Missä olet syntynyt?

  • 14 269
  • 101

tiimari

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
"Mä olen syntynyt jossakin Jorvissa, on vika korvien välissä, ei korvissa." Passissa syntymäpaikkana lukee Kauniainen. HIFK oli juuri voittanut Suomen Mestaruuden.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Naapurin sedän saunanlauteiden alla. Olin viisivuotias eikä ketään ollut kotona.

No ei, Mansessa tiätty. Nykyisessä TAYSissa, silloin se oli TAYKS.
 

Baldrick

Jäsen
Sun mun meidän Jypinkylä vaikka täältä lähteny, nii kaipaan silti yhä. Paljasjalkasii, paluunmuuttajii, Jyväskylä mä tuun aina kotiin!
 

JPriest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Satakunnan keskussairaalassa. Sen verran oli kiire pois Porista, että ulos tulin hyvissä ajoin ennen laskettua aikaa. Silloin en vielä tajunnut, että joudun viettämään Porissa lapsuuteni ensimmäiset viikot näin toimiessani. Olen osoittanut kusipäisen luonteeni jo tuolloin ja kuseskellut lääkärin taskuun keskoskaapista tai näin minulle on kerrottu.
 

SteelGate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Ilves, Bruins, HC Davos, Tunturi-Kiekko
Ivalon terveyskeskuksessa. Nykyään noilta perukoilta joutuu ajelemaan Rovaniemelle asti synnyttämään.
 

Keskiviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuopion KalPa
Porin sairaalassa. Ei tullut Ässien fania, sen verran ankeat oltavat oli keskoskaapissa. Vaikkakin vain neljä päivää jos oikein muistan.
Kun sieltä pääsi pois, niin Porin pölyt karistin ja seuraavan kerran Porin reissu 15 vuotta myöhemmin.
Porissa käynyt neljästi.
- syntymä ennen aikojaan
- oma tennisturnaus ja ruma tappio
- ensikännit festareilla ja sammuminen puistoon
- ja se neljäs, ei sekään lopulta kovin ruusuinen ollut, kun reissun jälkeen päättyi pitkä parisuhde
 

KooPee

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Täh? Onko Nastolassa ollu joskus synnytyssairaala vai saunassa?
Ite syntyny Lahen kaupungin sairaalassa.
Mulla on näkemys että synnytys on jonkinlainen prosessi. Tämä prosessi alkoi kotona Nastolassa ja vietiin päätökseen Päijät-Hämeen keskussairaalassa. Tahra papereissa sanoo Nastola.
 

TrueThat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Rangers, Real Madrid
Lahes jossain sairaalassa tietääkseni. Vuosi oli 94.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Helsingissä, muistaakseni Kätilöopistossa. Vähän jännää.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Satakunnan Keskussairaalassa, mutta kotikuntani on aina ja ikuisesti Ulvila. Korostus sanalla kunta, koska kaupungistuminen on jotain nykyajan hömpötyksiä.
 

mutina

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Chicago Blackhawks, Fife Flyers
@finnjewel in tavoin Mehiläisessä, @vetti n tavoin Kiirastorstaina. Olin nurinperin jo äitipolon vatsassa, joten päättivät leikata pois, että pääsivät lääkärit Pääsiäistä viettämään.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Minä puolestani vetelin ensi henkoset kultaisella kasarilla, keskisessä Ruotsissa, Örebron kaupungissa.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Minä puolestani vetelin ensi henkoset kultaisella kasarilla, keskisessä Ruotsissa, Örebron kaupungissa.
Siellä meinasin pikkumiehenä useampaan otteeseen vetäistä viimeiset henkoseni, mutta ei musta noin vain eroon päästy.
Edit. Kaikkein lähimpänä viimeiset henkoset oli kuitenkin Seinäjoella lastensairaalassa joulukuussa 1980, koomaan vaivuttaminen pelasti.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Siellä meinasin pikkumiehenä useampaan otteeseen vetäistä viimeiset henkoseni, mutta ei musta noin vain eroon päästy.
Edit. Kaikkein lähimpänä viimeiset henkoset oli kuitenkin Seinäjoella lastensairaalassa joulukuussa 1980, koomaan vaivuttaminen pelasti.
Ohhoh, mitä kehveliä? Kaiken oloisia koomailuja tällä palstalla näkee, mutta onkohan muita ihan oikeasti kooman kokeneita messissä. Jotain littipeukkua ja jaxuhalia tekis mieli tarjota tässä vaiheessa, mutta onhan noista sun tilanteista jo tovi vierähtänyt, joten oletan kaiken olevan nykyään ihan ok.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ohhoh, mitä kehveliä? Kaiken oloisia koomailuja tällä palstalla näkee, mutta onkohan muita ihan oikeasti kooman kokeneita messissä. Jotain littipeukkua ja jaxuhalia tekis mieli tarjota tässä vaiheessa, mutta onhan noista sun tilanteista jo tovi vierähtänyt, joten oletan kaiken olevan nykyään ihan ok.
Joo. Nykyään on kaikki kunnossa. Oli sen verran ärhäkämpi lapsuusastma ja kun 70-luvulla kaikki tuppasivat tupakoimaan ja vieläpä sisätiloissa, niin tuo oli tuleman. Tyylikkäästi itse sitten nuorena aloin röökaamaan, jota iloa harrastin noin 20 vuotta, mutta onneksi sekin on historiaa.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Kainuun keskussairaalassa.

Urho Kaleva Kekkonen oli tuolloin vielä vallan kahvassa kiinni, tosin jo vapisevin käsin. Kaiken lopullisesti muuttava Islannin kalastusmatka oli jo nurkan takana.

MTV eli Music Television aloitteli toimintaansa. Tuolloin kanavalla tiettävästi näkyi ja kuului musiikkia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös