Missä olet juuri nyt?

  • 250 821
  • 3 223
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Sinne jäi pystyyn se kaupungin keskustan korkea maamerkki, sodankin jälkeen. Se rakennus, joka lienee kaupungintalo tai jokin virasto. Saksalaiset kyllä yritti räjäyttää senkin.
Kyllä, Kemin kaupungintalo-vesitorni. Erittäin persoonallinen pytinki.
 
K

Kiekkokatsoja

Kyllä, Kemin kaupungintalo-vesitorni. Erittäin persoonallinen pytinki.
Joskus oon Kemissä käynyt. Ja lukenut sota-ajan historiaa ihan vaan mielenkiinnosta.
Ennen siellä oli molemmin puolin kaupunkia, ohikulkijalle tarjolla rahakkaita paperitehtaan hajuja. Karihaarassa ja Veitsiluodossa. Ehkei se raha enää niin paljoa haise, kun tuo paperiteollisuuskin muuttuu koko ajan.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Sohvan nurkassa viltin alla katsomassa yleisurheilua. Kivasti tässä on reilu pari tuntia mennyt... Ja kasilta jatketaan ralilla... samassa paikassa aion pysyä.
 

Baldrick

Jäsen
@abianos Ja minä hölmö vitsailin. No helpottava kuulla, että löit itsekkin leikiksi ja pystyt suhtautumaan huumorilla. Olisi hienoa nähdä vasen kiveksesi joskus.

Ai Suosikki-lehden palstoilta tuttu "Ps. Kuva ois kiva!"?
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ravintolassa. Ainoastaan kuljettajan asemassa. Hieman harmittaa tämä minulle langetettu tehtävä.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Kissani kainalossa. "Hows that possible!?", palstalaiset tuumailivat kuumeisesti ja jätin heidät tuumailemaan.
Jäin lähinnä miettimään tarkoitettiinkohan tässä lemmikkikisua vaiko tyttöystävää.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Minun suloista ja tasavertaista laumani jäsentä, lemmikkikisuani Rufusta tarkoitin. Se on kovin pehmoinen ja söpö.
Oon itse enemmän koiraihmisiä mutta kyllähän kissatkin osaavat kieltämättä välillä melko lutuisia otuksia olla.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Sanoisin että porkkanaa ei istuteta vaan kylvetään, mutta who am I to judge. Sanoisin myös että aika pitkälle menee sadonkorjuu jos nyt on kylvöhommissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös