Missä olet juuri nyt?

  • 251 968
  • 3 226

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Uimarannalla kun täällä on uimakoulu. Ensimmäisenä tuolla vedessä nyt alkeisryhmässä nuorempi tyttäreni. Tuon jälkeen vanhemman vuoro sitten suorittaa jotain uintimerkkejä.
 

Glove

Jäsen
Sohvalla katselen brittisarjaa, jonka nimeä en tietenkään nyt muista (kertoo elämänkoukeroista aidensfieldissä) ja juon teetä torkkupeiton alla. Elämän pieniä onnellisia hetkiä.
Kyseessä on Sydämen asialla. Tuli aikoinaan seurattua silloin kun se tuli ensimmäistä kertaa telkkarista. Alkoi sopivasti kutakuinkin silloin kun olin töistä kotona.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Istun sängyllä bokserisillani. Voisi kai sitä kohta aktivoituakin.
 

lemponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Nyt anoppilassa, aiemmin aamupäivästä torilla mm. kahvilla ja mansikkaostoksilla. Eka kesälomapäivä, tarttee alottaa tää lommailu rauhallisesti...
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Nyt anoppilassa

Vitsi alkaa: Päätit sitten loman alkajaisiksi lähteä kuuntelemaan, miten vyösi on käymässä TAAS pieneksi, kuulemaan kysymyksen, että mihin suuntaan ajattelit kammata kolme viimeistä hiustasi, kuulemaan vittuilua pihveistä, jotka jäivät sisältä kylmäksi 10 vuotta sitten, huomauttelua siitä, että lapsesi eivät muistuta yhtään sinua ja siihen päälle ihmettelyä, että etkö ollut Norjassa töissä, kun lapsesi saivat alkunsa. Ja sun Nissanilla eivät ajaisi edes mannet. Vitsi loppuu.

Kyllä anopit on oikeasti ihan jees, pienessä purkissa takanreunalla.

Ei vaan, mukavia ovat. Piene.....
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Kotona edelleen. Ajattelin kyllä vetää pitkästä aikaa Keskuspuiston pyörälenkin tässä ihan kohta.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Minibussissa matkalla Hauholle. Odotin hieman isompaa bussia kulkuvälineeksi enkä edes tajunnut heti nousta tämän bussin kyytiin mutta onnekseni bussikuski alkoi huutelemaan minulle että mihin olen menossa? Kun seisoin kuitenkin oikealla laiturilla.

Nyt olen matkalla siis Hauholle. Ihan kaunis pitäjä pitäisi olla kyseessä ja odotuksissa on kaunis kesäinen päivä. Ja tässä bussissa olen ainakln vielä ainut matkustaja joten koronan tatttumisvaaraa tuskin suuremmin on.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Työpöydän ääressä tuijottaen ruutua pelkät bokserit jalassa ja t-paita päällä...

Joo, kotona teen töitä...
 

Glove

Jäsen
Minibussissa matkalla Hauholle. Odotin hieman isompaa bussia kulkuvälineeksi enkä edes tajunnut heti nousta tämän bussin kyytiin mutta onnekseni bussikuski alkoi huutelemaan minulle että mihin olen menossa? Kun seisoin kuitenkin oikealla laiturilla.

Nyt olen matkalla siis Hauholle. Ihan kaunis pitäjä pitäisi olla kyseessä ja odotuksissa on kaunis kesäinen päivä. Ja tässä bussissa olen ainakln vielä ainut matkustaja joten koronan tatttumisvaaraa tuskin suuremmin on.
Mitenkäs Juice lauloikaan?

On ensin how, how
ja sitten hoch, hoch, how, how
ja sitten hoch, hoch, how, how
sitten hoch, hoch, how, how, hoch, hoch, Hauho, Hauho
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Uimarannalla kun täällä on uimakoulu. Ensimmäisenä tuolla vedessä nyt alkeisryhmässä nuorempi tyttäreni. Tuon jälkeen vanhemman vuoro sitten suorittaa jotain uintimerkkejä.

Koska on sun vuoro?

Mä olen kotona. Olisin kyllä mieluummin vaikka uimassa. Olis tuossa yks maauimala vieressä, mutta en taida uskaltaa mennä kun ihmiset ovat näköjään kokonaan unohtaneet että täällä pyörii pandemia.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei taida enää tänä kesänä tulla minulle järvessä uimista lainkaan kun vedet sen verran kylmiä. Hellejaksolla kesäkuun lopussa uin jo tarpeeksi.

Äsken oltiin banskun kanssa uimakoulua seuraamassa. Nyt mökillä välipalaa ja kohta vähän ajelemaan ympäriinsä.
Höpö höpö. Eilen olin järvessä koiran kaa uimassa ja lämmintä oli vesi.
 

Glove

Jäsen
Nyt oon kotona. Hetki sitten kaupassa ja kotimatkalla istuin urheilukentän vierressä penkillä ja katsoin kun jalkapalloilijat seisoskeli reeneissä. Ehkä enemmän ihmettelyketjun aihe, mutta jalkapallo on käsittääkseni peli, jossa pitäisi juosta. Miksei reeneissä juosta?
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Oikeasti istun vielä pöntöllä, mutta siis astumaisillani ulos.
 

MegaForce

Jäsen
Lahden keskustassa yhdellä Guinessilla. Koko päivän tehnyt kotona töitä ja huomenna sama edessä.
 

Liitteet

  • IMG-20200714-WA0011.jpeg
    IMG-20200714-WA0011.jpeg
    943,6 KB · kertaa luettu: 104
Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
Nyt oon kotona. Hetki sitten kaupassa ja kotimatkalla istuin urheilukentän vierressä penkillä ja katsoin kun jalkapalloilijat seisoskeli reeneissä. Ehkä enemmän ihmettelyketjun aihe, mutta jalkapallo on käsittääkseni peli, jossa pitäisi juosta. Miksei reeneissä juosta?
Ne huilaa että jaksavat sitten pelissä juosta ;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös