Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, LA Kings
Kerrankin baarissa. Vajaa tunti, ja täällä Toteemis nousee lavalle Fear of domination. Perskeles on siinä kyllä hyvä orkesteri kyllä.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Megastarilla Viron aluevesillä matkalla junttien Mekkaan. Olen pukeutunut asiaan kuuluvasti. Perusvaatetuksen lisäksi otin mukaan mustan pipon jossa maltanristi sekä asensin pitkästä aikaa pääkallosormukseni joka muistuttaa vähän SS-totenkopf sormusta. Pääseekö junttiketjuun? Laiva aivan täynnä. Paljon poontangia näämmä taas liikkeellä. Veri naaais. Fifdi daala. Mii sakisaki, mii lavjuu long taim.

"When one person suffers from a delusion, it is called insanity. When many people suffer from a delusion, it is called religion." -Richard Dawkins

Kaatosade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Leijonat, MP, Huuhkajat
Onko sulla ikioma areena? Hitsi, voi kun miekin olisin rikas...
Joo, kyllä olen. Rahaa tulee ovista ja ikkunoista niin paljon, että ei tilille mahdu.

No ei sentään. Jukureiden kotihalli on viralliselta nimeltään Ikioma Areena. Se on nimetty Jukureiden yhteistyökumppanin, Lääkärikeskus Ikioman mukaan.

Sillä kun tuoli kaatuu alta
löytyy ihminen lattialta

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryan O’Reily (Oz), Ryan O’Reilly (Blues)
Joo, kyllä olen. Rahaa tulee ovista ja ikkunoista niin paljon, että ei tilille mahdu.

No ei sentään. Jukureiden kotihalli on viralliselta nimeltään Ikioma Areena. Se on nimetty Jukureiden yhteistyökumppanin, Lääkärikeskus Ikioman mukaan.
On kyllä kieliopin vastaisia nämä. Ikioma-areena menisi, tai Ikioman Areena, mutta Ikioma Areena ei ole suomea. Hjalliksen hallistahan tämä hulluus taisi alkaa, ja nyt joka kylässä on joku Höpöhöpö Areena.

I’ve seen it all, I became tired
I was wired, I was admired
I was expired, I was retired
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kielioppi muuttuu. Ei täällä agricolaa kirjoitella tai puhuta. Nytkö on vaan saavutettu kielenpää. Ei poijjaat, ei kieltä näin käydä.

Kas, kas, mennäänpä mokoman kieliopin yli että heilahtaa.

PS. Ettei OT. Oon baarissa. Oulussa.

Viimeksi muokattu:
Rillipäät ja läskit älkööt vaivautuko vastaamaan.

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät ja Leijonat
Olen Porin yöelämässä. Ensimmäistä kertaa. Hah, Lukko hävis 2-5! Loistavaa.

"Danger, you're in danger when the boys are around" - Suomen Leijonat
"We like it loud, we like it louder, louder than hell" - Mötley Crüe
"Red hot, red hot, oh to the top we are red hot" - Porin Ässät

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi
Istun toimistolla katselemassa ikkunasta ulos ja oikeastaan ainoa mitä näen on Mall of Tripla. Kuvaan en taida kyllä mahtua.

”...ei vaan ole kiekollista taitoa eikä hyökkäysnäkemystä riittävästi. Tulee olemaan riippakivi keille tahansa ketjukavereille, joiden odotetaan saavan jotain aikaan tehojen puolesta. Jätkällä ei vaan riitä liike eikä hyökkäysnäkemys ja pelinrakentamistaidot.”

-Palstamielipide Juho Lammikosta

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Älkää pitäkö meitä tyhmiä jännityksessä! Kuvaa vaan heti tulemaan niin tulee työnteostakin jotain!
Ehkä ne ottaa niitä kuvia niinkuin nykynuoret konsanaan. Ensin otetaan 300 samanlaista kuvaa, valitaan paras, pistetään filtterit ja vasta sitten julkaistaan. Ei se niin helppoa ole.

Rakkautta yli lajirajojen. On vain TPS.

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät ja Leijonat

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No siinä on.
Heh no nyt täytyy sanoa, että @Punamusta on just sen näköinen jäbä kuin kuvittelinkin. Rock and roll-meiningistä kovasti yläpeukkua ja tietysti vaatetuksen väristä - tyyli pysyy. Tuu seuraavaks tänne kaljalle.

Edit: ja ettei unohtuisi, olen töissä. Vielä tunti ja kahdeksan minuuttia olisi kärsittävää.

Yes English can be weird. It can be understood through thorough thought, though.

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät ja Leijonat
Heh no nyt täytyy sanoa, että@Punamusta on just sen näköinen jäbä kuin kuvittelinkin. Rock and roll-meiningistä kovasti yläpeukkua ja tietysti vaatetuksen väristä - tyyli pysyy. Tuu seuraavaks tänne kaljalle.

Edit: ja ettei unohtuisi, olen töissä. Vielä tunti ja kahdeksan minuuttia olisi kärsittävää.
No @Czescku on tarjonnut jo neljä Lonkeroa, joten ei oikein tee enää mieli olutta. Plus meikäläisen paluumatka Poriin lähtee noin 1,5 tunnin kuluttua. Täytyy käydä syömässä jossakin pikaruokalassa. Olen koko päivän aikana syönyt yhden banaanin, siinä se.

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät ja Leijonat

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät ja Leijonat
Linja-auto lähtee tuossa tuokiossa takaisin Poriin. Paljon kiitoksia nimimerkeille @Czescku ja @banaaninviljelijä seurasta Triplan urheilubaarissa. Viihdyin seurassanne mainiosti. Paljon kiitoksia!

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät ja Leijonat
Bussi tuli takaisin Poriin ja nyt olen toripitseriassa. En samassa jossa pitsaani lisättiin ekstramausteet. Pakko syödä jotain rasvaista ja kuumaa. En ole saanut ollenkaan energiaa koko päivän aikana. Enkä unta yöllä. Kohta on taas maireammat olot vatsassa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy