Eikö siitä saisi kirjoittaa kun Lukolla menee huonosti? Pitäisikö vain tyytyä tähän uramalaisuus-lahkon saarnaajien propogandaan ja uskoa että Lukolla menee hyvin?
Suorastaan tyylipuhdasta "bushilaista" ajattelua:
"Jos et ole puolellamme, olet meitä vastaan". Eli jos ei ole heti nousemassa hirteen kun vähän huonommin menee, ja yrittää välillä edes jotain positiivisia asioita nähdä, niin sitä on välittömästi "uramalainen" lahkon jäsen... Onneksi maailmassa on muitakin värejä kuin musta ja valkoinen...
Kyllähän joukkueen esityksiä voi, ja pitääkin, kritisoida kun sille ihan oikeasti aihetta on tällä hetkellä. Mutta en minä oikein ymmärrä tätä äärimmäistä negatiivisuutta että vedetään suurin piirtein ranteita auki ja ollaan täysin luovuttaneita kun kautta on vielä hyvän matkaa jäljellä, ja yritetään lietsoa kaikki siihen mukaan. Täällä muutamat tuntuu jo melkein suunnittelevan Lukon ensi kautta Mestiksessä vaikka tosiasia on että
ainakaan vielä tällä hetkellä Lukko ei ole edes joutumassa playouteihin ja sillä on vielä täydet mahdollisuudet jatkoon. Minun käsitykseni asiallisesta kritiikistä ei ole sellainen että joka päivä usean samansisältöisen viestin voimin vaan manataan kuinka Lukko joutuu karsimaan ja kuinka Lukossa on kaikki päin persettä ja kuinka valmentajaa pitäisi vaihtaa? Oikein lietsomalla lietsotaan tappiomielialaa ja luovuttamista. Sitten kun menee hyvin niin kovasti on hiljaista keskustelupalstalla ja odotetaan vaan seuraavaa tappiota että päästään taas valittamaan kuinka kaikki on päin vittua.
Urama ei ole suoriutunut tällä kaudella hyvin, ja kyllä hänelle siitä kritiikkiä pitää antaa. Mutta ehdottomasti olen sitä mieltä että Uraman pois potkiminen olisi Lukolta iso virhe. Ei se minusta mielestäni kuitenkaan "uramalaista" tee, koska minä haluaisin vaan ennen kaikkea katsoa mihin pitkäjänteisyys ja jatkuvuus johtaa. Sitä kun ei ole Lukossa vielä koskaan taidettu kokeilla.