HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, HIFK
Astuin juuri junaan. Kohteena Helsinki ja Radio Rock-risteily.

"Se on ihmeellistä, miten paljon kykenee tekemään ilman, että tekee yhtään mitään. Tärkeintähän on vain näyttää kiireiseltä."

Idea varastettu, lopullinen muoto oma.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Eräässä hämeenlinnalaisessa hotellissa aamupalalla. En yöpynyt täällä, poikkesin vain aamupalalle. Aloitan syntymäpäiväni hieman juhlallisemmin.

Paljon oli ohjelmaa laadittuna tälle päivälle mutta paljon olen joutunut rahan takia karsimaan. Maltillisesti juhlitaankin merkkipäivää.

Aamupalan jälkeen voisi käydä uimahallissa uimassa ja päivän ohjelmaan voisi kuulua myös se Kari Tapio-leffa leffateatterissa.

Kun mies puhuu tuhmia naiselle, se on ahdistelua. Kun nainen puhuu tuhmia miehelle, se on 4 euroa / min + pvm!

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Abianoksen kanssa Kivistössä paikallisessa. Kuunneltiin äsken Punamustan rumpalointia (siis puhelimesta, ei livenä) ja todettiin ettei meistä olisi moiseen.
Maanantaina kaljaa? Mitäs peliä tälläinen oikein on? Noi ei vaan, pitkää hauskaa.

Rakkautta yli lajirajojen. On vain TPS.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Maanantaina kaljaa? Mitäs peliä tälläinen oikein on? Noi ei vaan, pitkää hauskaa.
Parilla käytiin vaan ja hitaasti juoden siinäkin pari tuntia vierähti. Pitihän sitä käydä nyt uutta "naapuria" moikkaamassa, kun näin lähelle muutti. (vain 8min lähijunalla Myyrmäestä Kivistöön). Nyt jo kotona, mutta pidettiin kyllä hauskaa.

"They're like sex, except I'm having them."
(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Parilla käytiin vaan ja hitaasti juoden siinäkin pari tuntia vierähti. Pitihän sitä käydä nyt uutta "naapuria" moikkaamassa, kun näin lähelle muutti. (vain 8min lähijunalla Myyrmäestä Kivistöön). Nyt jo kotona, mutta pidettiin kyllä hauskaa.
Kiva kuulla. Mulle ei ole ainakaan vielä auennut tuo yksillä/parilla käynti. Ehkä olen vain liian nuori tai tykkään juoda, mutta ajatuksena se, että joisin vain pari ja lähtisin kotiin tuntuu erittäin huonolta.

Rakkautta yli lajirajojen. On vain TPS.

Smitty#41

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen raadellut raadot, Dallasin säkenöivät tähdet
Just lähössä yökäppäilylle nauttimaan yön hiljasuudesta ja ehkä kuuntelemaan vähän musaa. God bless iltavuorot.

Failure is the most important step before any kind of success.

I'm just a guy who tries to live in the moment in spite of the uncertainty of tomorrow.

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät ja Leijonat
Kirjastossa viettämässä aikaa yhden jätkän kanssa. Odotellaan tovi ennen kuin hänen bussinsa tulee torille. Nyt vuorossa Batmanin lukemista.

"Danger, you're in danger when the boys are around" - Suomen Leijonat
"We like it loud, we like it louder, louder than hell" - Mötley Crüe
"Red hot, red hot, oh to the top we are red hot" - Porin Ässät

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hoplopissa kun nuoremman kaveri pitää täällä synttäreitä. Jotenkin rentouttavaa istuskella läppärin kanssa täällä hirveässä metelissä. Töissä ja kotona on aina ihan liian hiljaista.

Pistelinko87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko,Bruins,KHL-Jokerit, kansainvälinen jääkiekko
Hoplopissa kun nuoremman kaveri pitää täällä synttäreitä. Jotenkin rentouttavaa istuskella läppärin kanssa täällä hirveässä metelissä. Töissä ja kotona on aina ihan liian hiljaista.
Repesin huutonauruun. Aikuinen mies Hoplopissa juhlimassa omia synttäreitään.

Itse olen juuri nyt juoksulenkillä.

"Sä oot kyllä tän palstan ylivoimaisesti väsyneimpiä nimimerkkejä..." -nimimerkki Jondeez menetti hermonsa Ässien ollessa häviöllä derbyssä 28.12.2018
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kylälle lährössä. Just huuhtelin uistimen, vedin suihketta kainaloon ja vedän farmarihousut jalkaan. Nyt lähden sitimarketille hakeen taidelasikaupasta lentsulääkettä (Captain Morgan, iso keila) ja vaimolle apoteekista niinikään lentsulääkettä. On silläkin kyllä kovaa glögiä jottei se varmaan mitään apteekin tuatteita tarttis...

"When one person suffers from a delusion, it is called insanity. When many people suffer from a delusion, it is called religion." -Richard Dawkins

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mallorcalla hotellin parvekkeella kaljaa juoden. Seuraan kun lentokentältä nousee koneita tasaiseen tahtiin ja flightradarista seuraan, mihin ne menevät. Avautui, että täältä lähtee ihan vitukseen lentoja eri lädi- ja nahkahousukaupunkeihin ja että neljä päivää riittää ihan mainiosti. Täyttä viikkoa ei oikein jaksaisi. Nytkin menee jo kaljan voimalla. BBC Sportilta näytettiin miesten keihäänheiton ratkaisuhetkillä parhaita paloja brittien menneiden vuosien mestaruuksista. Viestijuoksuihin palattiin sitten live-lähetykseen.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Paikka: Hartwall Areena
Tehtävä: Erittäin salainen
Kohde: Lehtonen, Anttila, Puljujärvi ja Jalonen
Kateeksi käy. Itse katson vaan sohvalla maaten ja viiniä nauttien telkkarista matsia ja whatsupista lähettämiäsi kuvia sieltä...

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät ja Leijonat
Lainataanpa muutama ylläoleva kommentti.

Ooooh, cool! Very cool. Sano nyt vielä että tunnet myös Punamustan niin haluaisin yhden päiväni Czesckuna?!
Emme ole tavanneet vielä, mutta viestittelemme kyllä päivittäin.
Toivottavasti tuosta tapaamisestakin saataisiin kuva.

Löysin tuon mainitsemasi kuvan. Tosi hyvä kuva!
Eiköhän tuo ensi vuoden puolella järjesty. On Punamustakin pistänyt tänne itsestään kuvan, joten eiköhän tapaamisestakin naamakuva tänne tule.
Totta, viestittelen kohtuuaktiivisesti Czesckun kanssa, vaan emme ole vielä tavanneet livenä. Välimatka on iso rasite, Czescku sattuu asumaan Vantaalla ja minä Porissa. Vaan jos jonakin mukavana päivänä tapaamme ja otamme oluset baarissa, laitamme tänne kuvan. Heh, sitä odotellessa.

Olen omassa huoneessani, istumassa tuttuun tapaan tuolilla työpöydän ja läppärin ääressä. Mieluummin olisi jossakin baarikeikalla tai muuten vaan viettämässä aikaa bändin kanssa, mutta ainakin toistaiseksi illat vietetään tuolilla istuskellen.

"Danger, you're in danger when the boys are around" - Suomen Leijonat
"We like it loud, we like it louder, louder than hell" - Mötley Crüe
"Red hot, red hot, oh to the top we are red hot" - Porin Ässät

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
45100, sympatiat 00100 ja 20100.
Olen humalassa Malminkartanossa! Enkä missään muualla haluaisi ollakaan! Huomenna on työpäivä ja darra, mutta uusi nousu on vain tuntien päässä. Sit mennään ytimeen ja katsomaan Fleimareita.

"The 90´s was great. Drinking and listening to music. Didn´t have to answer my f*****g phone all the time." - James Dean Bradfield
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy