Keilaamassa.Mutta missä te olitte Columbinen koulusurmien aikaan?
Keilaamassa.
Tää oli hyvä :) Itsestäni ei ole kyllä muistikuvaa, missä tuolloin olin, varmaankin töissä.
Missäs olitte, kun Risto Dufva sai/päätti lähteä JYPistä?
Eka luokalla olin, tulin koulusta kotiin ja mutsi (vrt. aiempi vastaukseni Elvis-kysymykseen), kova fani, sanoi että nyt se lähti Lennonikin.Missäpä olit kun kuulit John Lennonin kuolemasta? Tähän voisivat vastata lähinnä muut kuin ne, jotka ovat todistaneet kyseistä tapahtumaa isänsä kasseista käsin tms.
Duunissa töissä.Missäs olitte, kun Risto Dufva sai/päätti lähteä JYPistä?
...Missäs olitte kun Tsernobylissä pamahti?
Tuon muistan jostakin syystä hyvin. Kotona oli tapana katsella porukalla Ylen iltauutisia mustavalkoteeveestä, ja väritoosa tuli taloon vasta pitkälle 80-luvun puolella. Sitä en muista alkoiko ns. pääuutislähetys tuolloin 21 vai oliko jo siirrytty puoli tuntia aikaisempiin lähetyksiin (Knud Möllerin ja Heimo Tauriaisen parhaina vuosina tv-uutiset alkoivat aina jämptisti 21:00).Missä olit kun Aarno Lamminparras kaappasi Finskin koneen?
Missäs olitte kun Tsernobylissä pamahti?
Missäpä olit kun kuulit John Lennonin kuolemasta? Tähän voisivat vastata lähinnä muut kuin ne, jotka ovat todistaneet kyseistä tapahtumaa isänsä kasseista käsin tms.
Missä olit kun Suomi voitti maailmanmestaruuden? Ainiin niitähän on jo kaks! Siis sen ensimmäisen.
Missäpä olit kun kuulit John Lennonin kuolemasta? Tähän voisivat vastata lähinnä muut kuin ne, jotka ovat todistaneet kyseistä tapahtumaa isänsä kasseista käsin tms.
Opiskelija-asuntoni eteisessä, tieto tulvahti radiosta. Asuin senaikaisen naisystäväni kanssa pienessä kaksiossa Helsingissä, oli pimeä myöhäissyksyn alkuilta. Itse asiassa tilanne oli jokseenkin hämmentävä, äijähän oli vasta juuri samalla viikolla vai oliko peräti edellisenä päivänä kertonut sairastavansa AIDSia. Silloinkin olin juuri tullut yliopistolta kotiin ja kuulin tuonkin uutisen radiosta, samassa eteisessä ja suunnilleen samaan aikaan päivästä. Oli jotensakin erikoinen fiilis.jatketaan samanmoisella.. Missä olit kun kuulit, että Farrokh Bulsara on kuollut
Aloitetaan. Missä olit, kun kuulit P-E Auvisen avanneen tulen Jokelan koululla?
Oulun torilla. Olin juossut alkuillasta 8 km noin 28 minuutissa, pakkasta oli juoksun aikana muistaakseni 18 astetta. Oli vähän hassu olo, kun join maksimitreenin eli kisasimultaation jälkeen illan aikana vain 5 lonkeroa ja silti olin jonkinmoisessa huppelissa.Missä olit silloin kun vuosi 1999 kääntyi vuodeksi 2000?
Nightwishin keikalla Espoon Metro Arenalla.Missä olit 13.11.2015, kun ISIS terroristit tappoivat 90 ihmistä Bataclan-yökerhossa Ranskan Pariisissa ja räjäyttivät pommin Stade de France'ssa?
Kotona nukkumassa.Kun Venäjä aloitti laajamittaisen hyökkäyssodan Ukrainaan?
Kotona hereillä, juuri työpäivän lopettaneena.Kun Suomesta tuli sotilasliitto NATO:n jäsen?
Omassa ammattiopistossani koulussa.Kun Matti Saari ammuskeli Kauhajoen opistolla?
Äänestystulos taisi kutakuinkin selvitä joskus varhain aamulla, todennäköisesti siis nukkumassa.Kun Donald Trump valittiin Yhdysvaltojen presidentiksi?
Täytin tuona päivänä 21 vuotta, sehän taisi sattua Suomen aikaan joskus aamulla. Nyt on pakko sanoa että en ole ihan varma, tuona viikonloppuna kyllä olin vanhempieni luona käymässä.Kun 2011 Japaniin iski tsunami joka johti Fukushiman ydinvoimalaonnettomuuteen?
Katselin juhlallisuuksia tv:stä NATOssa vuodesta 1949 asti olleessa maassa.Kun Suomesta tuli sotilasliitto NATO:n jäsen?
Kun Matti Saari ammuskeli Kauhajoen opistolla?
Kun 2011 Japaniin iski tsunami joka johti Fukushiman ydinvoimalaonnettomuuteen?