Mulla on näkemys että synnytys on jonkinlainen prosessi. Tämä prosessi alkoi kotona Nastolassa ja vietiin päätökseen Päijät-Hämeen keskussairaalassa. Tahra papereissa sanoo Nastola.Täh? Onko Nastolassa ollu joskus synnytyssairaala vai saunassa?
Ite syntyny Lahen kaupungin sairaalassa.
Samoin kätilöopistolla, kuten myös molemmat omat skidit. Toinen polvi on käynyt myös samaa ala-astetta kuin minä, että hyväksi todettua latua on menty.Helsingissä, muistaakseni Kätilöopistossa. Vähän jännää.
Totta, vähän nuorempikin itse asiassa. Välillä on tullut mietittyä millainen henkilö olisin, jos perhe olisi jäänyt asumaan Helsinkiin eikä muuttanut tänne Poriin...
Siellä meinasin pikkumiehenä useampaan otteeseen vetäistä viimeiset henkoseni, mutta ei musta noin vain eroon päästy.Minä puolestani vetelin ensi henkoset kultaisella kasarilla, keskisessä Ruotsissa, Örebron kaupungissa.
Ohhoh, mitä kehveliä? Kaiken oloisia koomailuja tällä palstalla näkee, mutta onkohan muita ihan oikeasti kooman kokeneita messissä. Jotain littipeukkua ja jaxuhalia tekis mieli tarjota tässä vaiheessa, mutta onhan noista sun tilanteista jo tovi vierähtänyt, joten oletan kaiken olevan nykyään ihan ok.Siellä meinasin pikkumiehenä useampaan otteeseen vetäistä viimeiset henkoseni, mutta ei musta noin vain eroon päästy.
Edit. Kaikkein lähimpänä viimeiset henkoset oli kuitenkin Seinäjoella lastensairaalassa joulukuussa 1980, koomaan vaivuttaminen pelasti.
Joo. Nykyään on kaikki kunnossa. Oli sen verran ärhäkämpi lapsuusastma ja kun 70-luvulla kaikki tuppasivat tupakoimaan ja vieläpä sisätiloissa, niin tuo oli tuleman. Tyylikkäästi itse sitten nuorena aloin röökaamaan, jota iloa harrastin noin 20 vuotta, mutta onneksi sekin on historiaa.Ohhoh, mitä kehveliä? Kaiken oloisia koomailuja tällä palstalla näkee, mutta onkohan muita ihan oikeasti kooman kokeneita messissä. Jotain littipeukkua ja jaxuhalia tekis mieli tarjota tässä vaiheessa, mutta onhan noista sun tilanteista jo tovi vierähtänyt, joten oletan kaiken olevan nykyään ihan ok.