Mikä mahtaa olla kilohinta nykyään? Viimeksi kun kävin äidin kanssa poimimassa (äiti ei osaa suunnistaa, olisi jäänyt suolle jos en olisi ollut mukana) niin hinta oli muistaakseni 45 mk/litra. Vai oliko se kilo?Nyt olen lakassa. Hyvin löytyy... yllättävän hyvin tämän suon mittapuulla. Ei täällä varmaan kukaan muu ole tajunnut käydä. No jatketaan talsimista... ja varotaan uppoamasta suonsilmään.
Koska ei ole kuin lievää käryä asiasta niin googlasin asiaa niin tänä vuonna (Lapin kansan mukaan, siis lehden) myyjälle (poimijalle) maksetaan 10 euroa. Ulosmyyntihinta on kuudestatoista eurosta ylöspäin.Mikä mahtaa olla kilohinta nykyään?
Paistaako siellä se kuuluisa Naantalin aurinko?Istun Turusta Naantaliin menevässä bussissa. Löysin kuin löysinkin tämän pysäkin täällä Turussa mistä bussi Naantaliin lähtee. Kohta olen Naantalissa!
Paistaako siellä se kuuluisa Naantalin aurinko?
Alkaako arvon Pettteristä tulla wanha?Sängyn pohjalla.
Ei hemmetti tätä heinäkuuta. Puolet vuorokaudesta baarissa ja puolet sängyssä. Turhaa latasin matkakortin. Huomenna kyllä voisin mennä peliin. Kaks ekaa missasin kun olin joko baarissa tai sängyssä.
Ryyppääminen vie kaiken energian.Alkaako arvon Pettteristä tulla wanha?
Niin minäkin muistelen, että @pettter :ltä sai parhaat tiedot mitä kaupungissa tapahtuu.Ryyppääminen vie kaiken energian.
Joskus 10v sit vielä joka päivä oli päästävä johonkin ilmaistapahtumaan.