Mitä mietit juuri nyt - onpa ruma vauva - Jatkoajan Facebook

  • 33 808
  • 160

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Vituttaa olla opiskelija. Vituttaa, kun ei ole rahaa. Äläkä saatana sano, että "no aattele jos pitäs vielä lapsetkin elättää". Onko pakko tehdä niitä lapsia, häh?

(Vituttaa vaan joskus ku aina jos valittaa rahapulaa/tylsyyttä, niin nämä perheelliset on että "No sun ei tarvi elättää lapsia" tai "no mä en oo saanu olla yksin kymmeneen vuoteen"... VITTU! Kiva muiden vitutukset aina ohittaa olankohautuksella tolla lapsikortilla.)
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
"Vittu, kun sossun rahoista jäi vain viiskymppiä vuokran, puhelimen ja sähkön jälkeen."
-Mene vittu töihin

Vittu, kun ruoka on kaapista loppu, mutta tilasinpa 4 uutta peliä Xboxille, vieläpä jeejeeextrasuperhyper-kokoelmia, makso vaan 89 euroa per peli".
-Älä valita, jos tuhlaat viimeiset rahasi moiseen.
Vaihtoehtoisesti
-Mene töihin.

Kaikki muut päivitykset, joissa valitetaan omaa kurjuutta, jos kaikki on kuitenkin itseaiheutettua. Eli muunmuassa ylläolevat esimerkit.
 
ja essee aiheesta sivistyssanamuotoon väkisin väännetty otsikko jotta aihe saadaan kuulostamaan vaikeammalta. Huoh
- Waude! Sä oot niin viisas. Teit kyllä varmasti vaikutuksen kaikkiin muihin paitsi alaa tunteviin facebook-kavereihisi.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
"Huoh. Joskus vaan kaikki tuntuu niin raskaalta ja huominen vaikealta. :( "

-Vittuako lutka siellä aina valitat, samaa saatanan säälinhakuista paskaa vuodatat viikosta toiseen eikä ketään kiinnosta. Jos ei jaksa elää, pitää osata lopettaa itsensä.


Ja toinen vielä lisäyksenä:


"Tänään leffa ilta ja huomisesta alkaa talvi loma :) "

-Hienoa että sinäkin vitun idiootti kuulut näihin sönköttäjiin kenelle yhdyssanat on liian vaikea pala purtavaksi.
 
Viimeksi muokattu:

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
"Tänään leffa ilta ja huomisesta alkaa talvi loma :) "

-Hienoa että sinäkin vitun idiootti kuulut näihin sönköttäjiin kenelle yhdyssanat on liian vaikea pala purtavaksi.
Näitä muuten on, ihan fiksun oloisissakin ihmisissä.

Työ päivä ohi ja nyt lätkä matsi tv. Toivon että suosikki joukkue voittaa:)
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Taidanpa mennä nukkumaan. Liuta z-kirjaimia viestin perään.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
voisko ehkä johtuu ilmiöstä aurnigossa olevista purkauksista,,,,, ollu lämpimänpää heit kun on ollu purkauksii ,,,, miksi ei uutis jutussa puhuta siiät?????,,,
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
14.2.: Vittu tää ystävänpäivä on turha, vittu amerikkalaista paskaa kopioituna suomeen...

17.3. Wuhuu, St. Patrick's day! Illalla Hemingwaysiin!
 

Sphinx

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En ole ihan varma, mikä tämän ketjun perimmäinen tarkoitus olikaan, mutta mä katsoin peiliin ja mietin, että "vittu, kun oon hyvännäköinen." Niin, että sitä siis tässä mietin, kun peiliin katsoin.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Joojoojoo, tuli vittu selväks jo 10 viestiä sitten, oot ottamassa kielilävistyksen, hui sentään, mimmosenhan kielikorun sitä ottais, kohta sinne mennään, nyt alkaa kielen lävistys, nyt se siinä on, aijai ku nyt sattuu, vaikee syödä, sulla on nyt kielilävistys, ostit kielikorun, aijai ku sattuu vieläkin, syöt soppaa, mut sulla on nyt kielilävistys.
 

ditrim

Jäsen
Mamu neekerit saa Suomessa 2283 euroa kuussa! Eniten vittu missään! ja en ole rasisti vain reilu realisti!
 

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Kommentoi ;) Niin rastitan seinällesi :

Minulle sinä olet

Rakas: (♥)
Tärkeä: (♥)
Ystävä: (♥)
Joku random: ()
Ei tunneta sillee: ()

Tapasimme

Koulussa: ()
Tarhassa: ()
Taaperoina: ()
Kaupungilla: ()
Jossain muualla: (x)

Olet mielestäni

Luotettava: (♥)
Ystävällinen: (♥)
Mukava: (♥)
Ihana: (♥)
Söpö: (♥)
Kaunis: (♥)

Olemme olleet yhdessä

Kaupungilla: ()
Koulussa: (x)
Meillä: ()
Teillä: ()
Jossain muualla: ()

Pidän sinun

Tyylistäsi: (♥)
Silmistäsi: (♥)
Hiuksistasi: (♥)
Luonteestasi: (♥)

Sinun pitäisi

Lisätä tämä seinällesi: (♥)
Olla kanssani enemmän: ()
Puhua minulle enemmän: (♥)
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Jos saan 5:s tuhatta peukkuu tähä viestii niin lupaan ottaa ens kesänä tatskan mun mahaan. Siin on vihree peukku ja numerot "5000"!!! Pistän siit sit kuvii tänne!!!
 

