ELaine kirjoitti:
Onko Daespoo oikeasti typerä kakara vai onko jutut pelkkää provon yritystä?! Mr Lordi ja Tomi Putaansuu ovat oikeasti eri henkilöitä; Tomi on todellinen yksityishenkilö ja Mr.Lordi fantasiahahmo joka PYYDETTIIN esiintymään ja hän suostui mikäli hän saa olla vain MR. LORDI! Tästä on kyse!!! Mediassa ei ole Tomi Putaansuuta!!!
Joopa joo. Iltalehden nettisivuilla koko bändi kertoo menneisyydestään, eikä siinä kerrota mistään fantasiahahmojen menneisyydestä, vaan ihmisistä niiden takana. Jos kerta ovat niin tarkkana siitä, että illuusio säilyisi, mitä hittoa menevät sitten kertomaan mitään aidosta yksityiselämästään? Nettisivuilla hahmoilla on jonkinlaiset tekaistut taustatarinat, joten niissä olisi voinut pysyä, jos illuusio aidosti olisi niin tärkeä. Koko ajan siis itsekin sekoittavat noita hahmoja ja muuta elämäänsä. Harvinaisen tyhmää porukkaa tuossa Lordissa, kun eivät tajua omaa parastaan.
Ei kun hetkinen, nythän mulla vasta välähti: Lordihan ei kunniota Tomi Putaansuun pyyntöä pitää hänen yksityiselämänsä erossa tästä! Lordi on siis kavaltanut Putaansuun! Nyt on täysin selvää, että rahanhimo ja julkisuudenkipeys on vallannut Lordin, eikä hän arvosta enää rakkaan ystävänsä ja mentorinsa pyyntöjä. Miten Lordi voi tehdä näin Putaansuulle? Kunnioitukseni Lordia kohtaan romahti kertaheitolla. Tomi, ansaitset parempaa!
Kun näitä vastoinkäymisiä Putaansuulle on riittänyt, eiköhän nyt olisi aika pistää pystyyn rahasto hänen puolestaan! Tehdään se Lordin nimissä, ihan vain kuittailuna Lordille Putaansuun kavalluksesta. Kun Seiskakin on nyt häikälemättömällä paljastuksellaan onnistunut tuhoamaan herra Putaansuun aikaansaannokset, on Suomen kansan tultava sankareidensa apuun. Onhan meillä sotaveteraaneillekin oma keräys ja rahastoja, joten miksipä ei Tomillekin? Rahaston nimi on Lordin Elämäntyön PelastamisRAhasto, eli LEPRA! Vain sydämetön tai Seiskan vankkumaton kannattaja kieltäytyy lahjoittamasta!
Koska itse olen vätys ja osaan vain kertoa muille, miten heidän pitäisi toimia, en tietenkään ala itse tätä rahastoa vetämään, mutta idea on vapaasti käytettävissä. Ainutlaatuinen tilaisuus, jota ei kannata jättää käyttämättä!
Haluaisin samalla käynnistää boikottikampanjan Lordia vastaan, sillä hän todistettavasti yrittää käyttää Putaansuuta häikälemättömästi hyväkseen. Kampanjan nimi on LOrdi BOikottiin TOMIn Avuksi, eli LOBOTOMIA! Älä siis osta Lordin levyjä, tuotteita tai lehtiä, jotka tekevät hänestä juttuja. Kaikki tukemaan Tomia, muista LOBOTOMIA!
On aika lopettaa lässytys ja aloittaa toimet!