banaaninviljelijä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Sohvalla munasillaan. Juon olutta ja kuuntelen musiikkia juutuupista.
Hieno homma, jos joku mun höpinästä herää itse elämään mukavia asioita.Nimimerkin @Kiekkokatsoja viesti innostutti minutkin lähtemään pienelle picnicille järven rannalle täällä Hämeenlinnassa. Ostin pullat mukaan take awayna paikallisleipomo Cafe Laurellista. Ja ostin myös muumilmpsaa naapurin R-kioskilta. Sitten kävelin lyhyen matkan tänne järven rannalle picnicille.
Ensin olin vain jäätelöllä Hämeenlinnan torilla. Hieno ilma, kyllä täällä viihtyy.
Kotona. Viälä. Kohta tohon kylälle, jos hakis vähän kalsarointitarvikkeita. Enkä nyt tarkota blackhorseja.Sängyssä. Alkoi jostain syystä palelemaan niin tulin sänkyyn peiton alle lämmittelemään.
Danish guy sitten varmaankin kyseessä?Kotona. Viälä. Kohta tohon kylälle, jos hakis vähän kalsarointitarvikkeita. Enkä nyt tarkota blackhorseja.
Mistä arvasit? Sälvin Klainitkin ön neeeeen jestödeis nyys.Danish guy sitten varmaankin kyseessä?
Vaikuttaa että melko tiheästi vedät (yllesi) uusia kalsareita. Eikös se olisi mukavempaa ylläpitää niitä housuja, jotka on jo saanut ylle? Voihan sitä mennä kalsareiden lisäostolle, jo nykykalsareissa. Myös hygienia toteutuu, kun päivittäinen suihku toteutuu kalsareissa.Kotona. Viälä. Kohta tohon kylälle, jos hakis vähän kalsarointitarvikkeita. Enkä nyt tarkota blackhorseja.
No tähän suomalainen, välttelisi muijaansa, ottaisi pari kaljaa, ja tumputtaisi. Italialainen tai ranskalainen noutaisi pullon viiniä, ja menisi rakastajattaren luo. Ruottalainen lähtisi poikien kanssa saunaan.Kankkusessa & kiimassa. Kaipa tää tästä suttaantuu...
No tähän suomalainen, välttelisi muijaansa, ottaisi pari kaljaa, ja tumputtaisi.
Hyvä kun sait hommat hoidettua.[MEDIA=youtube]7RJP_z--08Q[/MEDIA]
Tiskasin. Olen lapaan hakkuuni ansainnut.Hyvä kun sait hommat hoidettua.
Nyt jää aikaa jatkoaikahöpinään, ja muijankin mieliksi saat kenties jotain kotihommoo tehdyksi..?
Pam pam, läpsäyttelin varmuudenvuoksi, jos muijjasi vaan mököttää.. kun ei saa tänäänkään.Tiskasin. Olen lapaan hakkuuni ansainnut.