Mitä odotat juuri nyt?

  • 373 115
  • 2 528
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
@Golden AWe
Osallistuin keskusteluun humorististavoitteelisella, ja vain sen tavoitteellisella välihuudolla. Vain some-aikana sellaisesta voisi syntyä jotaln selitysvelkaa.

Mainitaan vielä, että kaikki viestini ko ketjuun on kirjoitettu enemmän tao vähemmän kieli poskessa ja ehdottomasti hyväntahtoisesti.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
@Golden AWe
Osallistuin keskusteluun humorististavoitteelisella, ja vain sen tavoitteellisella välihuudolla. Vain some-aikana sellaisesta voisi syntyä jotaln selitysvelkaa.

Mainitaan vielä, että kaikki viestini ko ketjuun on kirjoitettu enemmän tao vähemmän kieli poskessa ja ehdottomasti hyväntahtoisesti.

No ei synny velkaa juu. Varsinkaan minulle.
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Perstollojen maastapakoa, koska pillun ja neekerinsuukkojen lisäksi Eskimo-jäätelöä ei kohta enää saa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
No tulikos?
Jatkoajan varamiespalvelusta saat helpolla tuuraajan, jos ei tullut.
Niin moni kun haluaa.. saunoa.
Kyllähän mies tuli... Ja nyt ollaan jo tultu kotiinkin takaisin kun huomenna on työpäivä. Ja saunominen ja uiminen on ihan kivaa...
 
K

Kiekkokatsoja

Kyllähän mies tuli... Ja nyt ollaan jo tultu kotiinkin takaisin kun huomenna on työpäivä. Ja saunominen ja uiminen on ihan kivaa...
Hyvä hyvä.
Innokkaimmat jatkoaikalaiset kai ehtivät jo autoihinsa tuuraus mielessä. Joten menkääpäs sieltä autolta, nyt kotiin kiltisti nukkumaan. Sen tutun mamman viereen.

Ketjun aiheeseen, niin itse odotan että tulisi väsy. Ja sen jälkeen uni.
 

444

Jäsen
Vielä yksi yö reissua jäljellä ja sen jälkeen kohti kotia. Jotenkin huojentavaa huomata, että kotiinkin on kiva palata, vaikka sieltä kauhea kiire olikin päästä pois heti loman alkajaisiksi. Jopa työhön paluuta odotan, joskin vähän kauhun sekaisin tuntein sitä sähköpostin avaamista 3 viikon tauon jälkeen.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Juuri nyt odotan pihalle kuorma-autoa pihapalvelusta. Piti tuoda sepelit ja kivituhkat jo eilen, mutta eipä tuonut. Helteessä seisoin lapio tanassa ihan turhaan, saatana. Josko tänään pääsisi jo lapiohommiin.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Laitoin pakkasesta palan jäätelöä lautaselle ja nyt odottelen sen sulamista.

Jäätelö on hyvää kun yksin syö.
 

Sue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, #89; lentosuukko KooKoolle
Perhettä kotiin. Kesäleskeys on ihan mukavaa, mutta olen todella huono syömään yksin ollessa ja nukkuminenkin on niin ja näin. Huomenna tulevat ja se on hyvä.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä odotan että tämä kalja nousee päähän niin pääsen ajamaan autolla.

Heh, tämä ajelu tapahtuu kuitenkin ihan vaan tietokonepelin muodossa. Pelinä tietysti Wreckfest jossa pitääkin olla vähän päissään.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Parin viikon päästä olen mökillä Rovaniemellä. Meltausjoen rannalla kalassa. Seuraavana päivänä ajellaan käsivarteen könkämäenolle. Viikko tuolla vietetään, ennenkuin pitää palata takaisin Lappeeseen. Tuota reissua jo kovin odotan.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Korkeakoulujen yhteishaun tuloksia. Kaksi viikkoa (suunnilleen) pitäisi vielä malttaa. Ehdin jossain vaiheessa jo luulla, että stressi hellittäisi kun valintakoe on ohi, mutta väärässä olin. Kyllä tämä odotusajan stressi on vähintään yhtä epämiellyttävää kuin koestressi.
Samat sanat. Olin jo todistusvalinnassa varasijalla 2. ykkösvalintaani (piste liian vähän että oisin tullut suoraan valituksi lol) joten pullat lienee ihan hyvin uunissa mutta tällainen stressipallo kuin olen niin totta kai jännittää silti.
 

ace

Jäsen
Töiden alkamista ensi kuun alusta. Koronan varjolla tuli maaliskuussa kenkää ja siitä saakka likviditeetti on on ollut aika hataralla pohjalla. Budapest on hienoin kaupunki toistaiseksi missä olen asunut, toivottavasti joskus tulee vielä mahdollisuus muuttaa sinne uudestaan.

Nyt kuitenkin uusi duuni ja uusi maa odottaa. Vaikka tällä palstalla haluan pysytellä nykysuuntauksen vastaisesti nimettömänä, täytyy meidän @HPL76 jossain vaiheessa treffata etäjatkislaisten hengessä.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Töiden alkamista ensi kuun alusta. Koronan varjolla tuli maaliskuussa kenkää ja siitä saakka likviditeetti on on ollut aika hataralla pohjalla. Budapest on hienoin kaupunki toistaiseksi missä olen asunut, toivottavasti joskus tulee vielä mahdollisuus muuttaa sinne uudestaan.

Nyt kuitenkin uusi duuni ja uusi maa odottaa. Vaikka tällä palstalla haluan pysytellä nykysuuntauksen vastaisesti nimettömänä, täytyy meidän @HPL76 jossain vaiheessa treffata etäjatkislaisten hengessä.

Jees näin teemme. Vaikea tässä vaiheessa mitään neuvoja täältä antaa, mutta eiköhän tuo homma tuosta lähde luistamaan. Ainakin täälläpäin paikalliset puhuvat ihan kohtuullisesti englantia, ja viittomakielellä yleensä pärjää ihan hyvin sitten muuten.

Mä tässä odottelen että tulis uni, mutta ei kyllä nukuta vielä yhtään.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Yleisurheilun Tampereen teemakisojen lähetyksen alkamista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös