Missä olet syntynyt?

  • 14 284
  • 101

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kaikki me jotka luemme tätäkin tekstiä, olemme syntyneet tänne maailmaan äitimme synnytyskanavien kautta, mutta missä olit kun tämä tapahtui?

Vaginansa uhraten, äitini puski minut vittu repien valoon päin itse väsenkätisten valtakunnassa Tukholmassa. En ole kumminkaan ruotsalainen tai ruotsinsuomalainen tai suomenruotsalainen.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Ruotsissa myös, tosin Uumajassa.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kaikki me jotka luemme tätäkin tekstiä, olemme syntyneet tänne maailmaan äitimme synnytyskanavien kautta, mutta missä olit kun tämä tapahtui?
Kaikki me, paitsi he jotka eivät ole.

Rauman aluesairaalassa.
 

Larionov #8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Syntypaikka Kajaani, kotipaikka Kajaanin maalaiskunta.
Vuosi oli Kekkosen aikainen ETYK-vuosi.
 

Fironic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Ducks, Kraken
Jorvin sairaalassa Espoossa kävin putkahtamassa maailmaan, kuulemma. Itsellä tästä hyvin hatarat muistikuvat. Olin tuolloin helvetin laiha, nykyään lihavampi.

JYP ei ollut tuolloin vielä voittanut ainuttakaan mitalia. Joku voisi sanoa, että syntymäni myötä JYPistä tuli menestyvä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kelaa punismustis. Sä oot syntyny sillon kun mää oon kyntäny siementä peltoon. Eiks oo veikeetä?
Kelaa sämpylä, sä oot rääkäissyt ekaa kertaa kun mä olen kyntäny siementä peltoon. Naistenklinikalla Stadissa mä olen omat rääkäisyt päästänyt. Oli kuulemma Kiirastorstai. Itse en muista.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Helsingin Naistenklinikalla. Kaksi kuukautta ennen kuin HIFK voitti lätkässä ensimmäisen mestaruutensa.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Vaginansa uhraten, äitini puski minut vittu repien valoon päin itse väsenkätisten valtakunnassa Tukholmassa.

Tämä on massiivista. Jäbä on huudellut ylimielisistä hurri-HIFK -kannattajista, mutta olentkin pesunkestävä swedu-petteri. Orgastista, Bro.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Rovaniemellä varsinainen ulosponnistus tapahtui, mutta syntymäpaikaksi on merkitty Sodankylä. Puolen Suomen Individual.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Helsingissä ja Kekkonen taisi vielä olla pressana. Se onkin ihan kiva ajatus.

Myöhemmin kyllä asuttiin muuallakin, mutta intin jälkeen muutin tänne takaisin.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Minut on leikattu ulos äitini kohdusta päksissä eli Päijät-Hämeen keskussairaalassa Lahdessa. Syntymäkuntani on Nastola... Eli täällä on @KooPeen lisäksi toinen Nastolassa syntynyt.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Rauman aluesairaalassa pari kuukautta ennen kuin sain supervoimani tšernobylin vitamiinipiikistä. Luulisi että käytän supervoimiani hyvään mutta lähinnä masturboin leffateattereissa.
 

Snacilep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Leijonat, Ukraina
Päijät-Hämeen keskussairaalassa.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kanta-Hämeen keskussairaalassa vuonna 1980. Niitä harvoja reissuja, joista en muista mitään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös