Ted Raikas kirjoitti:
Viiden vuoden päästähän on 2012 ja todennäköisesti odotan hartaasti maya-intiaanien kalenterin päättymistä ja sitä, mitä siitä sitten seuraa. Sen kauemmas en uskalla mitään suuria suunnitelmia tehdä, koska en voi olla varma, jatkuuko elämä maapallolla samalla tapaa mihin nyt olemme tottuneet.
Kai olet varannut silti rauhanpiippuun tarpeeksi röpöjä ja stereoihin paristoja, siltä varalta että homma jatkuu ainakin tovin?
girlzilla kirjoitti:
Jep, no näin en kyllä kuvittele itse. Kunhan yritän olla suunnittelematta häitä näin nuorena, katsotaan miten elämä menee. Mutta nyt olen vielä aika nuori.
Olethan sinä ottanut jo myös isojakin, tärkeitä, askelia elämässä. Tietääkö muuten poikakaverisikaan että sinä, aiemmin palstan
Kesätytöksikin valittu kimalainen, olet valinnut
minut kirjoittajaksi jonka kanssa lähtisit mieluiten bisselle?
Kyseessä ei ole nimittäin mikään pieni teko, olet kuitenkin tuolla valinnalla tehnyt jo tietoisesti tai tietämättäsi 600-60000 Jatkoajan lukijaa/kirjoittajaa kateelliseksi minulle, kiitos tämänkaltaisten huomionosoitusten myötä myös korotetulla termillä
the goldenawe™ tunnetulle sheriffille. Joku varmaan jo itki ja joi päänsä täyteen, toinen meni suolle repimään kantoja rapajuurakosta, kolmas hakkasi vaimonsa, mieti miten Hän voi reagoida asiaan?!? Enkä nyt käytä muotoa "Hän" missään raamatullisessa merkityksessä.
Nuo nimimerkit miettivät nyt miten olla enemmän kuin minä.
Terv. Martti "liikaa kikkailin" Servo