Missä olet viiden vuoden päästä?

  • 15 015
  • 97

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Unohdin muuten mainita että odotan Capitals-paita päällä sitä kun Caps on matkalla kohti historiallista toista mestaruutta peräkkäin. Jälleenrakennus on onnistunut ja siitä käy kiittäminen. Kiekon seuraaminen ei ole ainakaan vähentynyt, vaan ehkä jopa siirtynyt taas pakkomielteen asteelle, ja olen katkaissut sosiaalisia suhteita sen takia.
 

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viiden vuoden päästä olen toivottavasti ollut neljä vuotta mukana työelämässä, sillä vuoden päästä olisi tarkoitus valmistua kauppatieteiden maisteriksi Tampereen yliopistosta. Työpaikkani löytyy toivottavasti jonkun urheiluseuran toimistosta, josta voin lähetellä fakseja sekä vakuutella seurajohdon luottamusta päävalmentajaa kohtaan. Olen viiden vuoden päästä 30-vuotias, ja todennäköisesti naimisissa nykyisen avovaimoni kanssa. Vierailen edelleen päivittäin Jatkoajan sivuilla ja kiroan Lukon heikkoa menestystä.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tässä samassa tilanteessa odotellen, että sulake palaa ja valot sammuvat taulusta. Tai sitten asustelen vuokralla yksiössä, käyn henkeni pitimiksi paskaduunissa koska jonkun nekin on tehtävä ja odottelen Liverpoolin ja Tepsin tuplista triploja.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viiden vuoden päästä tähän aikaan odottelen kohta alkavia jääkiekon mm-kisoja, jo tutuksi tulleen tylsän liigakauden ja Kärpät-Jokerit -finaalisarjan jälkeen. Kisat näen edelleen ilmaiseksi vanhasta telkusta ilman mitään boxeja.

Työhuoneeni on sama, mutta kone on vaihtunut tehokkaampaan. Nyt on jo Windows Vistakin. Mozilla Firefox 6.5 -selaimella luen sääennusteesta, miten vapuksi on povattu koleaa ja räntäsadetta.

Asunto on vaihtunut. Työmatkalla näen muutakin kuin spurguja ja Aurajokeen paskantavia lokkeja. Illalla katselen Salattuja elämiä.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Toivottavasti sillan alla, oletettavasti siihen mennessä olen jo edennyt tosielämän asuntojonossa sen verran että pääsee pois katuojasta.

Toisaalta jos hyvin käy, sitä saattaa tehdä hyvän tilin elinluovutuksilla ja viettää aikaa pimeällä kujalla sijaitsevalla "terveysasemalla" tuottaen verta rikkaille dialyysipotilaille. Lämmin ateria päivässä ja vain satunnaisia pahoinpitelyn kohteeksi joutumisia, niin elämä hymyilisi.

Prkl, optimismi on sairaus.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
girlzilla kirjoitti:
...toivottavasti seurustelen jonkun ihanan miehen kanssa ja omistan paljon ihania ystäviä.
Et halua siis tuon nykyisesi kanssa seurustella silloin..?

***

Viiden vuoden päästähän on 2012 ja todennäköisesti odotan hartaasti maya-intiaanien kalenterin päättymistä ja sitä, mitä siitä sitten seuraa. Sen kauemmas en uskalla mitään suuria suunnitelmia tehdä, koska en voi olla varma, jatkuuko elämä maapallolla samalla tapaa mihin nyt olemme tottuneet.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ted Raikas kirjoitti:
Et halua siis tuon nykyisesi kanssa seurustella silloin..?

***

No sehän olisi vallan mainiota. Mutta olen juuri täyttänyt 20 ja seurustellut hänen kanssaan vuoden, että pidän pienet realiteetitkin mukana...
 

Hemingway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sapko
girlzilla kirjoitti:
No sehän olisi vallan mainiota. Mutta olen juuri täyttänyt 20 ja seurustellut hänen kanssaan vuoden, että pidän pienet realiteetitkin mukana...

Yksi reaaliteetti lienee se, että ihminen luulee tai ainakin haaveilee 20-vuotiaana, 30-vuotiaana, 40-vuotiaana, 50-vuotiaana ja 60-vuotiaana, että jossain on joku parempi.

Totuus kussakin tapauksessa sitten on sellainen kuin on.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hemingway kirjoitti:
Yksi reaaliteetti lienee se, että ihminen luulee tai ainakin haaveilee 20-vuotiaana, 30-vuotiaana, 40-vuotiaana, 50-vuotiaana ja 60-vuotiaana, että jossain on joku parempi.

Jep, no näin en kyllä kuvittele itse. Kunhan yritän olla suunnittelematta häitä näin nuorena, katsotaan miten elämä menee. Mutta nyt olen vielä aika nuori.
 

Hemingway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sapko
girlzilla kirjoitti:
Jep, no näin en kyllä kuvittele itse. Kunhan yritän olla suunnittelematta häitä näin nuorena, katsotaan miten elämä menee. Mutta nyt olen vielä aika nuori.

Se on hyvä tiedostaa, kunhan informoit asiasta myös toista puoliskoa. Kaikki eivät halua alistua harjoittelu- tai kokeilukappaleiksi. Nuoretkin voivat olla tosissaan ja vanhat vähemmän tosissaan.
 

RajatOn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jaa, että viiden vuoden päässä pitäis jossain olla.. Toivottavasti ei sentään mullan alla olla. Todennäkösemmin oon sillon jo valmistunu, töissä Tampereen alueella, yksityisyrittäjä tai sitten oon päässyt rauhaa turvaamaan jonnekin Irakin liepeille.

Oikeenlaista naista tuskin on löytyny, koska rima on jonkinverran liian korkeella. Jos Suomessa oon, niin varmaankin oon hankkinu kämpän ja sitä maksan pois. Vapaa-aikaa tapan jääkiekkoa seuraamalla, moottoripyöräillen ja matkustaen.

Jos pääsen rauhanturvaajaks, niin varmaankin siellä jossain koitan pari kolme vuotta olla. Tässä iässä ja elämäntilanteessa on onneks vielä kaikki portit avoinna, ei oo kenellekkään velvollinen menoistaan kertomaan.

Viiden vuoden päähän on suhteellisen helppo itsensä ajatella, mutta 10 vuotta eteenpäin mentäessä ei osaa oikein mitään arvailla.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
5 vuoden päästä ainakin odottelen esikoisen ensimmäisen kouluvuoden loppumista.
5 vuoden päästä syksyllä tulee myös 30 vuotta mittariin, joka hirvittää jo etukäteen. En diggaa yhtään tuosta vanhenemisesta.
Kait sitä pitäisi pikkuhiljaa myös jotain ruveta opiskelemaan, sillä ei tämä nykyinen duuni kuitenkaan innosta lopun elämän vertaa.
Haavekuvana, käyty joku koulu loppuun, työpaikka löytyy, ja opinnot amk:ssa tai yliopistossa etenevät. Eikä tuo nyt ole edes mitenkään hankala saavuttaa, pitäisi vain ottaa itseään niskasta kiinni ja käydä hommiin.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
5 vuoden päästä olen 5 vuotta vanhempi...

Muulla ei VITTU ole väliä, kunhan en ole töissä nykyisessä työpaikassani v. 2012. Ottaa päähän suunnattomasti se ajatus, että ainakin vielä viisi (5) vuotta pitäisi reissata työpaikan ja kodin väliä n. 180 km/päivä. No, onhan se parempi kuin ei mitään, mutta pidemmän päälle tämä reissaaminen vie voimat, rahat ja terveyden...
Pelastakaa sotamies Holocaust - huhuu - kuuleeko kukaan?
 

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Tälläinen viisivuotissuunnitelma on ihan hauska. Joskus lukiossa (lähes 5v sitten) jollain opon tunnilla väsättiin mindmap asioista, joita minulla on viiden vuoden päästä. Tämän ketjun innoittamana muistin tämän tehtävän ja lopulta löysinkin sen. Paperi on päivätty 10.10.2002. Paperissa on mm. seuraavia kohtia: osaan soittaa kitaraa, minulla on moottoripyörä, opiskelen, olen matkustellut ympäri USA:ta, pysyn erossa huumeista, olen ollut vaihto-oppilaana ja intti suoritettuna. Lisäksi siinä oli muutama muu juttu mutta jääköön ne nyt omaan arvoonsa. Hämmästyttävästi lähes kaikki em. asiat ovat toteutuneet paitsi haluaisin osata vieläkin paremmin kitaran soittoa ja en ole ollut vaihto-oppilaana. Töissä kylläkin olen ollut ulkomailla mutta ei kai se ole ihan sama juttu, vaikka mukavaa olikin.

"Odotukset luovat tulevaisuutta".
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Ted Raikas kirjoitti:
Viiden vuoden päästähän on 2012 ja todennäköisesti odotan hartaasti maya-intiaanien kalenterin päättymistä ja sitä, mitä siitä sitten seuraa. Sen kauemmas en uskalla mitään suuria suunnitelmia tehdä, koska en voi olla varma, jatkuuko elämä maapallolla samalla tapaa mihin nyt olemme tottuneet.

Kai olet varannut silti rauhanpiippuun tarpeeksi röpöjä ja stereoihin paristoja, siltä varalta että homma jatkuu ainakin tovin?

girlzilla kirjoitti:
Jep, no näin en kyllä kuvittele itse. Kunhan yritän olla suunnittelematta häitä näin nuorena, katsotaan miten elämä menee. Mutta nyt olen vielä aika nuori.

Olethan sinä ottanut jo myös isojakin, tärkeitä, askelia elämässä. Tietääkö muuten poikakaverisikaan että sinä, aiemmin palstan Kesätytöksikin valittu kimalainen, olet valinnut minut kirjoittajaksi jonka kanssa lähtisit mieluiten bisselle?

Kyseessä ei ole nimittäin mikään pieni teko, olet kuitenkin tuolla valinnalla tehnyt jo tietoisesti tai tietämättäsi 600-60000 Jatkoajan lukijaa/kirjoittajaa kateelliseksi minulle, kiitos tämänkaltaisten huomionosoitusten myötä myös korotetulla termillä the goldenawe™ tunnetulle sheriffille. Joku varmaan jo itki ja joi päänsä täyteen, toinen meni suolle repimään kantoja rapajuurakosta, kolmas hakkasi vaimonsa, mieti miten Hän voi reagoida asiaan?!? Enkä nyt käytä muotoa "Hän" missään raamatullisessa merkityksessä.

Nuo nimimerkit miettivät nyt miten olla enemmän kuin minä.

Terv. Martti "liikaa kikkailin" Servo
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Ei mitään hajua. Hyvin mahdollista että edelleen YK-huorana jossainpäin maailmaa. Hey soldier boy...

Isän roolissa itseni kuitenkin näen. Sekä jonkin sortin opettajana.
 

Luiro

Jäsen
Toivon mukaan minulla on vaimo ja lapsia. Oma asunto ja elämä tasaisessa kuosissa. Vakituinen työpaikka, kohtuullinen ansiotaso ja muutenkin tasapainoinen elämä, henkisesti ja taloudellisesti. Ja toivon mukaan terveydentilani on parempi kuin tällä hetkellä.

Todennäköisesti tilanteeni on sellainen, että asun edelleenkin jossain vuokrayksiössä, olen korviani myöten veloissani, en todellakaan seurustele kenenkään kanssa, vaan edelleenkin hoitelen silloin tällöin baarista mukaan sattuneen juopuneen huoran ja kärsin orastavasta alkoholiongelmasta. Työsuhteet eivät vieläkään ole vakituisia ja palkat ovat aina yhtä paskoja, eikä rahat riitä minkään. Lisäksi kärsin edelleenkin nyt jo minua vaivaavista terveysongelmista, kun en ole jaksanut niitä hoitaa kummemmin.

Mutta sen vielä saan tehdyksi, että se kirja minulta tulee.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Missäköhän sitä olisi? Toivottavasti ainakin psykologian opiskelijana Jyväskylässä. Saas nyt nähdä, mihin elämä loppujen lopuksi kuljettaa, mutta tuo olisi napakymppi. Saksan kielitaidon olen toivottavasti saanut myös elvytettyä kohtuulliselle tasolle - jäädyin eilen unohduksissa olevan saksani kanssa niin pahoin, että hävetti.

Lisäksi girlzillan tavoin paljon ystäviä, mukava koti ja mies. Ja toivottavasti jälkimmäistä noista ei tarvitse välillä vaihtaa, vaan hommat natsaisivat jatkossakin nykyisen kanssa. Elämäntilanteesta riippuen myös nelijalkaiset karvaystävät voivat olla mahdollisia. Tosin lähdetään kuitenkin siitä, että nykyinen kisuni porskuttaa vielä tuolloinkin sairaudesta huolimatta, ja hänhän riittäisi mainiosti.

Matkustelu on aina mukavaa, joten reissujakin voisi olla tehtynä runsaasti.

Nyt voisin sitten siirtyä työskentelemään sen eteen, että haluamani opiskelupaikka irtoaisi.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Jaa, ilmeisesti olen hengissä, ellen ole sattunut kuolemaan?

No, olen edelleen se ikuinen nuorukainen, joka luukuttaa rokkia sekä seuraa fudista ja lätkää. Sama saatanan Wagner, tosin mittarissa on viisi vuotta iän tuomaa karismaa. Varmaa on, et saapuu vuodet viisaan vanhuuden (tai sit ei).
 

secord

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Varmaan Jatkoaikaan kirjoittelemassa siitä, kuinka Chicagon lupaavat junnut alkavat lunastamaan odotuksia ja poffseihin pääsy on realistista viimeistään vuonna 2014.

Ja jos en kohta ota itseäni niskasta kiinni, orastava tynnyri keskivartalolla on paisunut viiden vuoden kuluttua sellaisiin mittasuhteisiin, että aikuisiän diabetes kolkuttelee jo ovella.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ei mitään hajua ja jos joku tulisi kertomaan niin vetäisin turpaan. Toivottavasti terve (minä ja läheiseni). Muulla ei niin väliä.

Syksyllä olisi tarkoitus lähteä reissailemaan määrittelemättömän pitkäksi ajaksi jonnekin päin maailmaa, aloittaen Aasiasta. Jospa sieltä kuitenkin ennen kesää -08 kotiutuisi lopputyön tekoon.

Kaipa sitä on jossain päin maailmaa duunissa 2012. 10v päästä olisi kiva olla yrittäjä.
 

NHL

Jäsen
Viiden vuoden päästä

Ei onneen oikeaan laukullinen rahaa taida riittää alkuunkaan, sen lisäks pitäis olla myös pääomaa henkistä.

Viiden vuoden päästä me jälleen tavataan....kerron teille hieman säästä Mexicon...ellen ole haudassa...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös