Saako tiedustella, että minne matka?Helsinki-Vantaalle saavuin juuri. Byebye Suomi
Ensiksi Amsterdamiin jonka kautta huomenna lento Shanghaihin työharjoittelujaksolle!Saako tiedustella, että minne matka?
Tuttu paikka jo valmiiksi, aikaisemmin asunut Suzhoussa 1,5v, noin 90km Shanghaista länteen.Saako tiedustella, että minne matka?
Hyvää matkaa ja toivottavasti työharjoittelu menee hyvin. :)Tuttu paikka jo valmiiksi, aikaisemmin asunut Suzhoussa 1,5v, noin 90km Shanghaista länteen.
Ensiksi Amsterdamiin jonka kautta huomenna lento Shanghaihin työharjoittelujaksolle!
Otatko Putinin kanssa selfien ja laitat tänne?Pressanlinnan lähellä hyvissä kyttäysasemissa.
En kun mä en ole teinityttö. Tai no Putinin kanssa kyl vois ottaakin.Otatko Putinin kanssa selfien ja laitat tänne?
No sitten tässä on sattunut joku väärinkäsitys, kun oon kuullut että oot teinityttö.En kun mä en ole teinityttö. Tai no Putinin kanssa kyl vois ottaakin.
Onko kivääri hyvin naamioitu...?Pressanlinnan lähellä hyvissä kyttäysasemissa.
Juu, kyllä se wifi tääläkin pelaa. Ja mobiilidata. Tää on toisaalta ihan hauska paikka, ja toisaalta... No... Muijja tän valitti.Oli valehtelematta aika siistiä, kun yksi ensimmäisistä asioista tänään oli lukea tätä. Vai olet sinä veikko Turkissa... pidä hauskaa. Hyvin lentää tavaraa myös tänne Jatkoaikaan.
Aivan kohta Paavalinkirkolla. Minä olen mihinkään uskomaton paskiainen, mutta naisystäväni on Jumalaa pelkäävä ja hurskas nainen, ni bongasin tommosen PopPaavali -tapahtuman meille, jossa ilmeisesti esim. Asa esiintyy. Tyttärensäkin tulee mukaan. Jos joku palstalainen on mestoilla, ni tuu ihmeessä paiskaamaan kättä! Laitan kuvan, jotta tunnistat minut ja voit kutsua minua Oivaksi. En aina ole ilman lippalakkia, mutta kun olen, niin näytän esimerkiksi tältä: