St. Pat kirjoitti:Jääkäriprikaatissa Sodankylässä. Tarkemmin PstK/LapJP ja AUK. Nykyään ko perusyksikköä ei enää olekaan. Pst-ryhmänjohtaja on koulutus sekä 95 S 55-61 että Rsksko 112 APILAS ryhmille. II/92 oli palvelukseenastumiserä ja palvelusaika 330 vrk.
Idyllinen pieni varuskunta Lapin läänissä. Plussana hieno luonto ja lungit skapparit sekä 10% arktisen alueen lisä ruokamäärärahoihin.
Miinuksena sijainti ja kylmähkö talvi.
Siihen aikaan etelään suuntautuvat lomamatkat siirryttiin sinivalkoisin siivin :). Usein olin lomilla kotona nopeammin kuin broidi Vekaranjärveltä.
TiedPtri/TiedPsto I/96 (285). Oli ihan mukava palveluspaikka, kun peruskoulutuskauden jälkeen olin lähes koko ajan komennuksilla (rakentamassa, korjaamassa, YK-koulutuskeskuksessa ja tutkaa hinaamassa AUK:ssa) tai lomilla. Mieleen on jäänyt vanha sotilasmestari Taito Koota, joka vastasi - Nomen est Omen - kaikesta rakentamiseen liittyvästä.tuuski kirjoitti:I/02 Niinisalon Tykistöprikaatissa.
Mosakausi 2./SatTR, väliin AUK ja loppuaika TiedPtri/TiedPsto
Suurin osa ajasta helvetin mukavaa. Eipä sieltä jäänyt oikein muita paskoja muistoja kun Ltn. Tunkkari.
Taatusti kirjoitti:Kas, joku muukin viettänyt saman pitkän talven Sodankylässä. Minä olin II/92 2.jk:ssa ja AUK:ssa.
tuuski kirjoitti:I/02 Niinisalon Tykistöprikaatissa.
Eipä sieltä jäänyt oikein muita paskoja muistoja kun Ltn. Tunkkari.
Tämäkin sotilasakatemia on mainitsematta... eli kuollut ja kuopattu (RIP) P-SVP, vapaasti suomennettuna Pohjois-Suomen Viesti Pataljoona, Oulun keskustassa.alapesa kirjoitti:Eikö kukaan muu ole ollut tosimiesten koulussa