Mitä katsot juuri nyt?

  • 49 790
  • 502
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Avara luonto, tv-1.
Se on jännä juttu, miten tämä kiinnostaa, aina vuodesta toiseen, ja vuosikymmenestäkin.
Parhaita ohjelmia maksuttomassa televiissiossa. Pennusta asti tykännyt katella.
 
K

Kiekkokatsoja

Parhaita ohjelmia maksuttomassa televiissiossa. Pennusta asti tykännyt katella.
Oli pakko googlata. Lähetyksiä on ollut 80 luvulta lähtien.
On kyllä ollut hienoja lähetyksiä pitkään. Jotenkin aina syvän hyvän rauhoittavia, ja elämän perusjuttuja. Tänään erinomainen todellakin hyvä jakso (siksi kirjoitin), joskus keskinkertaista.
Lisäys. Tänään erittäin hyvä jakso. Katokaa yle areenasta, josko olo sille sopiva.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
En osannut päättää kumpaa katselen, jääkiekkoliigan puolivälieräottelun kolmatta erää joukkueiden TPS ja Pelicans välillä vai Korisliigan viidettä finaalia Kauhajoen Karhu Basketin ja Salon Vilppaan välillä.

Menenkin nyt sitten kahden laitteen taktiikalla. Telkkarissa pyörii äänettömänä liigamatsi ja vieressä taustalla korisfinaali ja siinä äänet päällä. Mielenkiintoinen urheilupäivä siis taas menossa.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Pöllötöllöhän oli oikeinkin mukava uusi tuttavuus. CMoren kautta oli katsottavissa kaksi ensimmäistä jaksoa, jotka molemmat tuli katsottua.

Onhan se mielenkiintoista nähdä esimerkiksi nyky-Vintiöiden (Hietalahti, Kinnunen & Saarela) kommentteja Vintiöiden jaksosta vuodelta 1995. Toisessa osassa sattumalta myös aika ajankohtainen aihe: Kivikasvojen jakso vuodelta 1971 (RIP Fredi).

Aion kyllä katsoa myöhemmätkin jaksot. Kevyelle hömppäviihteellekin on välillä paikkansa.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Pöllötöllö sinänsä ok, mutta hieman liiaksi kaapattu Sohvaperunoiden ideaa. Hauska oli kuulla tosiaan Vintiöiden tämän päivän mietteitä sarjasta, mutta miksi muuten sohville piti laittaa Kirsi Alm-Siiraa, Jorma Uotista jne., eikä sarjojen tekijöitä? Olisi edes Janne Kataja nauranut edeltäjälleen.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Pöllötöllö sinänsä ok, mutta hieman liiaksi kaapattu Sohvaperunoiden ideaa. Hauska oli kuulla tosiaan Vintiöiden tämän päivän mietteitä sarjasta, mutta miksi muuten sohville piti laittaa Kirsi Alm-Siiraa, Jorma Uotista jne., eikä sarjojen tekijöitä? Olisi edes Janne Kataja nauranut edeltäjälleen.

Totta kai Pöllötöllö on paljon velkaa Sohvaperunoille. Tässä on kuitenkin mukana myös ikivanhoja ohjelmia, joita on itsestäkin mukavaa katsella. Bonuksena vielä jo mainittu seikka eli jaksoissa nähtyjen ohjelmien tekoon itsekin osallistuneita henkiöitä. Tähän mennessä Vintiöiden lisäksi ainakin Tatu ja Eeka (Far Out), Pete Lattu ja Venla Saartamo (Salatut elämät).

Eikös Sohvaperunat perustu nimenomaan nykyään televisiossa näytettäviin "uusiin" ohjelmiin?
 

penalalli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Leeds United
Katson nauhalta viime öisiä Oscarjuhlia, ja yritän edes pysyä hereillä.
En taida pys
 
K

Kiekkokatsoja

Tämmöstä koostetta. Joskus päästiin nippa nappa tasapeliin Italian kanssa. Nimimiehiä Suomellakin oli.
[MEDIA=youtube]XZRn0HeqBz8[/MEDIA]


Linkki vie youtubeen, jossa Suomi-Italia jääkiekkopelin "museoaikainen" koooste, vuodelta 1983.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: ace

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Hain kaapista suurennuslasin ja yritän etsiä penistäni. Ei löydy. Täytyy varmaan hankkia paremmat suurennuslaitteet.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Hain kaapista suurennuslasin ja yritän etsiä penistäni. Ei löydy. Täytyy varmaan hankkia paremmat suurennuslaitteet.
Muistakko kun sammuit viime kännireisun jälkeen? Pistä ny se suurennuslasi pois ja aja Tampereelle. Tua se on mulla jääkaapissa tallessa. Vähän siihen naapurin kakarat on tussilla piirrelly kyllä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Muistakko kun sammuit viime kännireisun jälkeen? Pistä ny se suurennuslasi pois ja aja Tampereelle. Tua se on mulla jääkaapissa tallessa. Vähän siihen naapurin kakarat on tussilla piirrelly kyllä.

Mitä siellä Koskispuistossa tapahtui? Sanoit että se oli viiliä, mutta joku ryökäle väitti että se oli jotain ihan muuta mitä mun arasta paikasta löytyi.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Veliseni, sinä palautit toivon elämääni.
Olen saanut paljon palautetta että monet ovat saaneet uutta uskoa ja voimaa elämäänsä terapeuttisista tarinoistani täällä Jatkoajan keskustelupalstalla. Tunnen että minulla tehtävä. Minulla on velvollisuus.

Mitä siellä Koskispuistossa tapahtui? Sanoit että se oli viiliä, mutta joku ryökäle väitti että se oli jotain ihan muuta mitä mun arasta paikasta löytyi.
Jotkut asiat on vaan parempi jättää rauhaan ja jatkaa elämää stressaamatta höpöjutuista.
 
K

Kiekkokatsoja

Tv 6. Wheelers deelers. Ford Mustang, sitä rakentavat. Olis se hienoa, josko ois kymppitonni ja joskus toinenkin, noihin juttuihin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös