-Jälleen hitusen viisaampi elämästä
-Ammattikotkeatutkinto kourassa
-Onnellisesti parisuhteessa
-Työssä josta oikeasti pidän ja jota haluan tehdä
-Opetellut soittamaan ainakin yhtä soitinta
Tavotteita pitää olla!
Olet ymmärtääkseni noin 20 vuotta mua nuorempi, ja jäin tässä miettimään tätä viestiäsi. Aika sanasta sanaan, mitä itse ajattelin saman ikäisenä. Mietitääs miten todellisuudessa meni.
-Jälleen hitusen viisaampi elämästä
Jokainen vuosi tuo toki viisautta, mutta samalla myös ymmärrystä siitä, kuinka paljon olis oppimista.
-Ammattikotkeatutkinto kourassa
Jäi silloin opinnot kesken, kun työelämä veti puoleensa. Myöhemmin hankkinut sitten parikin tutkintoa muilta aloilta.
-Onnellisesti parisuhteessa
Ensimmäinen avioliitto päättynyt juuri eroon. Myöhemmin sitten löytyi kantavampi suhde ja jälkikasvua siunaantui.
-Työssä josta oikeasti pidän ja jota haluan tehdä
Kyllä, tämä piti paikkansa, mutta ei se mitä kuvittelin sen olevan. Myöhemmin ala kuitenkin vaihtunut uudestaan parikin kertaa, mutta nytkin on taas ihan jees. Toistaiseksi.
-Opetellut soittamaan ainakin yhtä soitinta
Ei toteutunut silloin, mutta vuosia myöhemmin otin kitaran käteen ja päätin selvittää, että miten ihmeessä sen saa soimaan.
Tavotteita pitää olla!
Hyvähän se on. Itse koitan enemmän elää hetkessä nykyään. Perhe tuo pysyvyyttä elämään, mutta jossain vaiheessa elämä heittänee taas jonkun tilaisuuden eteen, missä voi lähteä uusille urille.
Luultavasti olen siis viiden vuoden päästä aika samoilla raiteilla, mutta sen oon oppinut, että 5 vuotta on niin pitkä aika, että mitä vaan voi sattua, mutta se on sitä elämää. Bring it on.