pelikielto
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Vissiin simputtavat edelleen, ainakin tänä vuonna alokkaat saivat varsin ihanaa kohtelua alikersanteilta.Blackie kirjoitti:Säkylä, Korohoro I/02
Silloin vielä simputettiin kunnolla.
Vissiin simputtavat edelleen, ainakin tänä vuonna alokkaat saivat varsin ihanaa kohtelua alikersanteilta.Blackie kirjoitti:Säkylä, Korohoro I/02
Silloin vielä simputettiin kunnolla.
Humpauttaja kirjoitti:Turunen oli kyllä hyvä mies, todellakin. Muita hyviä oli ltn Rantanen ja ei se Lehtisalokaan paskempi jätkä ollut. Ylikessu Räty on muuten samassa koulussa nykyään, kuin meikäpoika.
Salminen oli koksuista kevyesti paras. Luomahan oli melko hyvä jätkä, mutta tuppas ottaa roolinsa vähän liian tosissaan.
Marre oli tosiaan loisto skappari. Itsellä tuli hengattua enemmänkin Martikaisen ja Rintasen kanssa, komentopaikalla kun olin. Kyllähän Marre pieksee Rintasen mennen tullen. Onnea vaan tosiaan; taitaa olla toinen rovapäivä menossa heillä parhaillaan, heh heh...
JTK kirjoitti:II/00 Upinniemessä alokkaana, Pansiossa venekuski-kurssilla ja loput n.8 kk Utön linnakkeella veneenkuljettajana. Oli hauskaa. Mieleen jäi legendan maineen omaava pursimies Lehtinen...
JK
Calder kirjoitti:Hah, on se synkkää. Ja vielä tälläset säät Rovalla, kun ei oo edes pakkasta. Yhtä tuskaa jos vettä sataa.
Komennossa kuin myös, Rintasen kanssa tekemisissä aivan liikaa. En tiedä onko mies muuttunut, mutta sillon ainakin Rintasella tuntui olevan kova pätemisen tarve. Vai että Rädystä tuli oikein ylikersantti, ei ois uskonut miehestä, joka vielä P-kaudella pistettiin kaappiin virumaan ;) Ja tais siellä valassakin tulla noutaja jos oikein muistan.
SSee kirjoitti:http://www.mil.fi/paaesikunta/tiedotteet/1695.dsp
Ei nyt liity aiheeseen, mutta aika huono uutinen. Tasan vuosi sitten tuli oltua samoissa maisemissa.
SSee kirjoitti:http://www.mil.fi/paaesikunta/tiedotteet/1695.dsp
Ei nyt liity aiheeseen, mutta aika huono uutinen. Tasan vuosi sitten tuli oltua samoissa maisemissa.
Cosmo kirjoitti:Sanooko kellekään muuten Teuvo Jännäri yhtään mitään?
tuuski kirjoitti:Kun täällä oli näistä lääkäreistä juttua, niin Parolannummella on yksi aika omintakeinen kaveri. Kävin kerran Parolassa veksissä kun olin lomilla ja sain kunnian päästä äijän vastaanotolle. Äijä on saanut lisänimen "Keppi", ilmeisesti KP napsahtaa helposti lappuun. Olisiko joku Oikarinen tai vastaava?"
Kerouac kirjoitti:Hep, minä tutustuin kyllä Jännäriin varsin hyvinkin.
Franchi kirjoitti:Oletan, että kyseessä on sama henkilö, joka ennen viestin siirtoa Vekaralle vaikutti Keuruulla. Oli ilo tutustua, mielenkiintoinen kaveri, sen mitä muistan.
Skeletor kirjoitti:I/99 IlmavTK, Halli
AUK IlmavVK, Tikkakoski
Jos joku tuntee paikan, niin vain ltn Raiskila yritti saada meihin jotain ryhtiä....
peruspata kirjoitti:Muuten, kaikki eivät tulleet hänen kanssaan toimeen, mutta minä jopa opin ymmärtämään kyseistä sälliä ja voin sanoa pärjänneeni hänen kanssaan.