Missä olet juuri nyt?

  • 249 735
  • 3 210

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Aika hyvin tähän aikaan aamusta. En nyt tosin itsekään aivan vesiselvä ole...
No en mie känniä ole tänään hankkinut. Dokasin koko yön, paitsi pari tuntia nukuin. Olen siis edelleen kännissä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Keittiössä tekemässä ruokaa. Mietin että tuleeko kermaperunat uunissa tunnissa vai puolessatoista... varmaan siinä välissä. Riippuu vähän perunalajista ja tähtien asennosta. En tiedä mitä lajia tuo peruna on tai edes onko jauhoista vai kiinteää. Miehen vika tietty kun on ostanut "sian säkissä" tai voi se olla minunkin kun en muista kumpi nuo perunst on valinnut kaupasta. Itse kasvatetut loppuivat joku aika sitten. No näillä mennään ja kohta menee vuoka uuniin.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Rouskutan omenaa omppukoneen äärellä tuntien itseni hieman omenaiseksi; kuori vahaa ja jauhoinen sisältä. @Punamusta Mä en ole ikinä oppinut viskiä juomaan. Ei voi sanoa, etten olisi yrittänyt, mutta ei vain oikein uppoa. Raakana ainakaan. Sosa Solan kanssa menee toki kuten Jallukin, mutta eihän raavaat miehet mitään homolimppareita kaada hyvän aineen sekaan. Heh.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Minä tässä yritän opetella juomaan, ja luonnollisesti nuorena Mötley Crüen fanina Jack Daniel'sia. Pahaltahan se maistuu, ainakin tuoksuu, mutta askel kerrallaan eteenpäin. Tällä hetkellä tekee tiukkaa edes ajatella koko juomaa. Yök.
Sitten kun tuon bulkkiviskin jälkeen päätät siirtyä kunnon aineisiin, niin täällä kokoontuu Jatkoajan viskikerho.
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olen kotona ja mietin hoidanko tämän päivän työt kotona omalla tietokoneella vai lähdenkö toimistolle.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Hallilla. Missä muualla muka?
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Turussa. Melkoista.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Bussissa, matkalla vuoden ekalle ja elämän toiselle keikalle. Icon For Hire ja Cyan Kicks tällä kertaa. Puolelta starttaa.

Ensimmäinen kokemus ns. pienestä keikasta taskuun samalla.
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Junassa matkalla kotiin. Hirveä väsymys päällänsä, mutta illalla vielä pieni urheilusuoritus ja sitten voinkin nukkua huomisiltaan. Vapaata tämä viikko.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kotona, teen etätöitä. Kävin päivällä lekurissa ja kuvauksissa, sain terveen paperit. Hjuva hjolo.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olen vissiin helvetissä. Täällä on jotain ihmisen kaltaisia olentoja, joiden ajatus ja puhe on kuitenkin niin käsittämätöntä ettei siitä ota tolkkua. Heidän maailmansa on tämä kasa asumuksia, mikään mitä on tämän ulkopuolella ei ole heille olemassa, ja ihmiset jotka eivät ole täältä eivät merkitse mitään. On vain tämä paikka, ja tässä paikassa asuvat ihmiset, ja tuo kumma kivi minkä ympärille asukit iltaisin kokoontuvat heiluttamaan nuijiaan, ölisemään jonkun paikallisen poppamiehen loitsua ”Rakkaus on lumivalkoinen” ja leikkaamaan toisilleen irokeeseja. Heidän yksinkertaiseen aivokoppaansa ei mahdu muuta kuin tämä paikka ja toiset täällä asuvat kummajaiset. On vain tämä paikka. On vain Pori. Miten täältä pääsee pois?
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Aika tarkkaan tuossa. Tanskalainen lähettää jatkikisen höpönassuille terveisiä. Safkataan gruusialaista.
@Czescku @banaaninviljelijä
 

Liitteet

  • C4CEE853-636B-49B2-8AAC-6DA5331DFA20.png
    C4CEE853-636B-49B2-8AAC-6DA5331DFA20.png
    774,8 KB · kertaa luettu: 236
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös