Missä olet juuri nyt?

  • 250 033
  • 3 210

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Vantaankoskella fisustamassa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Taas luontoa ihastelemassa. Tällä kertaa Aulangolla täällä Hämeenlinnassa. Sitä saa mitä tilaa. Kauniita maisemia ja luonnon läheisyyttä kaipasin kesälomalleni ja niitä olen todella jo saanut. Vaikken ole vielä edes käynyt Hauhoa pidemmällä. Ei huono!
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kotona. Kissä lähti paskalle. Mietin, että en tee tänään mitään. Melko varmasti teen. Tai sitten en tee.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kotona. Kissä lähti paskalle. Mietin, että en tee tänään mitään. Melko varmasti teen. Tai sitten en tee.
Huh. Sydän pomppas kun näin sun nimimerkin tässä osiossa ja olinkin tulossa jo kirjoittamaan, että heti kotiin. Onneksi pelkoni osottautui aiheettomaksi.

Kotona minäkin.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Kansallismaisemissa Kolin huipulla. Hieno paikka, suosittelen vierailua.

Olen tulossa elokuussa, ensi kertaa. Kolin Scandic oli täynnä, pitää majoittua Joensuussa. Olisi Kolin tuntumassa
ollut jotain kusista kansakoulu-majoitusta, mutta ajattelin skipata.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen tulossa elokuussa, ensi kertaa. Kolin Scandic oli täynnä, pitää majoittua Joensuussa. Olisi Kolin tuntumassa
ollut jotain kusista kansakoulu-majoitusta, mutta ajattelin skipata.

En ihmettele, jos majoitusta ei löydy nyt, sillä porukkaa on Kolilla nyt todella paljon. Jos jotain hatusta heittäisin, niin 2000-3000 henkeä ainakin on paikalla. Hotelli ja kaikki parkkialueet täynnä ja tienvarsi autoja täynnä ylimmältä parkkialueelta yli kilometrin alaspäin. Oma kosla jäi vanhalle urheilukentälle, josta ilmainen bussikyyti huipulle asti. Oli eka kerta kun kävin, muttei taatusti viimeinen.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
En ihmettele, jos majoitusta ei löydy nyt, sillä porukkaa on Kolilla nyt todella paljon. Jos jotain hatusta heittäisin, niin 2000-3000 henkeä ainakin on paikalla.

Auts. Kuulostaa melko paljolta. No, tulta päin vaan parin viikon päästä.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Mustikoita poimimassa metsässä. Tai oikeastaan lintubongaustornissa katsomassa kun muut kerää, kun ei ollut kuin yksi aikuisten poimuri (ja kaksi lasten) niin saan toimia valvojana.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
En ihmettele, jos majoitusta ei löydy nyt, sillä porukkaa on Kolilla nyt todella paljon. Jos jotain hatusta heittäisin, niin 2000-3000 henkeä ainakin on paikalla. Hotelli ja kaikki parkkialueet täynnä ja tienvarsi autoja täynnä ylimmältä parkkialueelta yli kilometrin alaspäin. Oma kosla jäi vanhalle urheilukentälle, josta ilmainen bussikyyti huipulle asti. Oli eka kerta kun kävin, muttei taatusti viimeinen.
Koli on tuossa reilun 60 km päässä paikasta jossa nyt istun. Usein vieraillut, mutta en turistikausina. Eilen kun kuutostietä viimeksi ajelin Joensuusta vähän pohjoiseen, niin ihan hätkähdytti liikenteen määrä. Aamupäivisin yleensä täällä päin saa ajella aika tyhjillä teillä, mutta nyt tuli autoa vastaan ja meni myöden jatkuvalla syötöllä. Eikä peltikolareiltakaan oltu vältytty, vähän väliä levikkeillä näki etelän vetelien bemareita keulat rutussa. Opetelkaa ajamaan ja tulkaa vasta sitten tänne. Ei täällä paikalliset kolaroi, turistit tupeksii.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Koli on tuossa reilun 60 km päässä paikasta jossa nyt istun. Usein vieraillut, mutta en turistikausina. Eilen kun kuutostietä viimeksi ajelin Joensuusta vähän pohjoiseen, niin ihan hätkähdytti liikenteen määrä. Aamupäivisin yleensä täällä päin saa ajella aika tyhjillä teillä, mutta nyt tuli autoa vastaan ja meni myöden jatkuvalla syötöllä. Eikä peltikolareiltakaan oltu vältytty, vähän väliä levikkeillä näki etelän vetelien bemareita keulat rutussa. Opetelkaa ajamaan ja tulkaa vasta sitten tänne. Ei täällä paikalliset kolaroi, turistit tupeksii.

Kyllähän tämä kesä varmasti aiheuttaa sen, että mennään kotimaassa niihin paikkoihin "johon on aina pitänyt", kuten itselläkin tuo Koli. Ja mulla on Volvo ja olen todella hyvä kuljettaja, joten älä ala!
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Evil

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olen tulossa elokuussa, ensi kertaa. Kolin Scandic oli täynnä, pitää majoittua Joensuussa. Olisi Kolin tuntumassa
ollut jotain kusista kansakoulu-majoitusta, mutta ajattelin skipata.
Oon kiertäny varmaan neljä kertaa nää Suomen isoimmat kansallispuistot ja Koli menee kyllä top neloseen helposti. Viimeks lähdettiin kiertämään jotain 25-30km lenkkiä ja jossain puolivälissä tuli semmosen itsepalvelusillan (astut lautalle ja vedät ihtes järven yli) jokin majoituskompleksi vastaan. Jokin vanha maatila. Siellä oli vanhan ajan aittoihin tai vastaaviin painettu majoitushuoneet pystyyn. Paljon oli porukkaa, pihalla istuskeli paljon ihmisiä ja paikan pitäjät huikkas sitten, että päätuvassa ois sumpit pihisemässä, jos maistuu. No perkele, tottakai. Sit ne sano, et tossa rannassa on sauna, femmalla voi saunoa. Eikun saunaan ja pari bissee. Lopulta siinä paikassa meni useampi tunti, kun jäätiin juttelemaan muiden retkeilijöiden kanssa. Ihmisiä eri puolilta Suomea ja eri tarinoita. Aivan mahtava paikka kokonaisuudessaan ja nyt kun tätä kirjoitti, tuli pieni kaipuu sinne.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mustikassa... suolla. Tai oikeastaan nyt jo pois päin lähdössä. Kansi päälle ämpäriin ettei kaverit karkaa ja kotia kohden. Kohta on ruoka-aika...
 

Liitteet

  • IMG_20200719_104345.jpg
    IMG_20200719_104345.jpg
    618,8 KB · kertaa luettu: 133

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ette varmaan arvaa missä olen... No tietty mustikoita keräämässä. En tällä kertaa laita kuvaa koska ei tuo suo ja nuo mustikat ole mihinkään muuttuneet. Syötiin miehen kanssa päiväkahvien keralla kunnon välipala ja päätettiin lähteä yhdessä mustikkaan. Katotaan mitä tästä nyt tulee...
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Krakovalaisessa baarissa terassilla. Jotenkin nämä viiden zlotyn oluet käyvät kaupaksi.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olen vihulaisen mailla Lappeenrannassa aika tukevassa humalassa. Viikonloppuna olin Juvalla, siellä oli lätkäväen tennisturnaus, ja pääsinpä meidän Jussia hakkaamaan ystävällisesti selkään. Jussi oli hieno mies.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Siis vielä toistaiseksi kykenen. Parin tunnin kuluttua en muista enää edes nimeäni.
Tässä baarissa nappasin ison oluen ja vodkan energiajuomalla. Hinta yhteensä n.6€
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Osittain voisi avautua vitutusketjuunkin, mutta asia ei aivan vituta.
Avaudun siis tänne.
Vuokrasin erään nettisivun kautta yksiön Krakovasta syyskuun loppuun asti.
Eilen vuokranantaja tarjosi isompaa kämppää paremmalla sijainnilla, koska hän pystyy vuokraamaan mun alkuperäisen kämpän opiskelijoille kimppakämpäksi kalliimmalla.
Muutin siis isompaan ja paremmalla sijainnilla olevaan kämppään.
Tänään tuli taas uusi tarjous samasta syystä.
Nyt pääsisi samaan hintaan asumaan kuninkaanlinnan naapuriin.
Huomenna taitaa olla taas muutto edessä.
Jos joku palstalainen on yösijaa vailla Krakovassa, niin sohvalla on tilaa.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Onko ketään muuta Lappeenrannassa humalassa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös