Mitä mietit juuri nyt - onpa ruma vauva - Jatkoajan Facebook

  • 33 814
  • 160

Shard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Tappara, Laine, Barkov
Olipa taas ihana päivä! :)

*Shard tykkää tästä*
___________

Sensseilemäs kaikkien parhaitten kaa :)))

Kiva kuulla! Sit ne kommentit seuraavana aamuna, aiheena krapula.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Mä en muista kenenkään vielä laittaneen "kävin juuri vääntämässä hirveät paskat".

Pitäisköhä ite alkaa pistelee noita oikeita tilannepäivityksiä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mä en muista kenenkään vielä laittaneen "kävin juuri vääntämässä hirveät paskat".
Jostain kuulin, että pianisti Iiro Rantalan päivitykset liittyvät lähes aina hänen suolensa toimintaan.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
X:

hyvin soittaa neekeri hyvin soittaa neekerin poika voi olla että oli vähän kännissä mutta hyvin soittaa neekerin poika Mikkooo<3<3<3
Tykkää Kommentoi Näytä kaverisivu 34 minuuttia sitten

Y: RASISTI
31 minuuttia sitten · Tykkää

X: Pää kiii xDDD kai mä saan sanoo mitä haluun VAPAA MAA! :DDD
30 minuuttia sitten · Tykkää

Z: Turvat tukkoon ja takaisin keittiöön.
28 minuuttia sitten · Tykkää

Y: vitun rasisti homo neekeri painuis vittuu itkemäst vitu pedofiili
27 minuuttia sitten · Tykkää

X: Z kuka ny on rasisti toi yks homo on vittu kunno sovinisti
27 minuuttia sitten · Tykkää

Y: mikä o sovinisti?? xd
26 minuuttia sitten · Tykkää

X: vitun tyhymä oikeesti eksä tiiä :D:D:D
23 minuuttia sitten · Tykkää

Z: Voi herranjumala miten ihminen voi olla näin käsittämättön tyhmä... Sovinisti = mies joka vihaa naisia, minä en vihaa naisia. En myöskään ole homo, kuten varmasti tiedät tai ainakin oletan niin koska onnittelit minua ja T:ta kun menimme kihloihin... Tuo mitä sanoin oli vain vitsi, älkää ottako vakavasti.
16 minuuttia sitten · Tykkää

X: ai muka vitsi? nii varmaa joo ku sanot et menkää takas keittiöö toi on just tollasta perusrasismii ku sanotaa et menkää keittiöö ja koht varmaa sanot et tee mulle leipä nainen no mä sanon sulle et HAISTA VITTU HOMO
2 minuuttia sitten · Tykkää




Tällästä tänään!:)

edit.

X:

-.- vittu ku jotkut osaa olla nii vitun rasittavii
Tykkää Kommentoi Näytä kaverisivu 2 minuuttia sitten
 
Aah, tulipa käytyä töiden jälkeen vetämässä hyvä pintahiki kyykkyperus puolisarja kolomi seiskalla. Kaks puokki kertaa kakstoista irtos aika napakasti :) Nyt rahkaprotskut naamaan ja saunaan, illalla vois käydä irrotteleva lenkki :)
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Aah, tulipa käytyä töiden jälkeen vetämässä hyvä pintahiki kyykkyperus puolisarja kolomi seiskalla. Kaks puokki kertaa kakstoista irtos aika napakasti :) Nyt rahkaprotskut naamaan ja saunaan, illalla vois käydä irrotteleva lenkki :)
Sampio tykkää tästä.
---

Oma päivitykseni hetken takaa:

Dixon --> pippelipoika, Ässät moraaliton joukkue.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Mikrot eivät ole enää kestäviä. "Vastikään" eli vajaa 5 vuotta sitten hommattu mikro ei kestänyt näköjään pakastepizzojen lämmitystä vaan hajosi. Perkele. Eikä minulla ole edes uunia vaan ainoastaan paistolevy.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Linkki Kaija Koon biisiin.

Linkki Kaija Koon biisiin.

Linkki Kaija Koon biisiin.

Linkki Kaija Koon biisiin.

Linkki Kaija Koon biisiin.
 
Suosikkijoukkue
HIFK ja brändin juojat. NP#35.
Lähetetty 12. maaliskuuta

MrNolife lähetti sinulle pyynnön sovelluksessa Pena Hockey Manager. 19:50
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
HIFK kommentoi käyttäjän Käyttäjänimetön kuvaa
Nainen kainalossa... Olen itsekkin koittanut luoda pysyvää parisuhdetta, mutta asia on niin että kauniilla naisilla on paljon valinnanvaraa, ne ei ota mitään baaripanoja. Olen jo vaipumassa itsesääliin, kun partaveteni ja kauluspaitani ei vetoa naisiin joista olisin kiinnostunut. Kävin tänäänkin tanssimassa, mutta lopulta päädyin baaritiskille kun paremmannäköiset miehet veivät kaikki naiset. Eräskin hyvännäköinen nainen tuli tarjoamaan seuraa, mutta aavistin jo siinä vaiheessa että hän puhuu minulle vain että saisi myöhemmin nauraa minulle ystäviensä kanssa, joten torjuin hänet. Tuskinpa ikinä saan naista, se on vaan niin että jotkut saavat helpommin kuin muut, minä kuulun joukkoon muut.
Hyvä että jollakin menee hyvin. Minä taas näen vain naisia jotka tyrkyttävän itseään minulle vaikka en olekkaan kiinnostava enkä hyvännäköinen. Vaatetuksella ei voi pelastaa luontaista rumuutta.
 

Hippi Hiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nanna Karalahti
Mä en muista kenenkään vielä laittaneen "kävin juuri vääntämässä hirveät paskat".

Pitäisköhä ite alkaa pistelee noita oikeita tilannepäivityksiä.
Minun päivitykseni viime kesän alusta oli "Menen kakalle". Fb-kaverit olivat aika hyvin jutussa kärryillä.
Olenko huono ihminen vai pelkästään mäntti?
Vittuilin tuolla myös itselleni, joten ilmeisesti olet molempia.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Löysin muijan sängyst vieraan miehen kans. Sillä oli valtava kulli. Voi vitunvittu! Ketään lähös Tuska-festareille?

Jos klikkaat tämän linkin auki, Marco Bjurströmin pää räjähtää kappaleiksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös