Mitä mietit juuri nyt - onpa ruma vauva - Jatkoajan Facebook

  • 33 808
  • 160

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Miksi nelikymppinen nainen on parempi kuin kaksi kaksikymppistä?

Nelikymppinen nainen ei ikinä herätä sinua yöllä kysyäkseen "mitä mietit?", sillä häntä ei todellakaan kiinnosta mitä mietit.

Jos nelikymppinen nainen ei halua katsoa matsia, hän ei istu perseellään valittamassa siitä. Hän tekee jotain, mitä haluaa tehdä.
...
Nelikymppinen nainen tuntee itsensä tarpeeksi hyvin ollakseen varma siitä, kuka hän on, mitä hän haluaa ja keneltä sen haluaa. Harvat nelikymppiset naiset vähät välittävät siitä, mitä sinä mahdat ajatella siitä, että mitä he tekevät.

Nelikymppiset naiset ovat arvokkaita. He harvoin aloittavat huutotappelua kanssasi oopperassa tai ravintolassa. Tietenkin, jos aihetta on, he eivät epäröi ampua sinua, jos heillä vain on mahdollisuus selvitä siitä seuraamuksitta.

Nelikymppiset naiset eivät kitsastele kiitoksissaan, jopa ansaitsemattomissa sellaisissa. He tietävät millaista on olla aliarvostettu.

Naisista tulee selvänäkijöitä kun he ikääntyvät. Sinun ei tarvitse tunnustaa syntejäsi nelikymppiselle naiselle. He tietävät ne jo.

Nelikymppinen nainen näyttää hyvältä kirkkaanpunaisessa huulipunassa.

Kun hän pääsee henkisesti yli muutamasta rypystä, on nelikymppinen nainen rutkasti seksikkäämpi kuin hänen nuorempi vastineensa.

Nelikymppiset naiset ovat suorasukaisia ja rehellisiä. He kyllä kertovat suoraan, että olet nuija, jos käyttäydyt kuin nuija. Sinun ei koskaan tarvitse miettiä, mitä mieltä he sinusta ovat! ;)


Minua ei kiinnosta, mitä nelikymppinen nainen minusta ajattelee.
 

Woofer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Barca
Siis mulla on pulma. Kävisinkö ennen mun työpäivä 2/9 kahden tunnin lenkillä? vai tekisinkö kuntopiiriä rankasti? vai pitäskö sittekki pyöräillä 25km? Toi isäntä on kyl niin paras!! Se toi mulle semmosii punasia servettejä, se on niin romanttinen. Tässä on kuva mun vauvamasusta, ei siinä näy viä mitään, mut tonne se sit tulee. Isännän kans päätettii, et lapsesta tulee sellanen ja sellanen sekä ennen kaikkee liikunnallinen, mut huomenna lähetään isännän kans Ikeaan kattoon lastenhuoneeseen verhoi, JEE! Taidan kyl vaan tehä kuntopiirin, et kerkeen tekeen isännälle ruokaa. Mitähän ruokaa sille laittais? Tää on niin ihana päivä ollu, tää vauvakin varmasti hymyilee mun mahassa. Ainii, oli muuten jännää eilen kun olin ajamassa pyörällä uimahalliin, ni ajoin ajatuksissani punasia päin. Onneks ei tullu poliisii!
 
K

kiwipilot

Me naiset! Me juoksemme ympäri taloa kun harjaamme hampaita. Kun olemme suihkussa niin luemme samalla shampoopulloa. Nauramme omille vitseillemme ennenkuin olemme kerenneet kertoa sen muille. Me emme tarvitse kelloa, koska meillä on kännykkä. Me sanomme ''mitä''? Vaikka kuulimme mitä sanottiin. Me vihaamme sitä, kun tuuli pilaa kampauksen. Me katsomme kelloa ja joudumme katsomaan uudelleen, koska ...unohdimme mitä se näytti. Käännämme tyynyä, että voimme nukkua sen viileällä puolella. Asetamme herätyskellon soimaan aikaisemmin, jotta voimme nukkua pidempään. Ennen nukkumaanmenoa laskemme kuinka monta tuntia nukumme. Lisää seinällesi jos olet nainen ja ainakin kolme kohtaa piti paikkansa ♥

Ei vittu, tämä leviää nyt FB:ssä kuin rutto: joka toinen muija sitä linkittää ja kiinalainen riisilautailmiö on valmis. Ihan vitun paska tekemällä tehty lässytys. Tuosta tulikin mieleeni, että onkohan jossain joku toimitus tms. mikä näitä tehtailee? :D
 
Voikohan tän lisätä vaikka oon mies? Kaikki kohdat täsmää minuun½!!!

Me naiset! Me juoksemme ympäri taloa kun harjaamme hampaita. Kun olemme suihkussa niin luemme samalla shampoopulloa. Nauramme omille vitseillemme ennenkuin olemme kerenneet kertoa sen muille. Me emme tarvitse kelloa, koska meillä on kännykkä. Me sanomme ''mitä''? Vaikka kuulimme mitä sanottiin. Me vihaamme sitä, kun tuuli pilaa kampauksen. Me katsomme kelloa ja joudumme katsomaan uudelleen, koska ...unohdimme mitä se näytti. Käännämme tyynyä, että voimme nukkua sen viileällä puolella. Asetamme herätyskellon soimaan aikaisemmin, jotta voimme nukkua pidempään. Ennen nukkumaanmenoa laskemme kuinka monta tuntia nukumme. Lisää seinällesi jos olet nainen ja ainakin kolme kohtaa piti paikkansa ♥
 

Elazi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings
Lisää tulee.........

Kun mies valmistaa ruokaa grillaamalla, tapahtuu seuraavaa:
1. Nainen käy kaupassa.
2. Nainen valmistaa salaatin, lisukkeet ja jälkiruuan.
3. Nainen valmistelee lihan grillausta varten, laittaa sen tarjottimelle tarvittavien ruuanlaittovälineiden kanssa ja vie sen miehelle, joka hengailee grillin luona juoden olutta.
4. Mies asettaa lihan grilliin.
5. Nainen menee sisälle kattamaan pöydän ja tarkistamaan lisukkeiden tilanteen.
6. Nainen tulee ulos kertomaan miehelle, että liha palaa.
7. Mies ottaa lihan grillistä ja ojentaa sen naiselle.
8. Nainen asettelee ruuan lautasille ja kantaa ne pöytään.
9. Ruokailun jälkeen nainen siivoaa pöydän ja tiskaa.
10. Mies kysyy naiselta oliko mukava saada vapaata kokkauksesta. Ja nähdessään naisen ärsyyntyneen ilmeen, ajattelee mielessään ettei joillekin naisille vaan mikään riitä...
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lisää tulee.........

Kun mies valmistaa ruokaa grillaamalla, tapahtuu seuraavaa:
1. Nainen käy kaupassa.
2. Nainen valmistaa salaatin, lisukkeet ja jälkiruuan.
3. Nainen valmistelee lihan grillausta varten, laittaa sen tarjottimelle tarvittavien ruuanlaittovälineiden kanssa ja vie sen miehelle, joka hengailee grillin luona juoden olutta.
4. Mies asettaa lihan grilliin.
5. Nainen menee sisälle kattamaan pöydän ja tarkistamaan lisukkeiden tilanteen.
6. Nainen tulee ulos kertomaan miehelle, että liha palaa.
7. Mies ottaa lihan grillistä ja ojentaa sen naiselle.
8. Nainen asettelee ruuan lautasille ja kantaa ne pöytään.
9. Ruokailun jälkeen nainen siivoaa pöydän ja tiskaa.
10. Mies kysyy naiselta oliko mukava saada vapaata kokkauksesta. Ja nähdessään naisen ärsyyntyneen ilmeen, ajattelee mielessään ettei joillekin naisille vaan mikään riitä...

43 henkilöä tykkää tästä


Hei lumppu, en tiedä miten teillä kotona mutta vähän erilaiset muistikuvat noista kaupassa käynneistä ja grillauksista viimeisten n. 5 juhannusreissun perusteella. Taisit viime kesänäkin vahailla pillukarvojasi laiturilla kun me miehet grillailtiin jos jonkinlaiset lihalajikkeet pöytään.

Muutenkin voisitte Osku-Einarin kanssa joskus maksaa osuutenne noista juhannuksen menoista, ei oo edes grilliliha nykyään ilmaista.
 
Viimeksi muokattu:

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Voikohan tän lisätä vaikka oon mies? Kaikki kohdat täsmää minuun½!!!

"Meihin" sopii vain osa, vaikka me, Ukko ylijumalan armosta Musta Nuoli I Epäsosiaalinen verkostoituja, emme mitään FB-tiliä edes omista.

Me naiset! Me juoksemme ympäri taloa kun harjaamme hampaita.

En juokse ympäri taloa harjaamassa hampaitani.

Kun olemme suihkussa niin luemme samalla shampoopulloa.

En näe lukea tekstejä vesisuihkun alla ilman laseja, ja suihkussa on muutenkin liian kiire pestä munia.

Nauramme omille vitseillemme ennenkuin olemme kerenneet kertoa sen muille.

En. Ei naurata.

Me emme tarvitse kelloa, koska meillä on kännykkä.

Tästä tunnistaa bassibasuukin. Rannekellosta nähdään aika, sitä varten on ranne syntynyt evoluution kehityksen myötä.

Me sanomme ''mitä''? Vaikka kuulimme mitä sanottiin.

Me emme oikeasti kuule mitä sanottiin. Tuskin se oli sanomisen arvoistakaan.

Me vihaamme sitä, kun tuuli pilaa kampauksen.

Kampausta ei ole, mutta keskimääräistä pidemmät hiukset menevät kyllä tuulessa vituiksi, ja niistä on leikattava paloja saksilla. Siksi on keksitty ponnari ja/tai joku päähine.

Me katsomme kelloa ja joudumme katsomaan uudelleen, koska ...unohdimme mitä se näytti.

Me emme ole vielä dementian kourissa.

Käännämme tyynyä, että voimme nukkua sen viileällä puolella.

Totta helvetissä. Unettomuudesta kärsiville viileämpi puoli tyynystä on edes jonkinlainen keino yrittää saada unta sen sijaan, että hikoilee tyynyn tulikuumalla puolella.

Asetamme herätyskellon soimaan aikaisemmin, jotta voimme nukkua pidempään.

Totta kai. Hieman on oltava torkkukytkimen varaa.

Ennen nukkumaanmenoa laskemme kuinka monta tuntia nukumme.

Vain työtön tai sikamaisen rikas voi mennä nukkumaan välittämättä koska herää aamulla. Jos pitää herätä aamulla, niin totta kai sitä pitää laskea, kuinka monta tuntia voi nukkua.

Lisää seinällesi jos olet nainen ja ainakin kolme kohtaa piti paikkansa ♥

Minulla ei ole seinää enkä ole nainen. 3,5 kohtaa pätee, joten sen vastineeksi pitäisi käydä etsimässä jostain talon seinä ja kiinnittää siihen nainen.
 

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
Verottaja <3
Ihana verottaja
Mä rakastan verottajaa
verottaja vittu sitä ja verottaja tätä!!!!

Minä vaan kysyn, että millon ihmiset oppii sen, sen että se vitun verottaja ottaa sulta just sen verran vuodessa, kun sen kuuluu ottaa. Se on sitten kaikkien omassa päätäntävallassa, että tuleeko sitä rahaa enemmän/tili vai enemmän jouluntienoona tai toisinpäin. Onneks munkin verottaja ANTAA , mulle tänä vuonna rahaa.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Aivan IHANA tämä Sgrigge Nöhtwerburgerin runo:

"Sydämmessäni asuu kyyhkynen,
se kujertaa kuin nuori neito.
Ehkä päältäni olen jo ryppyinen,
mutta sydämmessäni on ikuinen kevät.
Ethän kyyhkystä murskaa. Ei se ole mikään
pulu, joka asuu sydämmessäni. Se on puhtoinen
valkoinen kyyhky".


100 tykkää tästä.

IHANA
IHANA SYDÄN
:SYDÄN:

Lue seuraavat miljoona kommenttia
 

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Coyotes
"Sais muuttaa ulkomaille lätkäkisojen ajaksi. Kiinnostaa yhtä paljon kuin hatullinen paskaa. "
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
"Sais muuttaa ulkomaille lätkäkisojen ajaksi. Kiinnostaa yhtä paljon kuin hatullinen paskaa. "

Kai nyt sentään "servasit" tuon statuksen laittaneen ihmisen laittamalla vastapalloon surkuhupaisan viestin "jos ei kiinnostaa nii painu vittuu äläkä valita ei ne kisat sua varten ole"?
 

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Coyotes
Kai nyt sentään "servasit" tuon statuksen laittaneen ihmisen laittamalla vastapalloon surkuhupaisan viestin "jos ei kiinnostaa nii painu vittuu äläkä valita ei ne kisat sua varten ole"?

Mielessä teki, mutta nyt tuota päivitystä on eräs muu henkilö kommentoinut tyyliin:

"Sanoppa muuta! Yllättävän fiksutkin ihmiset taantuu tusinajunteiksi karjumaan televisiolle jonkun vitun jääpallon tähden. Hieno maa tää Suomi kun ainut kansallistunteet kirvoittaja on joku vitun hikinen urheilulaji :D Joutuu taas hankkii jotku peltorit ku porukka mylvii matsien aikana naapureissa :D"
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Huomio Kiikkalan keskustorilla liikkujat, jos löydätte silmäkorun, jossa on messinkinen kissakuvio, niin ilmotelkaa!! Korulla on tunnearvoa!! T:Aira.
 

Kihaus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
"tykkää jos välittäisit, jos en enää jonain aamuna heräisi!" x10

Mitä helvettiä mun facebookissa tapahtuu.
 

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Coyotes
"Vitun naapurit. Mölysivät ja riehuivat tietenkin aamuseitsemään. Kiitos tästä kuuluu varmasti myös MM-kisoille. ;("

Ei vittu. Jos ei tykkää jääkiekosta niin ei siltikään tarvitse koko ajan valittaa!!!
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
‎"filppulan kädet käyvät kuin poikamiehellä konsanaan"
5 tykkää tästä


‎Filppulan kädet käyvät kuin poikamiehellä konsanaan :DDD
1 henkilö tykkää tästä

‎filppulan kädet kävät kuin poikamiehellä konsanaan haha tossa on uusi mertsi! :)
11 henkilöä tykkää tästä



Sambovaisin allekirjoituskamaa!
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
"Normi lounasjuomat meidän kansainvälisessä puhelinyhtiössä."+kuva jostain vitun skumppapulloista * 4/kk.

On. On se kadehdittavaa että työnantaja tarjoaa sulle alkoholia ja sä pidät sitä hienona juttuna.
 

mestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ruutu bros. Ilves. George Parros. Vaasan Sport
"Siis vitsi mä oon kovassa kunnossa, 2tuntii zumbaa, fitnessii ja cyclingii ja siihe päälle viä lenkki. Nyt voi viettää hyvillä mielin illan huippuelokuvan parissa <3"

Yhden läskin muijan jopa poistin kavereistani, kun en jaksanut lukea, joka vitun päivä vastaavia päivityksiä. Yleensäkin tuonkaltaisia päivityksiä esiintyy hieman ylipainoisilla naisilla. Yrittävätkö kenties todistella, että ovat kondiksessa. Vitun läskit ette te tule laihtumaan :P
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
"Siis vitsi mä oon kovassa kunnossa, 2tuntii zumbaa, fitnessii ja cyclingii ja siihe päälle viä lenkki. Nyt voi viettää hyvillä mielin illan huippuelokuvan parissa <3"

Yhden läskin muijan jopa poistin kavereistani, kun en jaksanut lukea, joka vitun päivä vastaavia päivityksiä. Yleensäkin tuonkaltaisia päivityksiä esiintyy hieman ylipainoisilla naisilla. Yrittävätkö kenties todistella, että ovat kondiksessa. Vitun läskit ette te tule laihtumaan :P

Laihtuminen on hankalaa, jos "ilta huippuelokuvan parissa" tarkoittaa perseellään istumista suklaalevyn, sipsipussin, ranskanperunoiden ja sixpackin kanssa sohvalla ja jonkun Sinkkuelämää kakkosen katsomista yhä uudelleen. Muutenhan tuolloisella kuntoilumäärällä olisi pian missin ja mallin mitoissa.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Tällaisia kommentteja facebookissa voitollisen ottelun jälkeen, ja mikä parasta kommentoijana henkilö jonka en tiedä katsovan jääkiekkoa kuin ainoastaan silloin kun on ratkaisuottelut. Pysyikö karjalippis päässä?

Muutenkin koko FB on ollut yhtä tuskaa näiden kisojen aikana kun yksi jos toinen revittelee tunteella kiekkomenestyksen puolesta, ja tasan tarkkaan tiedän, että juuri kukaan näistä ihmisistä ei seuraa kiekkoa MM-kisojen ulkopuolella tippaakaan.

Mietinkin, että miksi ihmeessä olen edelleen facebookissa kun se ei synnytä muuta kuin vitutusta päivästä toiseen.

vlad.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
^ Minulla on sikäli hyvä tuuri FB-kavereiden suhteen, että yhtä henkilöä lukuunottamatta ketään ei kiinnosta koko kisat. Näin ollen viimeiset pari viikkoa on ollut todella hiljaista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös