Missä olet juuri nyt?

  • 250 168
  • 3 211
Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
Kotona terassilla istuskelen jälkikasvun kanssa. Pieni mies tuossa katselee juuttuuppia kuten hän asian ilmaisee.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Joensuun raviradalla raveja seuraamassa.
 

Liitteet

  • IMG_20200725_135639.jpg
    IMG_20200725_135639.jpg
    884,5 KB · kertaa luettu: 125
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Joensuussa v. 1969 perustetussa Pub Takataskussa. Kävin viimeksi 18 vuotta sitten. Seuraavaan kertaa menee vähintään sama.
On muuten hieno paikka. Viimeksi kävin pari vuotta sitten lauantaina joskus neljän aikaan päivällä ja sisällä oli meininki sen näköistä, että olisi voinut kuvitella kellon olevan neljä yöllä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Karaoke on täällä pääosassa. Hahmo laulaa hyvin. Ei ole stailattu Hessoisa.
 

Liitteet

  • IMG_20200725_204237.jpg
    IMG_20200725_204237.jpg
    606,4 KB · kertaa luettu: 196

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Joensuussa v. 1969 perustetussa Pub Takataskussa. Kävin viimeksi 18 vuotta sitten. Seuraavaan kertaa menee vähintään sama.
19 vuotta tuli hetki sitten edellisestä visiitistä itselle. Inttiaikojen lomilta paluu ja lomille lähdön ehdoton etappi. Eipä välttämättä tuu enään käytyä, mutta muistoissa vahvasti. Hieno paikka varmaan vielä tänä päivänäkin.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jätkäthän käy Joensuussa yhtä usein kuin minä. Ekan kerran kävin 1995, kun satuin siellä päin olemaan, ja ostin sieltä Foo Fightersin ensimmäisen levyn. Hyvä ostos. Seuraavan kerran kävin 2014, kun Alice In Chains oli Ilosaaressa. Tasaisen vauhdin taulukolla seuraava visiitti tapahtuu 2030-luvun alkupuolella, mutta sekin visiitti lienee jollain tavalla merkityksellinen.

Eikun hetkinen, kävinhän minä siellä 2018, kun Ilosaaressa oli Jack White. Nyt tältä jutulta putosi pohja pois. Mutta pointti oli se, että ei siellä Joensuussa turhaan käydä, mutta sitten kun siellä käydään, niin on tärkeää asiaa.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Oonhan minä Joensuussa asunutkin kolme kertaa. Mutta Takataskussa en ollut käynyt aikoihin.

Viime marraskuussa kävin Joensuussa viimeksi.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joensuussa v. 1969 perustetussa Pub Takataskussa. Kävin viimeksi 18 vuotta sitten. Seuraavaan kertaa menee vähintään sama.
Tässä on semmonen kulttuurin kehto, mikä jokaisen pitäis kokea kerran elämässään. Jopa Aamulypsykin hehkuttaa tätä mestaa.

Olikohan viime syksynä, kun tuli käytyä täällä. Menin lauantaina aamulla joskus kymmenen maissa krapulakaljoille ja siellähän oli täydet bileet käynnissä. Sisälle kun pamahin, niin joku hampaaton mummo vetää karaokessa Kikan - Sukkula Veenukseen. Ihmisiä tanssii, porukkaa oli nuoresta vaariin. Kaikki eronneet ja karanneet oli saapunut jo heti aamusta tähän kehtoon. Ihmiset pelas biljardia, heitteli Dartsia ja kuunteli jukeboxia karaokemestareiden otettua välipatjat. Paljon mukavia ihmisiä ja juttuseuraa.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tässä on semmonen kulttuurin kehto, mikä jokaisen pitäis kokea kerran elämässään. Jopa Aamulypsykin hehkuttaa tätä mestaa.

Olikohan viime syksynä, kun tuli käytyä täällä. Menin lauantaina aamulla joskus kymmenen maissa krapulakaljoille ja siellähän oli täydet bileet käynnissä. Sisälle kun pamahin, niin joku hampaaton mummo vetää karaokessa Kikan - Sukkula Veenukseen. Ihmisiä tanssii, porukkaa oli nuoresta vaariin. Kaikki eronneet ja karanneet oli saapunut jo heti aamusta tähän kehtoon. Ihmiset pelas biljardia, heitteli Dartsia ja kuunteli jukeboxia karaokemestareiden otettua välipatjat. Paljon mukavia ihmisiä ja juttuseuraa.

Tuo kuvaus kuulostaa kyllä ihan omalta kokemukselta Skotlannista. Siellä ne ei karaokea onneksi vetäneet, mutta aamusta asti olivat siiderivalaat kupittamassa.

Kävin aika usein sunnuntaisin vetämässä "aamupalan" paikallisessa pubissa. Aamupala oli siis annos haggista ja pari tuoppia. Yleensä söin ja join tämän noin 11 aikaan aamulla, mutta aina oli pari pöytää jo aivan täynnä porukkaa joista osa oli jo sammunut.

Hauska paikka. Nyt olen kotona joka ei ole niin hauska paikka.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Cafe Kailaksessa Heinolan Siltasaaressa viettämässä nättiä kesäpäivää jäätelöä syöden. On kyllä mukava paikka... Kymijoki virtaa tuossa vieressä ja välillä siinä kulkee joku venekin.
 

Liitteet

  • kahvijäätelö.png
    kahvijäätelö.png
    397,3 KB · kertaa luettu: 186

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kuuskajaskarin saarella, Rauman saaristossa. Just saavuin tänne vesibussilla. Tämä saari on joku entinen sotilastukikohta. Täytyy kierrellä saarella niin eiköhän saaren sisältö tule selväksi.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Isomäen lehtereillä viiden kuukauden tauon jälkeen ja toista kertaa elokuussa. Vastustaja sama kuin viimeksi täällä ollessa.
Ai siellä pelataan? Katohan. Kaippa täälläkin, joskus, ja vielä niin että pääsee paikalle. Oon kade.
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Kävin pari viikkoa sitten Raumalla. Kehtasin nyt vasta kertoa.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kotona.
Huomenna mökille. Eiköhän sieltä vielä mustikkaa löydy, ison osan oli kummityttö jo mulle poiminut ja ne on jo pakkasessa odottelemassa talvea. Mutta jonkun verran lisää olisi hyvä saada.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Taksissa. Juon Jallua. Ja kuuntelen Ed Sheerania. Ja mietin että kuka on Greta Thusberg?

Noin, nyt taksi kurvasi kotipihaan. Nuin, olen kotona. Mutta kuka on Jatkoaika?
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Istun risti-istunnassa kammarin lattialla ja kuuntelen musiikkia Jatkoaikaa lueskellen. Mietin että ehkä tästä voisi tai ehkä jopa pitäisi lähteä sänkyyn. Jos nyt ei ihan heti nukkumaan niin kuitenkin rauhoittumaan. Toisaalta en minä kovin levoton ole täällä lattiallakaan.
 

Glove

Jäsen
Istun risti-istunnassa kammarin lattialla ja kuuntelen musiikkia Jatkoaikaa lueskellen. Mietin että ehkä tästä voisi tai ehkä jopa pitäisi lähteä sänkyyn. Jos nyt ei ihan heti nukkumaan niin kuitenkin rauhoittumaan. Toisaalta en minä kovin levoton ole täällä lattiallakaan.
Sama täällä, mutta olo on semmoinen, ettei se uni tule ihan lähitunteina. Toisaalta ei haittaisi, että valvoisi thden yön ja menisi huomenna ajoissa Ja väsyneenä nukkumaan niin tämä vuorokausirytmikin tulisi järkevämmäksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös