Minä olen aina vihannut odottamista yli kaiken. Autoakin kun menee tankkaamaan ja lyö kortin automaattiin, niin heti siinä lukee Odota... Vittu heti mulle kaikki tänne nyt! Mulla on elinaikaa ehkä enää noin vain 60 vuotta, en saatana odota! En perkele odota enää puhelimessa enkä vittu apteekissa enkä missään. Jos jossain on jonoa niin lähden pois. Menen kotiin kuuntelemaan Skynyrdiä. Yritän uudelleen kun ei ole jonoa. Vittu, olen Evil. En odota, en jonota.Odotan vaimoa töistä kotiin, sitten syödään päivällinen, jonka jälkeen odotetaan että saadaan lapset nukkumaan.
Elämä on yhtä odottamista. Voisin jopa lisätä cv:hen yhdeksi ammatiksi odottamisen.
Eiköhän jossakin hallissa ole jää ja reenejä menossa. Mene katsomaan, jos Se vaikka auttaisi puutteeseen.Että jostain tulisi taas lätkää... Olen tottunut että yli kolmea kuukautta ei joudu milloinkaan olemaan ilman. Tämä on mulle todella omituinen tilanne.
Että jostain tulisi taas lätkää... Olen tottunut että yli kolmea kuukautta ei joudu milloinkaan olemaan ilman. Tämä on mulle todella omituinen tilanne.
Eiköhän jossakin hallissa ole jää ja reenejä menossa. Mene katsomaan, jos Se vaikka auttaisi puutteeseen.
Australian liiga, jonka nimilyhenne ei ole valitettavasti muistissani, kyenneisi korjaamaan asian. Paitsi ettei sitä luultavasti pelatakaan pandemian vuoksi.
Olepa hyvä, kokeilin myös ensin AHL- lyhenteellä mutta se haku ei osunu edes oikealle mantereelle, hah.Kiitoksia, Skruf. Muistelin tuota AIHL-kirjainlyhennettä mutten tiennyt sitä varmaksi. Yhtä kaikki, juurikin tuo liiga. Minä olen katsonut kanavan koosteita muutaman kerran. Runsasmaalinen kiekkosarja :)
Ja vituillehan se meni, sadetutkassa vielä puoli tuntia sitten havaittu ukkosmyräkkä sitten otti ja haihtui johonkin (Päijänteeseen) eikä näin ollen sadetta tiedossa Jyväskylään ainakaan ennen aamuyötä. Kyllä kivasti tarkenee eikä läpivedostakaan tunnu mitään iloa olevan niin saanee sitten odotella seuraavaksi nukahtamista.Odotan sadetta. Tässä tullut sadetutkaa päivitettyä iltapäivän mittaan, alkuperäisen ennusteen mukaan pitäisi olla jo täysi rähinä päällä, mutta edelleen aurinko paistaa ja lämmintä piisaa. Tosin nyt vaikuttaisi siltä että reippaat sateet alkaisivat n. yhdeksältä ja kestäisivät parisen tuntia minkä perusteella uskaltaa toivoa että kämpän saa viilennettyä mukavaksi ennen nukkumaankäyntiä.
Lomalomalomaloma, alkaa huomenna, jiihaa. 4 viikkoo älytöntä hellettä odotettavissa, ainakin saaristomerellä.
Odotan, että sauna lämpenis. Ei tuo 50 astetta vielä riitä saunomiseen.
Se on jo vähän liikaa. Semmoinen 80 sopii mulle tuossa kerrostaloasunnon hikikopissa. Isommassa saunassa kestää olla enemmän lämpöäkin.Riittäisikö jo sellaiset Sauna-Timon lukemat eli 150 raatia?
Otin asian esille, koska minusta näissä keskusteluissa viitataan usein monimutkaisiin ilmiöihin yksinkertaistavilla teeseillä. Väitetään esimerkiksi, että naiset tai miehet ovat jotain, eli essentialisoidaan tutkimuskohteita. Tieteessä on kuitenkin suuria epävarmuuksia, ja näissä sukupuoliasioissa ne ovat erityisen suuria. Ei tarkalleen ottaen tiedetä, mitkä biologiset seikat johtavat eroihin sukupuoliryhmissä. On myös vaikeaa arvioida, minkä verran ympäristötekijät vaikuttavat yksilön kehitykseen tai sukupuoli-identiteetin rakentumiseen.
Joskus kuulin hyvän määritelmän; on sukupuoli, joka pystyy pissaamaan nuotion sammuksiin ja toinen joka ei pysty. Tämä lähinnä biologiaa.
Sitten on somenärkästyjät, joka on oma lajinsa. Heille sukupuoli on vain yksi teema muiden joukossa. Tämän vastapoolina on ihmiset, joilla on oikea elämä elettävänä.
Odotan lisää MOT-hetkiä.
Sinällään jälkimmäisen jälkimmäisessä kappaleessa analysoidaan oma toteamus hyvin.
Tummennukset lisäämiäni. Siirsin tämän tänne, etten sotke tuota alkuperäistä ketjua meta-analyysillä. (Ikinä sortunu yleensäkään sellaiseen)
Tummenapa vielä kohta missä osoitin närkästymistä. Kohkaajia kohtaan hymähtelyä voi olla havaittavissa useammassakin viestissäni.
Se on jo vähän liikaa. Semmoinen 80 sopii mulle tuossa kerrostaloasunnon hikikopissa. Isommassa saunassa kestää olla enemmän lämpöäkin.