Mitä odotat juuri nyt?

  • 372 824
  • 2 528

Larionov #8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Odotan vaimoa töistä kotiin, sitten syödään päivällinen, jonka jälkeen odotetaan että saadaan lapset nukkumaan.
Elämä on yhtä odottamista. Voisin jopa lisätä cv:hen yhdeksi ammatiksi odottamisen.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Odotan vaimoa töistä kotiin, sitten syödään päivällinen, jonka jälkeen odotetaan että saadaan lapset nukkumaan.
Elämä on yhtä odottamista. Voisin jopa lisätä cv:hen yhdeksi ammatiksi odottamisen.
Minä olen aina vihannut odottamista yli kaiken. Autoakin kun menee tankkaamaan ja lyö kortin automaattiin, niin heti siinä lukee Odota... Vittu heti mulle kaikki tänne nyt! Mulla on elinaikaa ehkä enää noin vain 60 vuotta, en saatana odota! En perkele odota enää puhelimessa enkä vittu apteekissa enkä missään. Jos jossain on jonoa niin lähden pois. Menen kotiin kuuntelemaan Skynyrdiä. Yritän uudelleen kun ei ole jonoa. Vittu, olen Evil. En odota, en jonota.
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Odotan että naapurin kokko, aka grillituli hyytyy. Viimeisen pari tuntia noussut sininen savu tosta vastapäätä kun poltossa on ehkä aavistuksen kosteaa kalikkaa. Eikä ne edes grillaa enää, jättivät vaan notskin savuttaa.

Eikä siinä muuten mitään mutta kun on tämmöinen painovoimainen ilmastointi niin kämppä tahtoo nielaista kaiken savun sisään. Veikkaan että jotakin muutakin saattaa tuo rillaus vähän tviituttaa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Odotan sitä hetkeä vielä jos/kun allekirjoitan työsopimuksen oikein palkkatyöstä nykyisen työkokeilupaikkani kanssa. Aika varmaahan tuo jatkoni muuten rupeaa kuulemma olemaan mutta vielä voi tulla korona ja sotkea kuviot. Nyt kun vaan onnistuisi itse pitämään vähintään saman tason työnteossa niin eiköhän sitä jatkoa sitten muuten tule.

Tätä sopimuksen allekirjoittamishetkeä ei oikein malttaisi kyllä odottaa. Mutta aika pitkään sitä kai saa vielä odotella, ehkä kuukaudenkin jopa? No hyvää kannattaa odottaa.
 

Glove

Jäsen
Odotan, että heräisin tähän päivään. Yöunet jäi ihan liian lyhyiksi kun uni tuli joskus kolmen ja neljän välillä ja kuitenkin heräsin normaaliin aikaan siinä kahdeksan maissa. Ei tahdo ajatus kulkea oikein millään.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Että jostain tulisi taas lätkää... Olen tottunut että yli kolmea kuukautta ei joudu milloinkaan olemaan ilman. Tämä on mulle todella omituinen tilanne.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Australian liiga, jonka nimilyhenne ei ole valitettavasti muistissani, kyenneisi korjaamaan asian. Paitsi ettei sitä luultavasti pelatakaan pandemian vuoksi.

AIHL:n youtube sivustolta näyttää löytyvän kokonaisia pelejä. Tosin vuodelta 2018, mutta kukapa näitä on kattonu tai muistaa tuloksia.

 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Kiitoksia, Skruf. Muistelin tuota AIHL-kirjainlyhennettä mutten tiennyt sitä varmaksi. Yhtä kaikki, juurikin tuo liiga. Minä olen katsonut kanavan koosteita muutaman kerran. Runsasmaalinen kiekkosarja :)
Olepa hyvä, kokeilin myös ensin AHL- lyhenteellä mutta se haku ei osunu edes oikealle mantereelle, hah.
Noita pelejä näytti tuolla olevan 31 kappaletta, eli onpahan muutakin tekemistä kuin lukea kirjoja, jos juhannuksena tulee tylsää...
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Odotan sadetta. Tässä tullut sadetutkaa päivitettyä iltapäivän mittaan, alkuperäisen ennusteen mukaan pitäisi olla jo täysi rähinä päällä, mutta edelleen aurinko paistaa ja lämmintä piisaa. Tosin nyt vaikuttaisi siltä että reippaat sateet alkaisivat n. yhdeksältä ja kestäisivät parisen tuntia minkä perusteella uskaltaa toivoa että kämpän saa viilennettyä mukavaksi ennen nukkumaankäyntiä.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Odotan sadetta. Tässä tullut sadetutkaa päivitettyä iltapäivän mittaan, alkuperäisen ennusteen mukaan pitäisi olla jo täysi rähinä päällä, mutta edelleen aurinko paistaa ja lämmintä piisaa. Tosin nyt vaikuttaisi siltä että reippaat sateet alkaisivat n. yhdeksältä ja kestäisivät parisen tuntia minkä perusteella uskaltaa toivoa että kämpän saa viilennettyä mukavaksi ennen nukkumaankäyntiä.
Ja vituillehan se meni, sadetutkassa vielä puoli tuntia sitten havaittu ukkosmyräkkä sitten otti ja haihtui johonkin (Päijänteeseen) eikä näin ollen sadetta tiedossa Jyväskylään ainakaan ennen aamuyötä. Kyllä kivasti tarkenee eikä läpivedostakaan tunnu mitään iloa olevan niin saanee sitten odotella seuraavaksi nukahtamista.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Sunnuntain Everton - Liverpool matsia. Vaikka odotukset Evertonin voiton suhteen on matalalla, niin silti hienoa nähdä Merseysiden derby, "pitkästä aikaa".
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Otin asian esille, koska minusta näissä keskusteluissa viitataan usein monimutkaisiin ilmiöihin yksinkertaistavilla teeseillä. Väitetään esimerkiksi, että naiset tai miehet ovat jotain, eli essentialisoidaan tutkimuskohteita. Tieteessä on kuitenkin suuria epävarmuuksia, ja näissä sukupuoliasioissa ne ovat erityisen suuria. Ei tarkalleen ottaen tiedetä, mitkä biologiset seikat johtavat eroihin sukupuoliryhmissä. On myös vaikeaa arvioida, minkä verran ympäristötekijät vaikuttavat yksilön kehitykseen tai sukupuoli-identiteetin rakentumiseen.

Joskus kuulin hyvän määritelmän; on sukupuoli, joka pystyy pissaamaan nuotion sammuksiin ja toinen joka ei pysty. Tämä lähinnä biologiaa.

Sitten on somenärkästyjät, joka on oma lajinsa. Heille sukupuoli on vain yksi teema muiden joukossa. Tämän vastapoolina on ihmiset, joilla on oikea elämä elettävänä.

Odotan lisää MOT-hetkiä.

Sinällään jälkimmäisen jälkimmäisessä kappaleessa analysoidaan oma toteamus hyvin.

Tummennukset lisäämiäni. Siirsin tämän tänne, etten sotke tuota alkuperäistä ketjua meta-analyysillä. (Ikinä sortunu yleensäkään sellaiseen)
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Odotan lisää MOT-hetkiä.

Sinällään jälkimmäisen jälkimmäisessä kappaleessa analysoidaan oma toteamus hyvin.

Tummennukset lisäämiäni. Siirsin tämän tänne, etten sotke tuota alkuperäistä ketjua meta-analyysillä. (Ikinä sortunu yleensäkään sellaiseen)

Tummenapa vielä kohta missä osoitin närkästymistä. Kohkaajia kohtaan hymähtelyä voi olla havaittavissa useammassakin viestissäni.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Tummenapa vielä kohta missä osoitin närkästymistä. Kohkaajia kohtaan hymähtelyä voi olla havaittavissa useammassakin viestissäni.

Sinä sen mustavalkoisen jaon kahteen olet sekä itse aiheessa että keskustelijoissa tehnyt, en minä, Selitä itsesi ulos tuolta, ja sitten analysoi minne asian sinusta poikkeavasti laajemmin näkevät keskustelijat näkevät; henkilöt kuten Walrus21, tai tätä asiaa tutkivat, joiden tuloksia tuossa esitellään.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Se on jo vähän liikaa. Semmoinen 80 sopii mulle tuossa kerrostaloasunnon hikikopissa. Isommassa saunassa kestää olla enemmän lämpöäkin.

80 on hyvä luku melkein saunassa kuin saunassa. Odotan kyllä kovasti jo joulua kun olisi tarkoitus päästä saunomaan. Ensimmäiset löylyt joutuu luultavasti ottamaan sähkösaunassa, mutta kunhan pääsen mökille ja saan saunan sulatettua, alkaakin se oikea loma. Sielläpä se sauna sitten lämpiää ainakin kahdesti päivässä, ja eihän siellä nyt juuri mitään muuta tekemistä edes ole.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös