Näkkäri kirjoitti:Puhutaanko tässä nyt vuonna 1999 luutnanttina Heikkilässä toimineesta A.Syrjäläisestä? Mies, jonka silmät pullistuivat 30 senttiä päästä käskynjaon aikana. Muutenkin varsin hullun oloinen, mutta lopulta ilmeisen ok skappari.
.
Näkkäri kirjoitti:Halmo oli minun patterini päällikkönä ja kakkosta johti kuulopuheiden mukaan varsin sekopäinen luutnantti Laisto. Harmi kun en millään muista sen yhden HIFK-fani skapparin nimeä. Hemmetin mukava äijä, muistutti muun muassa, että hänelle saa jakaa kritiikkiä, mutta Stadin tähtirinnoista ei puhuta pahaa.
SSee kirjoitti:Sama aika, sama paikka.
ervatsalo kirjoitti:Upinniemen pursiseuravaruskunnan (SlLaiv) viljalti kunnioitetussa Huolto- ja kuljetusviirikössä rekkakuskina. Palvelusaika oli tietysti 330, kuten erikoisjoukoissa kuuluukin.
Laivassa kävin kahdesti. Syömässä.
Kaikki tämä, ja paljon muuta, tapahtui vuosina 95-96.
Täältä tähän
ELÄKELÄINEN kirjoitti:Myönnän kyllä,että rekka- ja etenkin murikkakuskit olivat Viirikössä kovien miesten kunnioitettuja erikoisjoukkoja.Muiden jatkaessa uniaan nämä teräsmiehet lähtivät aina iloisina ja reippaina rakkaiden kulkuneuvojensa pariin.
Humpauttaja kirjoitti:Ohoo. Tuttuja sitten ollaan. Saako kenties udella tuvan numeroa. Itsehän olin parhaassa tuvassa eli vitosessa.
Edit. Annappa kommenttia kouluttajista. Ylil. Rintanen on muuten nykyään kapteeni ja yksikön päällikkö.
vision kirjoitti:Entä muistaako kukaan Hauvalaa? Oli muistaaksen yli- tai ihan tavallinen luutnantti ja tuli meille planeetalle vissiin aika suoraan jostain koulun penkiltä. Aika särmä ukko mutta lopulta ihan asiallinen.
Humpauttaja kirjoitti:Ohoo. Tuttuja sitten ollaan. Saako kenties udella tuvan numeroa. Itsehän olin parhaassa tuvassa eli vitosessa.
Edit. Annappa kommenttia kouluttajista. Ylil. Rintanen on muuten nykyään kapteeni ja yksikön päällikkö.
Calder kirjoitti:Onnea vaan niille köpöille, jotka siellä nyt ovat. On nimittäin Rintanen sen verran kusipää jätkä, ainakin verrattuna Kapteeni Martikaiseen...
Oletan, että kyseessä on sama henkilö, joka ennen viestin siirtoa Vekaralle vaikutti Keuruulla. Oli ilo tutustua, mielenkiintoinen kaveri, sen mitä muistan.Köpi kirjoitti:Viestipuolella tuli oltua, onko kukaan tutustunut yliluutnantti/kapteeni Turuseen. Siinäpä vasta skappari.
ervatsalo kirjoitti:Niin, itse olen palvellut erikoisjoukoissa sekä maalla, että merellä.
ervatsalo kirjoitti:Sotilasvalani olen vannonut autosotamiehenä, mutta sotilaspassissa lukee matruusi.
ervatsalo kirjoitti:Palveluspaikkoina toimivat morttikauden osalta Poltinahon puolisotilaallinen rekkakerho (4.ErAutoK) ja loppuajat pasteerailin ja hetkuttelin polviani Upinniemen pursiseuravaruskunnan (SlLaiv) viljalti kunnioitetussa Huolto- ja kuljetusviirikössä rekkakuskina.
ervatsalo kirjoitti:Palvelusaika oli tietysti 330, kuten erikoisjoukoissa kuuluukin.
ervatsalo kirjoitti:Laivassa kävin kahdesti. Syömässä.
Ikijokeri kirjoitti:9.1.2006 olisi aikomus astua palvelukseen Vekaranjärvellä. Vielä ei ole ennakkovitutus sen kummemmin iskenyt...
SSee kirjoitti:Tupa 3. Joka muuten oli se paras, lukuunottamatta erästä nimeltämainitsematonta tykäriä.
Kouluttajista selvästi kovin oli ltn Turunen (unohtanut jo sen tittelin, mutta 1 & 2 tykkien bossi), hupaisa mies varsinkin suuttuessaan.
Kokelas Luoma tuli viikonloppuna bongattua, bändinsä kanssa oli tässä vieressä keikkailemassa, ja on muuten kova bändi.
Calder kirjoitti:Onnea vaan niille köpöille, jotka siellä nyt ovat. On nimittäin Rintanen sen verran kusipää jätkä, ainakin verrattuna Kapteeni Martikaiseen...