Meni noin 2 minuuttia kun lyötiin kalja käteen. Ja pari tuntia kun otettiin Jallu esille. Vielä en ole usklatanut ottaa.Miten menee pikkujoulut? Ootko päässy neitsyydestäsi eroon? Tarkoitin siis, että ootko saanu Jallua?
Meni noin 2 minuuttia kun lyötiin kalja käteen. Ja pari tuntia kun otettiin Jallu esille. Vielä en ole usklatanut ottaa.Miten menee pikkujoulut? Ootko päässy neitsyydestäsi eroon? Tarkoitin siis, että ootko saanu Jallua?
Kunnon pikkujouluissa kuuluu olla tarjolla käteen sopivia juomia. Siis semmosia mitä voi jonnetkin nauttia.Meni noin 2 minuuttia kun lyötiin kalja käteen. Ja pari tuntia kun otettiin Jallu esille. Vielä en ole usklatanut ottaa.
Onko Fuengorillassa jo aamu vai? Pitääkin ruveta ottaan puheluita.Eilen ajettiin muuttokuorman kanssa vuorta ylös kilometrin verran hotellin pihalle nukkumaan autossa, siitä pariksi tunniksi hotelliin goisaamaan kun ne vihdoin aukaisi ovensa ja päästiin sisälle ja nyt Alhaurinissa villassa jota voi kutsua uudeksi kodiksi. Ja on kyllä kuin taivas maan päällä, edellinen osoite oli vähän ruma paikka espanjalaisittain. Nyt saa avokadoa takapihalta puusta napsia ja ei paremmissa näkymissä ole aamukaffeja tullut nautittua, hiukan noi vuoret ympärillä haistattelee kännyverkoille mutta sitten taas estetiikkaa tarjoavat senkin edestä.
Onko Fuengorillassa jo aamu vai? Pitääkin ruveta ottaan puheluita.
Joo mietin, että onko pallo pyörähtänyt puolikkaan.Mun tietokoneen kello näyttää 21.13, eli kello lienee fugessakin 20.13. Edit. Vai tohon aamukaffe-juttuunko tartuit? En mä nyt aamusumppia nauti, iltaviiniä kyllä.
Joo mietin, että onko pallo pyörähtänyt puolikkaan.
Oon ite optimisti tai pessimisti. En tiedä tarkkaan.Jep ymmärrän missä kohtaa hämmennyit, itsekin joudun välillä tarkistamaan onko tähdet taivaalla vai lattiassa. Mutta vältän nyt-sanan käyttöä tässä ketjussa väärinkäsitysten ehkäisemiseksi jatkossa. Käytin sitä turhan liberaalisti.
Oon ite optimisti tai pessimisti. En tiedä tarkkaan.
Ja nyt sen kerrot. Tiedä tässä sitten mikä olla.Pessimistin mielestä realisti on optimisti.
Ja päinvastoin. Siinähän @Partakus nyt ihmettelet Ja tutustut sielusu syövereihin.Pessimistin mielestä realisti on optimisti.
Ihan kusessa ollaan ihmetellessä. Mieti.Ja päinvastoin. Siinähän @Partakus nyt ihmettelet Ja tutustut sielusu syövereihin.
Mä tiedä ihan miettimättä. Tai oon mä joskus ton miettinyt. Funtsi, meitsikin ajattelee. Joskus.Ihan kusessa ollaan ihmetellessä. Mieti.
Itsejäni ajattelin. Koen sut fiksuks palstalaiseks joktap.Mä tiedä ihan miettimättä. Tai oon mä joskus ton miettinyt. Funtsi, meitsikin ajattelee. Joskus.
Olet sankarini.Taksissa juon Jallua.
Topparissa vielä hetken.