Johnny B. Goode
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, Setämiehet
Onks blandista...?omat kupit mukaan, käsidesiä saa paikalta.
Onks blandista...?omat kupit mukaan, käsidesiä saa paikalta.
Itselläni hieman pienempi tilaus juuri tehty. Tilasin SaPKon kausikortin. Paikka kotisohva.
Noh noh, Unicum on varsin hyvää. Omien tutkimusteni perusteella kotona tehty Palinka, tai Pálinka niinkuin se täällä kirjoitetaan, on usein paljon parempaa kuin se kaupasta tai baarista ostettava polttoöljy.Joo tuota löytyy moneen makuun. Osa on oikeasti ihan jopa maukkaita, mutta onhan noista kotipolttoisista suurin osa aika kauheaa tärpättiä. Unkarilaisilla on vielä se Unicuminsa joka on jo omalla tasollaan.
No sitä kahvia olis...Onks blandista...?
Juti stna, sun pitää rillata, ja niillä mennä.Mä oon karanteenissa toista päivää, tää ois muuten ihan jees mutta kun vaimokin on karanteenissa ja lapsi kipeänä niin sitä ei voi viedä päiväkotiin, joten täällä kykitään nyt sit koko jengi. Hankaluuksia aiheuttaa lähinnä se että minun ja vaimon pitäisi molempien jotain työhommiakin tehdä, mutta se on hiukka haastavaa. Vessapaperia sentään on, eikä noissa meidän lähikaupoissa oikein mikään ole ollut loppu, joten ehkä tämä tästä. Jos olisi yksinhuoltaja, niin tämä olisi ihan narunjatkehommaa, en tiiä miten semmoset yksinhuoltajat selviää joiden muksut on nyt otettu pois koulusta.
Olen kylläkin kaksinhuoltaja, mutta toistaiseksi etätöihin määrättynä. Ei siinä mitään mutta kotona myös kolme lasta, joista nuorin ekaluokkalainen. Vaimon hommat kuuluu osastoon "yhteiskunnan toimivuuden kannalta kriittiset", joten hänen kotiin jäämisensä ei ole vaihtoehto. Notta se tässä vain oli pointtina että kun tässä itse miettii että onko koronan jälkeen enää työpaikkaa mihin palata niin vähän vituttaa lukea Mensalaisten itkua siitä etteivät selviä kahdestaan yhdestä lapsesta. Nyyh. En tosin tiedä vaikka vaimosi olisi tyhmä kuin saapas mutta oletan sinulla Mensan jäsenenä olevan asian suhteen jonkinlaisia standardeja. Ellet sitten ole uusälykäs ja vaimosi jäänyt sinne tyhmyyden kuiluun huhuilemaan. Jos kuitenkin oletetaan että sinä olet ihmisenä ja vanhempana 1.0 ja vaimosi jotain väliltä 0.5-1.0, uskoisin teidän löytävän ratkaisun tähän stressiä aiheuttavaan tilanteeseen. Voimia sinne.
Edit. Ja olen siis kotona, ellei vielä käynyt ilmi.
Keittiön pöydän ääressä, hiljaisessa asunnossani, juon punkkua ja huomaan, että Tinder j alastonsuomi molemmat näyttää olevan rikki.
Kohtahan on pääsiäinen. Lapset saa Kinder-munaa ja äidit Tinder-munaa.Keittiön pöydän ääressä, hiljaisessa asunnossani, juon punkkua ja huomaan, että Tinder j alastonsuomi molemmat näyttää olevan rikki.
Toivottavasti äiti saa Tinder-munaa. Oikeasti yks parhaista kavereista ikinä ja toivon pelkkää hyvä hänelle.Kohtahan on pääsiäinen. Lapset saa Kinder-munaa ja äidit Tinder-munaa.
Voiko pillu olla epärehellinen?Toivottavasti äiti saa Tinder-munaa. Oikeasti yks parhaista kavereista ikinä ja toivon pelkkää hyvä hänelle.
Meikälle taas maistuisi rehellinen pillu tänään.
Työpaikalla pitkästä aikaa. IT-tuki toimitti tänne eilen minulle uuden tietokoneen, joten tulin hakemaan tämän kotiin. Menee varmaan hetki totutellessa tähän windows kymppiin, mutta onneksi tuo vanha seiskakone toimii vielä ihan hyvin, joten voi käyttää sitä kun tähän menee hermot.
Mäkin olen kotona. Yli viikkoon en ole muualla käynytkään. No kaks kertaa tossa oven ulkopuolella hakemassa kauppakassit. Vielä pitää jonkun aikaa jaksaa.
Juuri näin. Oireeton päivä, sitä nyt ekaksi.Mulla nyt takana sama 11 päivää. Lääkärin mukaan oireettoman päivän jälkeen saa jo ulkoilua. Eikun sitä odotellessa.