Vessassa. Istun pöntöllä tulostamassa.
Huh. Sydän pomppas kun näin sun nimimerkin tässä osiossa ja olinkin tulossa jo kirjoittamaan, että heti kotiin. Onneksi pelkoni osottautui aiheettomaksi.Kotona. Kissä lähti paskalle. Mietin, että en tee tänään mitään. Melko varmasti teen. Tai sitten en tee.
Kansallismaisemissa Kolin huipulla. Hieno paikka, suosittelen vierailua.
Olen tulossa elokuussa, ensi kertaa. Kolin Scandic oli täynnä, pitää majoittua Joensuussa. Olisi Kolin tuntumassa
ollut jotain kusista kansakoulu-majoitusta, mutta ajattelin skipata.
En ihmettele, jos majoitusta ei löydy nyt, sillä porukkaa on Kolilla nyt todella paljon. Jos jotain hatusta heittäisin, niin 2000-3000 henkeä ainakin on paikalla.
Koli on tuossa reilun 60 km päässä paikasta jossa nyt istun. Usein vieraillut, mutta en turistikausina. Eilen kun kuutostietä viimeksi ajelin Joensuusta vähän pohjoiseen, niin ihan hätkähdytti liikenteen määrä. Aamupäivisin yleensä täällä päin saa ajella aika tyhjillä teillä, mutta nyt tuli autoa vastaan ja meni myöden jatkuvalla syötöllä. Eikä peltikolareiltakaan oltu vältytty, vähän väliä levikkeillä näki etelän vetelien bemareita keulat rutussa. Opetelkaa ajamaan ja tulkaa vasta sitten tänne. Ei täällä paikalliset kolaroi, turistit tupeksii.En ihmettele, jos majoitusta ei löydy nyt, sillä porukkaa on Kolilla nyt todella paljon. Jos jotain hatusta heittäisin, niin 2000-3000 henkeä ainakin on paikalla. Hotelli ja kaikki parkkialueet täynnä ja tienvarsi autoja täynnä ylimmältä parkkialueelta yli kilometrin alaspäin. Oma kosla jäi vanhalle urheilukentälle, josta ilmainen bussikyyti huipulle asti. Oli eka kerta kun kävin, muttei taatusti viimeinen.
Koli on tuossa reilun 60 km päässä paikasta jossa nyt istun. Usein vieraillut, mutta en turistikausina. Eilen kun kuutostietä viimeksi ajelin Joensuusta vähän pohjoiseen, niin ihan hätkähdytti liikenteen määrä. Aamupäivisin yleensä täällä päin saa ajella aika tyhjillä teillä, mutta nyt tuli autoa vastaan ja meni myöden jatkuvalla syötöllä. Eikä peltikolareiltakaan oltu vältytty, vähän väliä levikkeillä näki etelän vetelien bemareita keulat rutussa. Opetelkaa ajamaan ja tulkaa vasta sitten tänne. Ei täällä paikalliset kolaroi, turistit tupeksii.
Oon kiertäny varmaan neljä kertaa nää Suomen isoimmat kansallispuistot ja Koli menee kyllä top neloseen helposti. Viimeks lähdettiin kiertämään jotain 25-30km lenkkiä ja jossain puolivälissä tuli semmosen itsepalvelusillan (astut lautalle ja vedät ihtes järven yli) jokin majoituskompleksi vastaan. Jokin vanha maatila. Siellä oli vanhan ajan aittoihin tai vastaaviin painettu majoitushuoneet pystyyn. Paljon oli porukkaa, pihalla istuskeli paljon ihmisiä ja paikan pitäjät huikkas sitten, että päätuvassa ois sumpit pihisemässä, jos maistuu. No perkele, tottakai. Sit ne sano, et tossa rannassa on sauna, femmalla voi saunoa. Eikun saunaan ja pari bissee. Lopulta siinä paikassa meni useampi tunti, kun jäätiin juttelemaan muiden retkeilijöiden kanssa. Ihmisiä eri puolilta Suomea ja eri tarinoita. Aivan mahtava paikka kokonaisuudessaan ja nyt kun tätä kirjoitti, tuli pieni kaipuu sinne.Olen tulossa elokuussa, ensi kertaa. Kolin Scandic oli täynnä, pitää majoittua Joensuussa. Olisi Kolin tuntumassa
ollut jotain kusista kansakoulu-majoitusta, mutta ajattelin skipata.
Noin 1,25€Kykenetkö muuntamaan kyseisen hinnan euroiksi?
En mie nyt ihan humalassa ole, mutta pari lasillista sangriaa ja pari olutta olen nauttinut. Lappeenrannassa olen kyllä.Onko ketään muuta Lappeenrannassa humalassa?
Melkein maksutonta. Aika hyvä.