Missä olet juuri nyt?

  • 251 395
  • 3 226

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
Himassa. Juon kahvia ja syön vadelmia. Selaan telkkarikanavia läpoi, kun ei urheilustudiota ja Petraa enää nää kakkoselta. Surullista.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mökillä. Järvestä on lähtenyt jäät lähes kokonaan (kuva liitteenä). Vielä ei ole venettä käännetty joten tultiin polkua pitkin. Kivasti paistaa aurinko mutta tuuli on puuskissa aika kovaa.
 

Liitteet

  • IMG_20200407_142209~2.jpg
    IMG_20200407_142209~2.jpg
    1 022 KB · kertaa luettu: 142

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Nimimerkin @Kiekkokatsoja viesti innostutti minutkin lähtemään pienelle picnicille järven rannalle täällä Hämeenlinnassa. Ostin pullat mukaan take awayna paikallisleipomo Cafe Laurellista. Ja ostin myös muumilmpsaa naapurin R-kioskilta. Sitten kävelin lyhyen matkan tänne järven rannalle picnicille.

Ensin olin vain jäätelöllä Hämeenlinnan torilla. Hieno ilma, kyllä täällä viihtyy.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mökillä. On hieno keli olla ulkohommissa. Nyt grillaushommiin: lihaa, halloumia, parsaa, sieniä Koskenlaskijan ja pekonin kera. Lisukkeeksi salaattia.
 
K

Kiekkokatsoja

Nimimerkin @Kiekkokatsoja viesti innostutti minutkin lähtemään pienelle picnicille järven rannalle täällä Hämeenlinnassa. Ostin pullat mukaan take awayna paikallisleipomo Cafe Laurellista. Ja ostin myös muumilmpsaa naapurin R-kioskilta. Sitten kävelin lyhyen matkan tänne järven rannalle picnicille.

Ensin olin vain jäätelöllä Hämeenlinnan torilla. Hieno ilma, kyllä täällä viihtyy.
Hieno homma, jos joku mun höpinästä herää itse elämään mukavia asioita.
Picnic päivä hyvä. Naama hieman punottaa, kuin kesäisellä puistonpenkki.. öö .. ei spurgulla, vaan vakioistujalla.
Sauna päälle, ja pari juomaa lisää.

Oon tyytyväinen, kun olisi ollut hyvä päivä tipattakin. No nyt kevyesti ja leppoisasti, mutta mukavasti.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Sängyssä. Alkoi jostain syystä palelemaan niin tulin sänkyyn peiton alle lämmittelemään.
Kotona. Viälä. Kohta tohon kylälle, jos hakis vähän kalsarointitarvikkeita. Enkä nyt tarkota blackhorseja.
 
K

Kiekkokatsoja

Kotona. Viälä. Kohta tohon kylälle, jos hakis vähän kalsarointitarvikkeita. Enkä nyt tarkota blackhorseja.
Vaikuttaa että melko tiheästi vedät (yllesi) uusia kalsareita. Eikös se olisi mukavempaa ylläpitää niitä housuja, jotka on jo saanut ylle? Voihan sitä mennä kalsareiden lisäostolle, jo nykykalsareissa. Myös hygienia toteutuu, kun päivittäinen suihku toteutuu kalsareissa.
No kateellisen huutelua naapuripöytään tämä vaan on. Mulla ei sisuskalut, (ehkei ulkokalutkaan) kestäisi jatkuvaa kalsarissa oloa. Pakko tuulettaa välillä.

Ai niin. Missä olen nyt? No äskettäin kaupassa, nyt ruoan laitossa.
Ja en ostanut, ainakaan vielä, kalsareita. Uimahuosut ostin.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
"Metsässä" istuttamassa kuusentaimia. Aurinko paistelee ja vähän on pilvistä. Sadetta on luvattu mutta vielä on hyvä ilma istuttaa. Ei liian kuuma. Pieni juomatauko ja vakan täydennys paikallaan.
 

Liitteet

  • Screenshot_20200518-085634~2.png
    Screenshot_20200518-085634~2.png
    345,4 KB · kertaa luettu: 222
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kankkusessa & kiimassa. Kaipa tää tästä suttaantuu...
 
K

Kiekkokatsoja

Tilaamassa pizzaa.
Joskus tulee mieleen, että onkohan kaikki aineosat vielä syömäkelpoisia. Mutta kai kuumuus tappaa enimmät pöpöt.
 
K

Kiekkokatsoja

Tiskasin. Olen lapaan hakkuuni ansainnut.
Pam pam, läpsäyttelin varmuudenvuoksi, jos muijjasi vaan mököttää.. kun ei saa tänäänkään.
Jäbä kun ampui laukauksen jo, oman tauluun.
Korjaan, omavalintaiseen venäläiseen taideteokseen.
Missä olen juuri nyt?
No pizzan syöneen, ajattelin ulostautua ulos hetkeksi. Jotain pitäs tehdä.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
No höh. Himassa tietysti. Koulutuspäivän jälkeen yritän tehdä vielä duuniakin, muttei kiinnostais. Mut pakko se on... ekaks neljä viikkoa pitävät mut osalomautuksella. Nyt pitäisi sit ensin 5 päivää viikossa seuraavat kolme viikkoa täyspäiväisesti kouluttautua ja tehdä vielä duunitkin. No. Kuulemma palkka lasketaan niinkuin syytä on. Se on osa ammattiani, ei paree siinä yrittää kusettaa. Tuntipankki hupeni ensin ja nyt kasvaa. Eihän meille ylitöistä makseta korotettua liksaa (kuten ei kuuluisikaan).

Eihän nää ole tähänkään mennessä viilanneet linssiin, joten tuskin tälläkään kertaa.
 

MegaForce

Jäsen
Lahdessa järven rannalla juon koffia, kirjoitan tätä viestiä ja aikaisemmin linkitetty Kari Tapio soi kuulokkeista. Kansallisromanttinen fiilis.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Hämeenlinnassa erään järven rannalla on betoniportaat järvestä ylös. Näillä portailla istun tällä hetkellä ja nautin tästä järvimaisemasta. Äsken myös ostin taas parit pullat take awayna lähikahvilasta ja myös ison kahvikupillisen. Ja nautin eväät myös näillä portailla.

Hieno keli on ja mieli lepää. Harvinaisempaa herkkua kun maanantaina on vapaapäivä ja siitä vapaasta pyrin nauttimaan. Mutta tämä maisema on ihan jees ja kyllähän tämä systeemi että ostaa eväät kahvilasta mukaan ja syö sekä juo ne valitsemallaan paikalla ulkona on paljon parempi kuin istua kahvilla sisätiloissa. Ainakin tällaisilla keleillä!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös