Missä olet juuri nyt?

  • 249 717
  • 3 210

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
Itselläni hieman pienempi tilaus juuri tehty. Tilasin SaPKon kausikortin. Paikka kotisohva.

Hyvin tehty. Itselläni oli jo ennen korona kauhua 4 korttia ensi talveksi(kin)
 

ace

Jäsen
Joo tuota löytyy moneen makuun. Osa on oikeasti ihan jopa maukkaita, mutta onhan noista kotipolttoisista suurin osa aika kauheaa tärpättiä. Unkarilaisilla on vielä se Unicuminsa joka on jo omalla tasollaan.
Noh noh, Unicum on varsin hyvää. Omien tutkimusteni perusteella kotona tehty Palinka, tai Pálinka niinkuin se täällä kirjoitetaan, on usein paljon parempaa kuin se kaupasta tai baarista ostettava polttoöljy.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mä oon karanteenissa toista päivää, tää ois muuten ihan jees mutta kun vaimokin on karanteenissa ja lapsi kipeänä niin sitä ei voi viedä päiväkotiin, joten täällä kykitään nyt sit koko jengi. Hankaluuksia aiheuttaa lähinnä se että minun ja vaimon pitäisi molempien jotain työhommiakin tehdä, mutta se on hiukka haastavaa. Vessapaperia sentään on, eikä noissa meidän lähikaupoissa oikein mikään ole ollut loppu, joten ehkä tämä tästä. Jos olisi yksinhuoltaja, niin tämä olisi ihan narunjatkehommaa, en tiiä miten semmoset yksinhuoltajat selviää joiden muksut on nyt otettu pois koulusta.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mä oon karanteenissa toista päivää, tää ois muuten ihan jees mutta kun vaimokin on karanteenissa ja lapsi kipeänä niin sitä ei voi viedä päiväkotiin, joten täällä kykitään nyt sit koko jengi. Hankaluuksia aiheuttaa lähinnä se että minun ja vaimon pitäisi molempien jotain työhommiakin tehdä, mutta se on hiukka haastavaa. Vessapaperia sentään on, eikä noissa meidän lähikaupoissa oikein mikään ole ollut loppu, joten ehkä tämä tästä. Jos olisi yksinhuoltaja, niin tämä olisi ihan narunjatkehommaa, en tiiä miten semmoset yksinhuoltajat selviää joiden muksut on nyt otettu pois koulusta.
Juti stna, sun pitää rillata, ja niillä mennä.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olen kylläkin kaksinhuoltaja, mutta toistaiseksi etätöihin määrättynä. Ei siinä mitään mutta kotona myös kolme lasta, joista nuorin ekaluokkalainen. Vaimon hommat kuuluu osastoon "yhteiskunnan toimivuuden kannalta kriittiset", joten hänen kotiin jäämisensä ei ole vaihtoehto. Notta se tässä vain oli pointtina että kun tässä itse miettii että onko koronan jälkeen enää työpaikkaa mihin palata niin vähän vituttaa lukea Mensalaisten itkua siitä etteivät selviä kahdestaan yhdestä lapsesta. Nyyh. En tosin tiedä vaikka vaimosi olisi tyhmä kuin saapas mutta oletan sinulla Mensan jäsenenä olevan asian suhteen jonkinlaisia standardeja. Ellet sitten ole uusälykäs ja vaimosi jäänyt sinne tyhmyyden kuiluun huhuilemaan. Jos kuitenkin oletetaan että sinä olet ihmisenä ja vanhempana 1.0 ja vaimosi jotain väliltä 0.5-1.0, uskoisin teidän löytävän ratkaisun tähän stressiä aiheuttavaan tilanteeseen. Voimia sinne.

Edit. Ja olen siis kotona, ellei vielä käynyt ilmi.

No mut Afrikassa on yks Ushma joka on yksin kotona karanteenissa ja sillä on 14 lasta joista puolet tekee nälkäkuolemaa ja lisäksi Ushma on halvaantunut, joten miten sä kehtaat valittaa?
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Keittiön pöydän ääressä, hiljaisessa asunnossani, juon punkkua ja huomaan, että Tinder j alastonsuomi molemmat näyttää olevan rikki.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Keittiön pöydän ääressä, hiljaisessa asunnossani, juon punkkua ja huomaan, että Tinder j alastonsuomi molemmat näyttää olevan rikki.

Myrtsiin! Siellä oli sun mielestä niin kauniita naisiakin!
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kohtahan on pääsiäinen. Lapset saa Kinder-munaa ja äidit Tinder-munaa.
Toivottavasti äiti saa Tinder-munaa. Oikeasti yks parhaista kavereista ikinä ja toivon pelkkää hyvä hänelle.
Meikälle taas maistuisi rehellinen pillu tänään.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Toivottavasti äiti saa Tinder-munaa. Oikeasti yks parhaista kavereista ikinä ja toivon pelkkää hyvä hänelle.
Meikälle taas maistuisi rehellinen pillu tänään.
Voiko pillu olla epärehellinen?

No ehkä voi. Joillakin pilluilla on hampaat. Enkä välttämättä puhu vertauksin.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Phuketin lentokentällä. Kaikki henkityssuojat on hamstrattu loppuun, mutta mennään THL:n ohjeilla ja henkitellään sormien välistä. Joo, ei naarata.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
No vittu kotona. Muualle kun ei saa mennä.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Työpaikalla pitkästä aikaa. IT-tuki toimitti tänne eilen minulle uuden tietokoneen, joten tulin hakemaan tämän kotiin. Menee varmaan hetki totutellessa tähän windows kymppiin, mutta onneksi tuo vanha seiskakone toimii vielä ihan hyvin, joten voi käyttää sitä kun tähän menee hermot.

Windows 10 on ihan kätevä ja kyllä sen oppii aika nopeasti. Olen itse ainakin tykännyt tästä versiosta.

Kotona ollaan ja eipä tästä uskalla hirveästi mihkään liikkua kun tulee sakkoa jos ei ole oikeata asiaa. Kahvi kyllä loppu, joten siinähän on hyvä syy käydä vähän pihalla.
 

Giba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kainalniemen Hiki
Kotona pitkästä aikaa, noin 14 tuntia poissa kotoa (se on minulle pitkä aika). Toki käytin koiran työvuoron puolessa välissä kuismalla. Esimiehen luvalla.

Hoitoalalla kun olen, niin sitä ollaan joko kotona tai töissä. Pitkiin päiviin töissä en ole halukas ja työnantaja ymmärtää. Onneksi toimisto 200 metrin päässä kotoa ja asiakkaat lähialueilla. Kovia aikoja.

Mutta siis olen kotona.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mäkin olen kotona. Yli viikkoon en ole muualla käynytkään. No kaks kertaa tossa oven ulkopuolella hakemassa kauppakassit. Vielä pitää jonkun aikaa jaksaa.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Mäkin olen kotona. Yli viikkoon en ole muualla käynytkään. No kaks kertaa tossa oven ulkopuolella hakemassa kauppakassit. Vielä pitää jonkun aikaa jaksaa.

Mulla nyt takana sama 11 päivää. Lääkärin mukaan oireettoman päivän jälkeen saa jo ulkoilua. Eikun sitä odotellessa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kotosalla, toki. Täällä vasta odotellaan aaltoa, ei Joensuussa ole juuri tartuntoja ollut. Poikani on riskiryhmää, eli otetaan vakavasti tämä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kotona. Onko rajat jo kiinni? Tiedän erään metsäpolun Uudeltamaalta Hämeeseen. Jos kiinnostaa, voin antaa koordinaatit (tuhat euroa maksaa per henkilö).
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Itse kysymykseen vastaus on itsestään selvä nykyään eli kotona, mutta tuntuu kuin olisin jossain muualla kun katson lempikirjailijani eli Ken Follettin faceliveä. Hienoa että taitelijat osaavat sopeutua ja tekevät näitä nettijuttuja fanien mieliksi. Kirjailijoiden toki ei edes tarvitsisi ja siksi vielä hienompaa tämä Kenin juttu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös