Missä olet juuri nyt?

  • 250 046
  • 3 210

Glove

Jäsen
Tuisku Pubissa Oulun Tuiran kaupunginosassa. Just tuossa vetelin karaokena Sonata Arctican Tallulahin. Jos tunnistat niin tule moikkaamaan.
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuisku Pubissa Oulun Tuiran kaupunginosassa. Just tuossa vetelin karaokena Sonata Arctican Tallulahin. Jos tunnistat niin tule moikkaamaan.

Hö, taidan mennä kohta käymään tossa läheisessä karaokeräkälässä. Ajattelin häpäistä itseni laulamalla Iron Maidenin Prisonerin.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Bantayanin saarella, Filippiineillä.
Klo 8.37 päätin ottaa aamiaisen perään oluen.
Ai niin: aurinko paistaa ja lämpötila on sopivat n. +30...
 

MegaForce

Jäsen
Tulin juuri kotiin toistaiseksi viimeisestä yövuorostani. Väsyttää julmetusti ja silmäpussit ovat melko hävyttömät. Tässä ei ehdi kuin 2h nukkua kunnes pitää herätä ja suunnata Lahteen.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Hö, taidan mennä kohta käymään tossa läheisessä karaokeräkälässä. Ajattelin häpäistä itseni laulamalla Iron Maidenin Prisonerin.
Miehekäs valinta. Mie käyn pari kertaa vuodessa pystiksessä vetämässä Let There Be Rockin. Aina vaativat lisää, yleensä en anna. Joskus harvoin Tähdet, tähdet.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
N. puolen tunnin päästä Triplassa perheen kanssa. Biologinen tytär tosin vielä kaverin luona. Jos näätte meidät, niin iskekää silmää ja nipistäkää pyllystä tai moikatkaa edes! Tunnistatte kyllä heti. Uskokaa pois. Tunnistatte meidät kyllä. Minä olen se valkoinen ja blondi sinisilmä ja hän se maitosuklaan värinen ja ruskeasilmäinen jumalatar, JUMALATAR!!! Ymmärrätte mitä tarkoitan, kun näätte hänet. Silloin hymynne hyytyy ja ymmärrätte vakavina mitä Abianos on aina tarkoittanut ja halunnut ja vihdoin myös itselleen saanut!
Kumpaa teistä piti nipistää? Näin teidät, en uskaltanut. En tiennyt kummalta saa turpiin. Ja syytteenkin. Ehkä. Toiselta pusun poskelle. Silmää iskin. Et nähnyt.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Tule takaisin ja nipistä minua! Et saa syytettä, vaan silmäniskun ja leveän hymyn! Laitan sinulle vielä meistä kuvan, jotta varmasti minut tunnistat! Nyt juuri ollaan Sinsayssä!
Olen tapani mukaan siis myöhässä (oikeasti en ole ikinä), sillä olen Espooseen saakka jo ehtinyt. Tuo pääkaupunki tänään vielä kutsuu. Mutta siihen menee tunteja. Nipistäisin mielelläni.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Kämpillä Cebu Cityssä. Odottelen Wechat-treffiseuraa. Sitten uima-altaalle juomaan kuoharia tämän kaunottaren kera.
 

Liitteet

  • mmexport1577862760006.jpg
    mmexport1577862760006.jpg
    253,5 KB · kertaa luettu: 285

Snacilep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Leijonat, Ukraina
Tallinkin Megastarilla menossa Tallinnaan. Keinuttaa ihan kivasti.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Junassa menossa katsomaan Andy Mc Coyta.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Makaan selälläni sängyssäni makuuhuoneessamme. Mies on jotenkin suloinen kun hän nukkuu. Rakastettava... On hän muutenkin suloinen ja rakastettava. Minun kultani. Ehkä pitäisi käydä nukkumaan ettei jutut ihan karkaa...
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Sää teet ton tahallaan.... sun miehes mitään nuku...
Kyllä hän nukkuu ja nukkuu sikeästi ja "hyvin". Kadehdin välillä. No ei voi mitään. Niin ja olen edelleen sängyssä suunnittelemassa nukkumaan käymistä. Kohta, pian se toteutuu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös