Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Omassa sängyssä... Missäs muualla tähän aikaan illasta?
No hyvä ettet talonmiehen sängyssä.
Taistelin mutta oli pakko.
Kotona.
Omassa sängyssä... Missäs muualla tähän aikaan illasta?
Eikös tavallaan ollut talonmiehen sängyssä, kun asuvat omakotitalossa?No hyvä ettet talonmiehen sängyssä.
Taistelin mutta oli pakko.
Kotona.
Eikös tavallaan ollut talonmiehen sängyssä, kun asuvat omakotitalossa?
Joo tiedän mitä tarkoitit, eikä edes olisi ollut pakko.
Kotona.
Oliko perilliset pelaamassa?Nökötin tänään futiskentän laidalla 6 h ja aurinko teki tehtävänsä: oikaisin alkuillasta partsille ja nukahdin. Nyt voikin kömpiä iltapalalle ja tarkistaa peilistä, riittikö arskarasvan kertoimet. Kotona siis oon.
Oliko perilliset pelaamassa?
Ehta soccer mom?Jo vain, nuo kupeitteni hedelmät.
Tekisit sinäkin töitä.Kaverin autossa matkalla Porvooseen golfaamaan.
No joo. Juuri tällä hetkellä vaihtaisin sun kanssa paikkaa - haluatko tulla Oslon koneeseen puolestani? Tällä on kyllä tilaa ja jään mielelläni pois. Sulla on vaan pari minsaa toki enää aikaa. Ovetkin on jo kiinni.Tätä yksi ystäväni hokee päivittäin. Minulle.
Ehta soccermom?
Siis hetkinen. Etkös juuri yksi päivä kiukutellut pullantuoksuisista äideistä? Ja nyt paljastuit itse sellaiseksi. Pata kattilaa soimaa.No jos mokkapalapeltimäärissä mitataan niin joo, uaah.
Siis hetkinen. Etkös juuri yksi päivä kiukutellut pullantuoksuisista äideistä? Ja nyt paljastuit itse sellaiseksi. Pata kattilaa soimaa.
Jos @Turha Kaukalo on usein kotona niin olen minäkin... ja kuten tavallista tähän aikaan niin olen sängyssäni.
Mirriä taas silittämässä? *hymiö*Treffeillä.
Ei.Mirriä taas silittämässä? *hymiö*
:) ja mäkin tykkään heittää näitä kevennyksiä ihan vain lämpimikseni. Oot puhunut tässä ketjussa viime aikoina niin usein siitä naapurin mirristä, että tilaisuus teki varkaan!Mutta ite ku oon, mitä oon, niin kyllä mun juttu on muuta.
Tämän kohteliaampaa "ryöstöä" en ihan heti palstalla muista. Arvostan tapaasi.:) ja mäkin tykkään heittää näitä kevennyksiä ihan vain lämpimikseni. Oot puhunut tässä ketjussa viime aikoina niin usein siitä naapurin mirristä, että tilaisuus teki varkaan!