Missä olet juuri nyt?

  • 250 006
  • 3 210

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olen Malminkartanossa. Se on toisaalta myös vitutusketjun kamaa. Maltsun hyvät asiat on äkkiä lueteltu: minä, Jätemäki ja juna-asema.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Juna-asemakin on vähän niin ja näin, siis sijaintina.

Se on kuitenkin aika tärkeä, koska sitä kautta pääsee nopeasti pois Malminkartanosta. Voi että miten monet kerrat olen mennyt pummilla Myyrmäkeen ja Kannelmäkeen.
 

MegaForce

Jäsen
Venaan junaa Lahteen, Helsingissä. Viereisessä yökerhossa näyttää olevan kova meno
 

Liitteet

  • 1594414060398282734557829220746.jpg
    1594414060398282734557829220746.jpg
    883,9 KB · kertaa luettu: 166
Viimeksi muokattu:

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Kivellä, ensimmäistä kertaa kesän ja koko vuoden aikana. Edellisestä kerrasta on aikaa kahdeksan kuukautta. Kevyt sade alkoi äsken, joten piti siirtyä sateensuojaan. Yhtä kaikki, paluu on tapahtunut. Kivi on taas läsnä.
Piti laittaakkin että kivelle siitä, mutta oothan tuota ihan ite osannu toki mennä.
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Vielä himassa mutta pian lähössä dösään hakemaan tämänkertaiset musat Kampista.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Lallukassa.
 
Mökillä taas. Tarjoan tässä hyvin marinoitua vertani itikoille samalla kun vahdin järvessä pulikoivia lapsiani.

Paarmat on "mukavia" myös. Puuhommissa niitä oli iholla, itikoita oli jokunen mutta ne ei häirinnyt hommiani toisinkuin nuo paarman perkeleet.. Hiestä ne tykkää ja puuhommissa hieltä ei vältytä, tietää tehneensä..
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Meilahden tornisairaalan sydänasemalla. Odottelen pääsyä angiografiaan ja mahdolliseen pallolaajennukseen. Seuraavana jonossa. Tarjosivat bentsoja, ei maistunut.
 

Glove

Jäsen
Sängyssä makaan. Heräsin just. Heräsin myös neljän jälkeen kuselle ja sitten valvoinkin reilut pari tuntia, että uni tuli uudestaan. Mutta kai tässä nyt sai yhteensä tarpeeksi unta. Väsyttää kyllä vietävästi.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sohvalla katselen brittisarjaa, jonka nimeä en tietenkään nyt muista (kertoo elämänkoukeroista aidensfieldissä) ja juon teetä torkkupeiton alla. Elämän pieniä onnellisia hetkiä.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Kaupan pihalla ootan muijjaa. Mansikoita sai tehtäväkseen hakea sillä aikaa ku käyn ruokaostokset. No puolisen tuntia oon ootellu ja jäätelö sulaa
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös