Missä olet juuri nyt?

  • 249 842
  • 3 210

Fironic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Ducks, Kraken
Vuokatissa mökillä (vuokra).

Eilen ajelin tänne Kolin kautta moottoripyörällä ja ei tuolla Kolin suunnalla ollut näkyvästi kolissut, vaikka veli @Evil toisin koitti todistaa. Paljon oli väkeä kyllä, olisi saattanut autolla liikkuessa jäädä Koli käymättä. Monta kilometriä ennen tien päätä oli tienvarsi täynnä autoja. Moottoripyörä onneksi mahtuu mihin vain ja ujutinkin pyöräni tuntemattoman motoristijoukkion siivellä heti Ukko-Kolille johtavien portaiden viereen.

Huomenna Manamansalon kautta kotikontuja kohti. Itä-Suomi on kohdellut hyvin!
 

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Melkein maksutonta. Aika hyvä.

Tää on aina suhteellista. Vaimolle joskus tarjottiin yt- neuvotteluissa mahdollisuutta siirtyä Puolaan tekemään samoja hommia. Palkka olisi ollut 4200 zlotya. Olisi sillä saanut enemmän kaljaa kuin suomipalkalla mutta 800 euroa kuussa ei silti ollut tarpeeksi houkutteleva tarjous.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Nyt olen lakassa. Hyvin löytyy... yllättävän hyvin tämän suon mittapuulla. Ei täällä varmaan kukaan muu ole tajunnut käydä. No jatketaan talsimista... ja varotaan uppoamasta suonsilmään.
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    64,9 KB · kertaa luettu: 90

Glove

Jäsen
Nyt olen lakassa. Hyvin löytyy... yllättävän hyvin tämän suon mittapuulla. Ei täällä varmaan kukaan muu ole tajunnut käydä. No jatketaan talsimista... ja varotaan uppoamasta suonsilmään.
Mikä mahtaa olla kilohinta nykyään? Viimeksi kun kävin äidin kanssa poimimassa (äiti ei osaa suunnistaa, olisi jäänyt suolle jos en olisi ollut mukana) niin hinta oli muistaakseni 45 mk/litra. Vai oliko se kilo?
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Istun Turusta Naantaliin menevässä bussissa. Löysin kuin löysinkin tämän pysäkin täällä Turussa mistä bussi Naantaliin lähtee. Kohta olen Naantalissa!
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mikä mahtaa olla kilohinta nykyään?
Koska ei ole kuin lievää käryä asiasta niin googlasin asiaa niin tänä vuonna (Lapin kansan mukaan, siis lehden) myyjälle (poimijalle) maksetaan 10 euroa. Ulosmyyntihinta on kuudestatoista eurosta ylöspäin.

Ja kyllä, olen jo selvinnyt suolta kotiin ja olen nojatuolissa juomassa kylmää jääteetä. Pari kertaa oli mulasu lähellä kun liian uhkarohkeasti yritin suohaudan ylitystä. Onneksi tunnen paikat ja tiedän suunnilleen mistä kannattaa yrittää ylitystä että pääsee saarekkeisiin jossa on lakkoja. Pari litraa sain... kiloista en tiedä kun en punninnut.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Paistaako siellä se kuuluisa Naantalin aurinko?

Nyt on ainakin todella kaunis ja aurinkoinen keli. Mutta seuraavina päivinä pitäisi valitettavasti viilentyä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Päivystän Pikku Petessä Leprassa. Saa tulla hakkaamaan olalle.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Norjassa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Vanhaa Naantalia kiertelemässä. Täällä on todella kaunista jopa sateisemmalla säällä ja tulee monia upeita kuvia. Tämän on oltava pikkuparatiisini. Harmi etten osaa liittää tänne kuvia ilman tietokonetta. Mutta sen sanon että Wau!
 

Luotain

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Femman terassilla Myrtsissä. Alko stikkaa vodaa, mut onneks tääl on kelpo aurinkovarjot suojana.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kultarannan kioskissa Naantalissa. Istun täällä kahvilla ja odottelen opastetun kävelykierroksen alkua Kultarannan puutarhassa. Äsken kävelin Ukko-Pekan sillallakin ja oli taas niin upeat maisemat. Voi että,niistä saa ja on varmaan jo saatu kauniita kortteja tai tauluja aikaiseksi.

Kyllä täällä koko Naantalissa kerrassaan viihtyy! Täällä on niin kaunista. Minulla on iso kasa kuvia jo otettuna ja huomenna vasta pääsenkin kunnolla alueisiin tutustumaan kun vuokrasin pyörän huomiseksi. Voi kulkea pidempiäkin matkoja.

Täällä lepää sielu. Erittäin kauniita seutuja.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Sohvalla peiton alla juomassa kahvia ja katselemassa Montalbanoa.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Ihmisen typeryys ei lakkaa hämmästyttämästä. Olen muuttamassa parempaan kämppään ja nohevana poikana päätin tuoda kamat kävellen tuolta 500 metrin päästä.
Pistää tuollainenkin matka lihavan sian hikoilemaan 25 asteen lämpötilassa, kun mukana on noin 60kg matkatavaroita.
Nyt kyllä kylmä olut maistuu hyvältä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sängyn pohjalla.

Ei hemmetti tätä heinäkuuta. Puolet vuorokaudesta baarissa ja puolet sängyssä. Turhaa latasin matkakortin. Huomenna kyllä voisin mennä peliin. Kaks ekaa missasin kun olin joko baarissa tai sängyssä.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Sängyn pohjalla.

Ei hemmetti tätä heinäkuuta. Puolet vuorokaudesta baarissa ja puolet sängyssä. Turhaa latasin matkakortin. Huomenna kyllä voisin mennä peliin. Kaks ekaa missasin kun olin joko baarissa tai sängyssä.
Alkaako arvon Pettteristä tulla wanha?
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Naantalilaisten satamassa. Täälläkin on niin kaunista mutta hiukan kylmä. Väkeä kivan paljon liikkeellä. Täältä se höyrylaiva Ukko-Pekkakin torstaina sitten lähtee. Sitä todellakin odottaen. Mutta kohta taidan lähteä nukkumaan, alkaa olemaan jo melko viileä.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Höyrylaiva Ukko-Pekassa matkalla Naantalista Turkuun. Olen kannella oikein vaikka on kylmä ilmakin,mutta ei nyt liian kylmä onneksi kuitenkaan. Tämä se on taas uusi elämys Vilperille, hienoa matkan käyntiä. Hidas vauhti,kauniita maisemia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös