Missä olet juuri nyt?

  • 249 903
  • 3 210
K

Kiekkokatsoja

Onko Antti Tuisku siellä? ;-)
Antti onkin näppärä musamies. Se hoitaa samalla keikalla uskonnon asiat, vartalovoitelut, homoseksuaalisuus vihjailevat sanoitukset, ja musiikkiakin kuulee. Ainakin musavideon perusteella on näin. Siihen ei moni pysy.

Itse olen sohvalla. Mietin että kumpaa elokuvaa katson, kahdesta vaihtoehdosta.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olen humalassa Kouvolassa, kaupungin yössä. En tiedä, missä voisin onnellisempi olla. Kouvolassa on ihmisen hyvä olla. Ihana, rakas kaupunki. Täällä synnyin, täällä kuolen.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Nökötän koneella, kun kroppa päätti, että nyt olisi hyvä hetki taas herätä yskimään. Menihän se talviloma näinkin.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Olen kotona.
Hienoa. Niin minäkin.

Loppuilta meneekin lätkän parissa, ensin Loko, sitten katsotaan Ilvestä mitä ehtii. Ja änäriä sitten siihen päälle-
Jossain vaiheessa pitää sohvalta tosin poistua kotoa kauppaan, eväät loppuu muuten kesken.
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tampereessa. Tulin baariin ottamaan oluen. Baarityöntekijä noteerasi mut. Jatkoi ”mitä lie” hommiaan omaan verkkaiseen tahtiinsa. Minuuttia myöhemmin nosteli uunista jonkun annoksen, vei sen pöytään ja sitten omaan verkkaiseen tahtiinsa tuli kysymään, josko haluaisin ostaa jotain. Jotenkin kummallista tämä hämäläinen hitaus ja verkkaisuus, en ole pitkään aikaan ollut Hämeessä. Ihan ihme touhua tottumattomalle. Enkä tätä sano pahalla, vähän ihmetellen vaan. Onneksi ei nyt ole mihinkään kiire. :)
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Olen Majava baarissa ja istun yksin suhteellisen täydessä paikassa. On tämä välillä hauskaa. Kohta voisi raahautua kotia kohti.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tampereessa. Tulin baariin ottamaan oluen. Baarityöntekijä noteerasi mut. Jatkoi ”mitä lie” hommiaan omaan verkkaiseen tahtiinsa. Minuuttia myöhemmin nosteli uunista jonkun annoksen, vei sen pöytään ja sitten omaan verkkaiseen tahtiinsa tuli kysymään, josko haluaisin ostaa jotain. Jotenkin kummallista tämä hämäläinen hitaus ja verkkaisuus, en ole pitkään aikaan ollut Hämeessä. Ihan ihme touhua tottumattomalle. Enkä tätä sano pahalla, vähän ihmetellen vaan. Onneksi ei nyt ole mihinkään kiire. :)
Sää oot Pirkanmaalla, ihan eri asia kuin Hämeessä, siellä odottaisit vielä aamullakin paukkua. Ei kato kaikkialla oo Helsingin hektisyyttä ;).
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Olen bussissa, joka on matkalla Kontulaan. Siellä juodaan viinaa ja sanotaan @banaaninviljelijä lle että älä kommentoi tyttöjen perseitä ääneen.
 

Warthog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Kouvostolittolaisessa karaokejuottolassa. Itse asiassa hengaillut tässä jo pari tuntia. Kuulin jopa kerran kookoota kannustettavan, täällähän on lätkäbuumi huipussaan kun viimeksi 5 vuotta sitten en moisia ylistyshuutoja kuullut. Teretulemast nykimään hihasta keltaruutupaitasta tyyppiä.
 
Viimeksi muokattu:

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
Kotona istun sohvalla. Korkkasin juuri Jokerit karjalan tulevien playoffvääntöjen kunniaksi, kun ei näitä juomia kerta jaffallekaan pääse nauttimaan.
 

Leitti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wild, SaiPa, RM
Varmaan ainoa oikea ketju kertomaan tämän hetken fiiliksiä.

Tulin Turkkiin torstaina ja vietin 5 erittäin mukavaa päivää tavaten vanhoja kavereita. Istanbul tuntuu myös olevan erittäin hyvä paikka turistilla, ei revitä ravintoloihin tai koiteta myydä kaikkea mitä löytyy taskusta.

Otin lennot Lufthansalta ja heille voikin sanoa, että haistakaa vittu. Sain viestin la-su yönä, että lentoni on peruttu, mutta palaavat asiaan ratkaisun kanssa pian. Maanantai aamuna otin lennot Turkish Airlanesilta ja näillä näkymin pääsen kotiin huomenna.

Jokatapauksessa ketjun otsikkoon vastaus on Irish Corner Pub, Istanbul. Ihan helvetin hyvä paikka.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Ulkomailla olen ja täällä pysyn. Matkustaminen juuri mihinkään suuntaan ei ole mahdollista. Onneksi on sentään asunto, jossa voi tehdä etätyötä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös