Mitä kaudelta 2008-2009 voidaan odottaa?

  • 40 571
  • 221

Korinekki

Jäsen
Helvetin lähellä on uskomattoman suuri Floppi. Itse en löisi penniäkään vetoa sen puolesta, että Lukko pelaa säälipeleissä. Play Out on se Lukon juttu tänä keväänä. Mutta onneksi projekti on vasta alussa. Ja meillä on Rauli.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Siis mikä ihmeen paketti hajosi? Pelihän on ollut rikki koko kauden. Ei sitä mikään Tukosen tai Laaksosen loukkaantuminen hajottanut.

Kyllahan se ajoittain lahti toimimaan. Mutta sinahan olit noihin aikoihin aina poissa paikalta joten et vissiin seurannut juuri silloin.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Kyllahan se ajoittain lahti toimimaan. Mutta sinahan olit noihin aikoihin aina poissa paikalta joten et vissiin seurannut juuri silloin.

Kyllä se peli on ollut täyttä sontaa paria poikkeusta lukuunottamatta. Sinä itse et voi sitä tietää, koska et ole peliäkään tällä kaudella nähnyt. 1963 on luultavasti vieraillut tälläkin kaudella Äijänsuolla huomattavasti useammin kuin sinä. Teksti-tv ei kerro kaikkea totuutta otteista kuten ei myöskään internetin keskustelupalstat.

Itse olen niin monta euroa kantanut tälläkin kaudella Lukon kassaan, joten ainakin minulla on oikeus haukkua Lukon toimintaa ja peliä. Pitäisi saatana saada rahat takaisin. Sen verran paskaa Lukko on taas kannattajilleen tarjonnut tämän kauden aikana.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Onhan Lukon pelejä canalilta tullut ja usein niihin on streami, joten mistä voit tietää että psykodadi ei ole nähnyt pelejä?
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Kyllä se peli on ollut täyttä sontaa paria poikkeusta lukuunottamatta. Sinä itse et voi sitä tietää, koska et ole peliäkään tällä kaudella nähnyt.
Mutta minä voin tietää, kun on tullut paikalla oltua.

Vitutuksissaan sitä kirjoittaa helposti hieman johdattelevasti, kuten tuossa lainauksessakin on käynyt. Peli on ollut hyvää kotona, ja vieraissa todellakin aivan eri lukemissa, kuin pari kertaa. No, pari kertaahan ei ole sama kuin kaksi kertaa, joten annetaan mahdollisuus tarkennukseen.

Kotona on huonoja otteluita ollut kait maksimissaan viisi, riippuen hiukan mitä asioita pelistä osaa katsoa ja niistä jotain ymmärtää. Kun pelejä on ollut kotona jo 20 ja vähän päällekin, niin on siihen aika monta hyvääkin suoritusta sopinut. Vieraissakin on hyviä otteluita ollut varsin monta.
 

Kettumainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Hyvin harvalla on tällä palstalla varaa lässyttää kettupaitojen munattomuudesta. Pari itkuliisaa lyö hanskat tiskiin jo lokakuussa, nippu tammikuussa ja melkein kaikki loput helmikuussa. Ette ole hitustakaan enempää äijiä kuin yksikään tällä kaudella Lukon paitaa kantanut, joten se siitä asenteesta ja munattomuudesta.

Lukko lukeutuu edelleen niihin joukkueisiin, joilla on mahdollisuus voittaa mestaruus.
 
Viimeksi muokattu:

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Onkos kukaan nähnyt Lukolta tällä kaudella peliä joka olisi pysynyt kasassa koko 60min? Blues-peli oli yksi parhaista näkemistäni, mutta paketti ei pysynyt kasassa koko ottelua.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lukko lukeutuu edelleen niihin joukkueisiin, joilla on mahdollisuus voittaa mestaruus.

Totta! Ei se ehkä todennäköiseltä näytä mutta yhtään tulevista otteluista ei ole vielä hävitty!
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Onkos kukaan nähnyt Lukolta tällä kaudella peliä joka olisi pysynyt kasassa koko 60min? Blues-peli oli yksi parhaista näkemistäni, mutta paketti ei pysynyt kasassa koko ottelua.

Kyllä tämä Kuopion peli vuodenvaihteen jälkeen oli ainakin hyvin lähellä sellaista. Se oli minun mielestäni kaiken kaikkiaan vahva esitys joukkueelta.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Sääleistä mennään jatkoon. Kaikki siitä eteenpäin on plussaa. Mutta varmasti ollaan kuuden joukossa, kun kausi päättyy.
 

Kettumainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Totta! Ei se ehkä todennäköiseltä näytä mutta yhtään tulevista otteluista ei ole vielä hävitty!

Juuri näin. Ei se mestaruus todellakaan todennäköiseltä näytä, mutta en ymmärrä miksi sitä pitää täällä palstalla illasta toiseen hampaat irvessä todistella.
 

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Juuri näin. Ei se mestaruus todellakaan todennäköiseltä näytä, mutta en ymmärrä miksi sitä pitää täällä palstalla illasta toiseen hampaat irvessä todistella.

Eikö siitä saisi kirjoittaa kun Lukolla menee huonosti? Pitäisikö vain tyytyä tähän uramalaisuus-lahkon saarnaajien propogandaan ja uskoa että Lukolla menee hyvin? Iltasanomien sivuilla on hyvä kirjoitus tästä http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=1643902
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Repolainen kirjoitti:
Eikö siitä saisi kirjoittaa kun Lukolla menee huonosti?

Tottakai saa, mutta kun joillekkin on itseisarvo hakea negatiivisiä puolia asioista ja toitottaa niitä ketjusta- ja viestistä toiseen. Eihän tämä kausi ole odotusten mukaan mennyt, mutta itse ainakin uskon että sääleistä mennään jatkoon. Se riittää mulle tälle kaudelle. Tulevaisuus näyttää valoisalle, kun katsoo jatkosopimuksia ja niiden kestoja. Myöskin valmentaja on sama, vielä 3 vuotta vähintään. Ei mulla valittamista. Usko tulevaan on kova, kunhan viimeinkin ollaan pitkäjänteisiä ja katsotaan kortit loppuun eikä panikoida heti, kun on heikko hetki.
 

Akke P.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pitäisikö vain tyytyä tähän uramalaisuus-lahkon saarnaajien propogandaan ja uskoa että Lukolla menee hyvin?

Minun on jotenkin vaikea ymmärtää tätä lähestymistapaa. En oikein edes ymmärrä, miksi kapeaa kannattajakuntaamme ylipäätään pitäisi jotenkin jakaa kahtia. Asiat riidelkööt.

Eikä täällä minusta näy juuri ensimmäistäkään kirjoitusta, jossa julistettaisiin tyytyväisyyttä kauden tähän astiseen menestykseen tai väitettäisiin Uraman jotenkin erityisemmin onnistuneen. Sen sijaan eräät suhtautuvat kriittisesti täydelliseen Uraman mestaukseen, mutta eikö se ole eri asia?

Voisihan leikkisästi kysyä myös toisinpäin; eikö saisi kirjoittaa olevansa eri mieltä kuin "mestauslahkolaiset"?
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Eikö siitä saisi kirjoittaa kun Lukolla menee huonosti? Pitäisikö vain tyytyä tähän uramalaisuus-lahkon saarnaajien propogandaan ja uskoa että Lukolla menee hyvin?

Suorastaan tyylipuhdasta "bushilaista" ajattelua: "Jos et ole puolellamme, olet meitä vastaan". Eli jos ei ole heti nousemassa hirteen kun vähän huonommin menee, ja yrittää välillä edes jotain positiivisia asioita nähdä, niin sitä on välittömästi "uramalainen" lahkon jäsen... Onneksi maailmassa on muitakin värejä kuin musta ja valkoinen...

Kyllähän joukkueen esityksiä voi, ja pitääkin, kritisoida kun sille ihan oikeasti aihetta on tällä hetkellä. Mutta en minä oikein ymmärrä tätä äärimmäistä negatiivisuutta että vedetään suurin piirtein ranteita auki ja ollaan täysin luovuttaneita kun kautta on vielä hyvän matkaa jäljellä, ja yritetään lietsoa kaikki siihen mukaan. Täällä muutamat tuntuu jo melkein suunnittelevan Lukon ensi kautta Mestiksessä vaikka tosiasia on että ainakaan vielä tällä hetkellä Lukko ei ole edes joutumassa playouteihin ja sillä on vielä täydet mahdollisuudet jatkoon. Minun käsitykseni asiallisesta kritiikistä ei ole sellainen että joka päivä usean samansisältöisen viestin voimin vaan manataan kuinka Lukko joutuu karsimaan ja kuinka Lukossa on kaikki päin persettä ja kuinka valmentajaa pitäisi vaihtaa? Oikein lietsomalla lietsotaan tappiomielialaa ja luovuttamista. Sitten kun menee hyvin niin kovasti on hiljaista keskustelupalstalla ja odotetaan vaan seuraavaa tappiota että päästään taas valittamaan kuinka kaikki on päin vittua.

Urama ei ole suoriutunut tällä kaudella hyvin, ja kyllä hänelle siitä kritiikkiä pitää antaa. Mutta ehdottomasti olen sitä mieltä että Uraman pois potkiminen olisi Lukolta iso virhe. Ei se minusta mielestäni kuitenkaan "uramalaista" tee, koska minä haluaisin vaan ennen kaikkea katsoa mihin pitkäjänteisyys ja jatkuvuus johtaa. Sitä kun ei ole Lukossa vielä koskaan taidettu kokeilla.
 

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En oikein edes ymmärrä, miksi kapeaa kannattajakuntaamme ylipäätään pitäisi jotenkin jakaa kahtia. Asiat riidelkööt.

Asiathan täällä riiteleekin. Ei täällä lukkopuolella ole yhtään sellaista kirjoittajaa jonka kanssa en lähtisi kaljalle.

Sen sijaan eräät suhtautuvat kriittisesti täydelliseen Uraman mestaukseen, mutta eikö se ole eri asia?

Uramaa kukaan ei ole "mestaamassa". 10 joukkoon Ralen tarvitsisi joukkue saada ja kaikki odotamme koska joukkue alkaa voittamaan. Rale itse sanoo etteivät ole vielä valmiita, paree kuitenkin pian olla sillä runkosarja alkaa kohta loppumaan.
 

Akke P.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Asiathan täällä riiteleekin.

Tällöin me emme kai tarvitse "lahkolaispuheita" mihinkään, vai kuinka?

10 joukkoon Ralen tarvitsisi joukkue saada ja kaikki odotamme koska joukkue alkaa voittamaan.

Ei tästä ole kukaan eri mieltä. Ihmetytti vain, että mitä on se mainitsemasi "uramalaisuus-lahkon saarnaajien propoganda", sellaista kun en oikein tunnista.
 

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Iltasanomien sivuilla on hyvä kirjoitus tästä http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=1643902

Onko toi sun mielestä hyvä kirjoitus? Tossahan on vaan yhdistelty muutaman nimimerkin kirjoitukset täältä. Ja samalla tavallahan tämä menee kuin viime kaudellakin, eikä silloin muistaakseni mitään spraykirjoituksia ollut tai jatkuvia "potkut" -huutoja. Hyvä kirjoitus siinä mielessä, että sen tarkoituskin on olla samalla tavalla provosoiva kuin esimerkiksi sinun kirjoitukset.

Ja varmaan ton jutun kirjoittaja on ainut ihminen tässä maassa, joka ei ole nähnyt yhtään Lukkoon kohdistunutta kritiikkiä.
 

Kettumainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Urama ei ole suoriutunut tällä kaudella hyvin, ja kyllä hänelle siitä kritiikkiä pitää antaa.

Miksi kukaan ei kritisoi suoraan Eloa tai Hämäläistä? Missä viipyvät Sihvosen viiltävät analyysit kakkosvalmentajan pelikirjasta tai vaikutuksesta peliin? Onko tämä kaikki alisuorittaminen peräisin vain Uramasta? Helppo tämä kaikki paska on sen yhden kaverin niskaan kaataa. Peliesityksestä on vastuussa koko joukkue ja suuria vastuunkantajia pitää löytyä myös askista, ei pelkästään pukuosastosta.

Henkilöt jotka joukkueen ennen kautta kasasivat, eivät ole suoriutuneet hyvin. Johto ainakin on reagoinut loistavasti kauden aikana ja Uramakin varmasti yrittänyt kaikkensa.
 

1963

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Henkilöt jotka joukkueen ennen kautta kasasivat, eivät ole suoriutuneet hyvin. Johto ainakin on reagoinut loistavasti kauden aikana ja Uramakin varmasti yrittänyt kaikkensa.

Rale on pääasiassa kasannut tuon joukkueen. Yhtään kaveria ei hankita ilman päävalmentajan suostumusta.

Urama on varmasti yrittänyt kaikkensa. Rale on viimeiseen asti Lukon mies ja muutenkin sympaattinen kaveri. Uramalle, jos kelle soisi menestystä mutta sitä ei taida tällä kaudella tulla.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Uramakin varmasti yrittänyt kaikkensa.
Pakko sanoa että jos tässä oli Uraman "kaikki", niin yllättävän paska valmentaja on. Jos vaan se että antaa kaikkensa ei riitä. Uskon kuitenkin että Urama ei ole vielä antanut "kaikkiansa". Pelitapa on toimiva, se on todistettu. Pelaajisto pystyy siihen, se on todistettu. Kiima puuttuu, sitä ei mielestäni voi kantaa apuvalmentajien niskaan, varsinkin kun Vuori teki helkutin loistavia vetoja kun Urama oli poissa. Uramalla joku asia kusee nytten. Jotenkin nuo kaikki penkittämiset yms on puuttunut. Taitaa koittaa saada menestystä liian paljon eikä pysty ajattelemaan järjellä. Vetää tunteella, kuten Mokkakin. Ei kai käy niin että pyhärannan pullukka mokaa "sydämmensä" takia?
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Tuomainen kehiin jatkoajan viimeisillä minuuteilla näin äkkiseltään. Muut surffailevat, niin on palleja laittaa vähän "huonompi" pelaaja kehiin joka pelaa tunteella.

Tosta toisesta en tiedä olitko tosissasi? Hymiö voisi auttaa. Mielestäni se on täysin asiallinen kommentti.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Miksi kukaan ei kritisoi suoraan Eloa tai Hämäläistä? Missä viipyvät Sihvosen viiltävät analyysit kakkosvalmentajan pelikirjasta tai vaikutuksesta peliin?

Urheilulehden liigaennakkopaketissahan Sihvonen haukkui Eepin täysin lyttyyn mutta kehui Eloa. Sen jälkeen Sihvonen on, sen mitä Lukosta on kirjoittanut, päästänyt kaiken ruikulipaskansa Uraman niskaan mikä puolestaan johtuu siitä että viime kaudella Sihvosen vittuiltua Uramalle lehdessään Urama puolestaan oli vittuillut takaisin jonkun pelin jälkeisessä lehdistötilaisuudessa ja esitellyt jotain ruutuvihkoa "pelikirjanaan". Ja tunnettuahan on että jokainen joka sanaa "pelikirja" jollain tavalla halveeraa, joutuu Sihvosen pahan silmän katseen alle.

Vaikka mulla tossa vasemmalla käyttäjänimen alla lukeekin "Suosikkivalmentaja: Erik Hämäläinen" niin olen minä sitäkin kyllä ihmetellyt että miksi kaikki moska nyt kaatuu Uraman päälle? Elosta en mene sanomaan sitä enkä tätä.

Sen sijaan Eepi vastaa puolustajien peluutuksesta ja aina välillä tulee mieleen että olikohan hyppäys suoraan pelaajasta liigajoukkueen valmentajaksi sittenkin Eepille liian iso.

En minä tiedä. Kaikkihan me valmentajia oltaisiin jos ongelmat näin helpolla ratkaistaisiin kuin täällä palstalla esitetään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös