peruspata kirjoitti:Jämsän Kuoreveden Hallissa. Monta pitkää vuotta sitten.
Näin "meidän kesken" varuskunta kulki nimellä Ilmavoimien Teknillinen Leikkikoulu, jostain syystä se vain ei muuttunut viralliseksi nimeksi (tosin älysimme olla sitä ehdottamattakin). Paras päivä oli 03.06.2002, eli olin saapumiserää II/01.
Semmosta, hiukan aika kultaa muistoja, välillä oli ihan mukavaakin, kun näin jälkikäteen muistellaan. Paikan päällä ei varmaan montaa mukavaa hetkeä ollut. Tosin tämä ei johdu varuskunnan tiukasta kurista tjsp, kuten nimikin osuvasti kertoo.
Löysää oli, ensimmäisenä päivänä melkein housuissakin.
tuuski kirjoitti:Kun täällä oli näistä lääkäreistä juttua, niin Parolannummella on yksi aika omintakeinen kaveri. Kävin kerran Parolassa veksissä kun olin lomilla ja sain kunnian päästä äijän vastaanotolle. Äijä on saanut lisänimen "Keppi", ilmeisesti KP napsahtaa helposti lappuun. Olisiko joku Oikarinen tai vastaava?
DeS kirjoitti:Tuo metsäkanalinnun niminen vääpeli ei ehtinyt minua niin pahasti rankomaan kun oli vaan alokasajan 1.patterilla.
---
Olihan siellä silti vääpelinä tämä maailman vahvin ammattisotilaskin joka oli Gladiaattorit-ohjelmassakin mukana.
Domi28 kirjoitti:Muistaako joku vääpeli Kari Grönlundia? Silloin väitettiin, että olisi pelannut joskus muutaman liigapelin tepsin nelosketjussa, lieneekö perää? En viitsinyt alkaa tutkimaan asiaa.
peikko#13 kirjoitti:Pitääkö huhu paikkansa, että suojelumiehet käyvät joka kerta puhdistuslinjaston läpi kun sitä käytetään. PIS(L)Ulla kertakin olisi riittänyt sitä herkkua, mutta kun luutnantille ei riittänyt lihapiirakkaa meidän joukkue pääsi uusimaan kyseisen ihanuuden. Onneksi toisella kerralla putket oli jäässä eikä tarvinut suihkutella ja kökkiä pakkasessa märkänä.