Pekko Pelikaani
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
Kotona terassilla istuskelen jälkikasvun kanssa. Pieni mies tuossa katselee juuttuuppia kuten hän asian ilmaisee.
On muuten hieno paikka. Viimeksi kävin pari vuotta sitten lauantaina joskus neljän aikaan päivällä ja sisällä oli meininki sen näköistä, että olisi voinut kuvitella kellon olevan neljä yöllä.Joensuussa v. 1969 perustetussa Pub Takataskussa. Kävin viimeksi 18 vuotta sitten. Seuraavaan kertaa menee vähintään sama.
Jumalauta onko Juice Leskinen noussut kuolleista?Karaoke on täällä pääosassa. Hahmo laulaa hyvin. Ei ole stailattu Hessoisa.
Heh, yks kuva kertoo kyllä tässä tapauksessa kaiken oleellisen.Karaoke on täällä pääosassa. Hahmo laulaa hyvin. Ei ole stailattu Hessoisa.
19 vuotta tuli hetki sitten edellisestä visiitistä itselle. Inttiaikojen lomilta paluu ja lomille lähdön ehdoton etappi. Eipä välttämättä tuu enään käytyä, mutta muistoissa vahvasti. Hieno paikka varmaan vielä tänä päivänäkin.Joensuussa v. 1969 perustetussa Pub Takataskussa. Kävin viimeksi 18 vuotta sitten. Seuraavaan kertaa menee vähintään sama.
Tässä on semmonen kulttuurin kehto, mikä jokaisen pitäis kokea kerran elämässään. Jopa Aamulypsykin hehkuttaa tätä mestaa.Joensuussa v. 1969 perustetussa Pub Takataskussa. Kävin viimeksi 18 vuotta sitten. Seuraavaan kertaa menee vähintään sama.
Tässä on semmonen kulttuurin kehto, mikä jokaisen pitäis kokea kerran elämässään. Jopa Aamulypsykin hehkuttaa tätä mestaa.
Olikohan viime syksynä, kun tuli käytyä täällä. Menin lauantaina aamulla joskus kymmenen maissa krapulakaljoille ja siellähän oli täydet bileet käynnissä. Sisälle kun pamahin, niin joku hampaaton mummo vetää karaokessa Kikan - Sukkula Veenukseen. Ihmisiä tanssii, porukkaa oli nuoresta vaariin. Kaikki eronneet ja karanneet oli saapunut jo heti aamusta tähän kehtoon. Ihmiset pelas biljardia, heitteli Dartsia ja kuunteli jukeboxia karaokemestareiden otettua välipatjat. Paljon mukavia ihmisiä ja juttuseuraa.
Baarissa. Kivaa on.
Ai siellä pelataan? Katohan. Kaippa täälläkin, joskus, ja vielä niin että pääsee paikalle. Oon kade.Isomäen lehtereillä viiden kuukauden tauon jälkeen ja toista kertaa elokuussa. Vastustaja sama kuin viimeksi täällä ollessa.
Mulla olisi Hese lähin burgerimesta. Ei tuu juuri käytyä. Ehkä kerran tänä vuonna olen käynyt. Saattoi kyllä olla viime vuoden puolella. Lumi oli maassa.Hesburgerin asiakasjonossa.
Sama täällä, mutta olo on semmoinen, ettei se uni tule ihan lähitunteina. Toisaalta ei haittaisi, että valvoisi thden yön ja menisi huomenna ajoissa Ja väsyneenä nukkumaan niin tämä vuorokausirytmikin tulisi järkevämmäksi.Istun risti-istunnassa kammarin lattialla ja kuuntelen musiikkia Jatkoaikaa lueskellen. Mietin että ehkä tästä voisi tai ehkä jopa pitäisi lähteä sänkyyn. Jos nyt ei ihan heti nukkumaan niin kuitenkin rauhoittumaan. Toisaalta en minä kovin levoton ole täällä lattiallakaan.