Lawless kirjoitti:Sepä johtuu siitä, että olin ns. erikoisjoukoissa, BUK-viestimies nimittäin. :) Meitä oli kyseisessä saapumiserässä vain 14. Tehtiin siis tavallaan hommia näiden BUK-alikessujen yms. häröilijöiden alaisuudessa.
zelios kirjoitti:Vekaran Järvi I/98 Alikersantti. Kertauskutsua ei ole kuulunut.
Cosmo kirjoitti:Hah, sama kalju ja samat jutut vuosi myöhemmin ainakin. Joku Jaalan mummo tai mikä sen lempparinimi olikaan. Mikäänhän ei ole todempaa kuin tornihuhu. Ihan leppoisa jannu ainakin mielestäni. Hyrylän päälliköt muistanevat myös huikean tohtorin nimeltänsä Lehti? Hieno mies kertakaikkiaan.
Daespoo kirjoitti:Vieläkös Hyrylässä on AUKin vääpelinä se hullu yliluutnantti joka on kuulemma ikuisessa ylenemiskiellossa?
mjr kirjoitti:Säkylässä tuli oltua, vieläkin vallitsee tietty viha-viha -suhde Säkylänharjua kohtaan. Aika omalaatuisia tunteita myös herättivät prikaatinkomentajan puheenaloitukset: "Porilaistaistelijat" - tai vielä pahemmin "Porilaiset". Taivahan jumala.
Tobias kirjoitti:Taas näitä legendoja. Sellaista kuin ikuinen ylenemiskielto -käsitettä ei Suomen Puolustusvoimissa tunneta.
SGD kirjoitti:Ai niitä oli jo silloin, minä muistin että aloittivat tuon viestimieshomman vasta 1/02 -erän mukana. Eipä siinä sitten hittoikaan. Ja BUK on Hyrylän se särmin osasto, se kannattaa pitää mielessä.
TM kirjoitti:Säkylässähän sitä minäkin. III/90. Silloin komentajana oli ainakin iso Olli
Tommy kirjoitti:Kyllä vain, ehdottomasti Hyrylän kerma. Ja siitähän kiitoksena mm. herätykset 6.30 ja siitäkin vielä aikaa ruokailuun 40 min. Eli ehti helposti käydä vaikka kakkosella vessassa, suihkussa, aamuröökillä ja sitten kohti aamupalaa. Olenkohan niin tuore tapaus vai muistaako kukaan muu Luutnantti Puurulaa? Itse päivystin toimistolla hänen vieressään, ihan mukava tapaus kyllä minulle mutta sotilaspoliiseille ilmeisesti mulkumpi kaveri.
1/03.
Tommy kirjoitti:Olenkohan niin tuore tapaus vai muistaako kukaan muu Luutnantti Puurulaa? Itse päivystin toimistolla hänen vieressään, ihan mukava tapaus kyllä minulle mutta sotilaspoliiseille ilmeisesti mulkumpi kaveri.
Wilzu kirjoitti:Kas, onpa joku muukin ollut Pohjois-Karjalan Prikaatissa. Kontioranta oli hyvinkin luonnonkaunis paikka ja saluunamainen sotilaskoti ylivoimaisesti viihtyisin sode ikinä, missään.
Wilzu kirjoitti:Sotinpuro oli myös maineensa veroinen paikka: perjantaina pois lähtiessä teiden varsilla oli vielä isot lumikinokset, mutta Kontiorantaan palatessa lämpömittari hipoi jo kahtakymmentä celsiusastetta.
DeS kirjoitti:II/92 VSItr/Eptri Heikkilän kasami Turku. Taitaa olla nykyään jo historiaa koko kasarmi/varuskunta
tuuski kirjoitti:Kun täällä oli näistä lääkäreistä juttua, niin Parolannummella on yksi aika omintakeinen kaveri. Kävin kerran Parolassa veksissä kun olin lomilla ja sain kunnian päästä äijän vastaanotolle. Äijä on saanut lisänimen "Keppi", ilmeisesti KP napsahtaa helposti lappuun. Olisiko joku Oikarinen tai vastaava?