Koke72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Philadelphia Flyers
Lotta Haralan kansikuva Aamulehden Moro-liitteessä. Tykkää. Veikkaan että Tampere-kalsarit menee hyvin kaupaksi.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Saunas. Mua pelottaa, et mun känny sulaa tänne. Mut ilman FB:tä en vaa osaa tehdä enää midist.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Olen muuten onnellinen siitä, että kukaan muu facebook-kavereistani ei laita jakoon kahtakymmentä kuvaa siitä ruoasta, mitä on tehnyt ja kohta syö. Onko tuolle käytöksellesi mitään virallista diagnoosia tehtynä?
 

Random Hero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Olen muuten onnellinen siitä, että kukaan muu facebook-kavereistani ei laita jakoon kahtakymmentä kuvaa siitä ruoasta, mitä on tehnyt ja kohta syö. Onko tuolle käytöksellesi mitään virallista diagnoosia tehtynä?

Juuri tänään koitin miettiä samaan kysymykseen vastausta. Tänään kaveri söi näimmä aamupalaksi paahtoleipää ja lounaalla lohikeittoa. Perinteiseen malliin aterioista tuli informatiivinen paketti kuvien kera, joista olin erittäin mielissäni jälleen kerran. Pitääkin mainita huomenna kaverille, ettei ketään ns. vittuakaan kiinnosta millaista pöperöä mies on vastenmieliseen naamaansa tällä kertaa kauhonut.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Pitääkin mainita huomenna kaverille, ettei ketään ns. vittuakaan kiinnosta millaista pöperöä mies on vastenmieliseen naamaansa tällä kertaa kauhonut.

Jos mennään asiassa vähän eteenpäin, niin ketään tuskin myöskään kiinnostaa turha kommenttisi kaverisi turhaan päivitykseen.
Kumpi on enemmän perseestä; paska päivitys vai paskan päivityksen kommentti?
 

omaha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kimi rulez! Näytä kuinka Suomi voittaa Italian orit 6-1 ))) vink* vink*
Ihan höh ne katellisten kommentit, jossa formulat muka vaan ajaa ympyrää kääntymällä koko ajan samaan suuntaan.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
klo 13.30
"Äippä kävi vaahto kylvyssä ja kappas, meidän pikku Jorsti olikin kääntynyt selältään vatsalleen!!! :) :)"

klo 18.20
"Takana kahden tunnin juna matka mummolaan ja voi hitsi miten sujui ihanasti, meidän reipas matkailija Jorsti ei ollut menosta moksiskaan!! ;)"

-No vittu teillähän on oikein pikkunero siellä kehittymässä, onko mitään mitä tää Jorsti ei vielä osaa? Säestääkö jo huilulla omaa paskomistaan? Ainakin voisi idioottiäitinsä kanssa käydä ensitöikseen noi yhdyssanat läpi ja säästää meidät lukijat edes osittain tältä vitutukselta.
 

migsuu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, NHL
Se ois perjantai, tnä lähetää keitolle vetää märkää uujea!
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
-No vittu teillähän on oikein pikkunero siellä kehittymässä, onko mitään mitä tää Jorsti ei vielä osaa? Säestääkö jo huilulla omaa paskomistaan? Ainakin voisi idioottiäitinsä kanssa käydä ensitöikseen noi yhdyssanat läpi ja säästää meidät lukijat edes osittain tältä vitutukselta.

Jesjes, kaverin muija on juuri tätä kategoriaa. Koska heidän kersansa ei paina juuri mitään, on hänellä tehtävänä lobata pikkumimmiä jotenkin erikoisen pitkänä lapsena ja tätä myös Facebookissa julkaistaan. Eli esim toissapäiväisen neuvolakäynnin jälkeen oli ilmestynyt päivitys pikkumimmin pituudesta. Toki vielä soitti mun muijalle ja kyseli, kuinka pitkä meidän samanikäinen kundi oli kolmivuotisneuvolassa ja kertoi että "neuvolakorttiin merkattiin tämä pituus mutta kyllä se siinä makuulla oli pari senttiä enemmän". Vastauksena muijani toki osaa jo ko muijan tuntien kiitettävästi latistaa tunnelmaa: "Eihän se ketään kiinnosta mutta kyllä toi painaa ihan vitusti."

Nyt samainen muija on ostanut kolmannen kerran elämässään kuntosalikortin ja päivittelee myös tätä statusta ahkerasti. Läskihän tuo on, vaikka voissa paistaisi ja on myös vuoden päästä kun määräaikaisuus loppuu. Lisäksi tykkää myös kertoa, mitä ruokaa laittaa.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Neljä päivää jäljellä ja tavoitteestani puuttuu enää 21 puntaa. Ryhdy sponsorikseni osoitteessa nshyväntekeväisyysjuoksu.co.uk
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös