Missä olet juuri nyt?

  • 253 864
  • 3 226

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Kotona sohvalla katselemassa eilisten snookerin MM-kisojen semien rääppiäisiä - finaalia siis...
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Eikös tavallaan ollut talonmiehen sängyssä, kun asuvat omakotitalossa?

Joo tiedän mitä tarkoitit, eikä edes olisi ollut pakko.

Kotona.


Jätin sentään urheasti tarkentamatta, että omakotitalo ja että parempi esimerkki olisi naapurin aikamiespojan sänky (tai peräkammarin lattian alla).
 

MegaForce

Jäsen
Junailemassa itseäni Lahteen Kouvolasta kunhan tämä juna lähtisi vain liikkeelle. Tämän lisäksi kirjoitan tätä turhaa viestiä nyt.
 

Sue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, #89; lentosuukko KooKoolle
Nökötin tänään futiskentän laidalla 6 h ja aurinko teki tehtävänsä: oikaisin alkuillasta partsille ja nukahdin. Nyt voikin kömpiä iltapalalle ja tarkistaa peilistä, riittikö arskarasvan kertoimet. Kotona siis oon.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nökötin tänään futiskentän laidalla 6 h ja aurinko teki tehtävänsä: oikaisin alkuillasta partsille ja nukahdin. Nyt voikin kömpiä iltapalalle ja tarkistaa peilistä, riittikö arskarasvan kertoimet. Kotona siis oon.
Oliko perilliset pelaamassa?
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Lentokentällä. Onhan tää ihan erilainen meno kun jokunen kuukausi sitten. Tai siis sitä menoa ei ole.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Tätä yksi ystäväni hokee päivittäin. Minulle.
No joo. Juuri tällä hetkellä vaihtaisin sun kanssa paikkaa - haluatko tulla Oslon koneeseen puolestani? Tällä on kyllä tilaa ja jään mielelläni pois. Sulla on vaan pari minsaa toki enää aikaa. Ovetkin on jo kiinni.
 

Sue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, #89; lentosuukko KooKoolle
Siis hetkinen. Etkös juuri yksi päivä kiukutellut pullantuoksuisista äideistä? Ja nyt paljastuit itse sellaiseksi. Pata kattilaa soimaa.

Pullantuoksuäidit tekee sen vapaaehtoisesti ja innoissaan. Mun kersat puolestaan ovat oppineet rattoisien leivontatuokioiden aikana monta uutta, kiinnostavaa sanaa. ^^
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Juhlimassa irtisanoutumista krakovalaisessa baarissa.
22 vuotta vietin samassa firmassa. Nyt on helpottunut olo!
 

Glove

Jäsen
Makaan olohuoneen lattialla ja rullailen pohkeota auki kun ne tahtoo jumittaa noilla lenkeillä. Kipiää käy mutta hyvää tekee.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös