Missä olet juuri nyt?

  • 247 069
  • 3 196

Stouts77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Meillä on tuota varten verkot pensaissa. En kyllä tiedä miten marjoille kävisi ilman verkkoja. Ei ole tullut vielä kokeiltua.
Joo, minä testasin. Pidä vaan ne verkot pensaissa. Niin mekin tehdään tästä edes. Oikeasti tähän asti ollaan pidettykin verkkoja pensaissa, mutta nyt jäi tälle kesää ne laittamatta. Ei jää enää.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Töissä lasten päivälepohetkeä klaaraamassa. Vielä puoli tuntia hämärähoitoa ja hiljainen toive että viimeisetkin nukahtaisivat, kun kelin takia ulkoilu tänään ip ei voi olla kovin pitkä.
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Autossa matkalla Venäjältä kotiin. En räplää puhelinta ratissa, istun vain kyydissä.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Pitseriassa. Olen hakemassa kotiini pitsan iltapalaksi. Syön sen takia pitsan vasta kotona koska ehdin aiemmin päivällä ostamaan jo kokista kotiini.
 

Baldrick

Jäsen
Ensiksi Amsterdamiin jonka kautta huomenna lento Shanghaihin työharjoittelujaksolle!

Tervetuloa takaisin Keskustan Valtakuntaan! Itse istun maan eteläosissa toimiston vessassa juuri hiestä märkänä, kun ikkuna on auki ja ulkoa tulee mukavan kuumankosteaa ilmaa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Istun autossa odottamassa että veli tulee työmatkaltaan ja voin heittää hänet kotiin...
Edit. Alunperin porukan piti olla Lahdessa jo vartti sitten mutta piti tehdä vielä pit stop matkalla. Jos ne jo kohta tulisi... No Hitmixiltä tulee hyvää musaa eikä väsytä yhtään (vielä).
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Marmaris, Turkki. Halpa ja ihan vitun luokaton huoneistohotelli joka on täynnä paikallisia eläkeläisiä. Vähän krapula. Eka aamusima jo otettu. Halpaa ja pahanmankuista valkkaria. Heräsin klo 3:07 siihen kun laskuhumalainen vaimoni tarrasi kulbäriini kiinni ja sanoi jotta ny mennään. Naitiin kun kanit ja takuulla joku mummu heräs naapurissa. Vaimo viä nukkuu rynkytyksen jälkishokeissa. Minä istun paskalla ja ammun mannaa jatkoaikaan.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Oli valehtelematta aika siistiä, kun yksi ensimmäisistä asioista tänään oli lukea tätä. Vai olet sinä veikko Turkissa... pidä hauskaa. Hyvin lentää tavaraa myös tänne Jatkoaikaan.
Juu, kyllä se wifi tääläkin pelaa. Ja mobiilidata. Tää on toisaalta ihan hauska paikka, ja toisaalta... No... Muijja tän valitti.
 

Glove

Jäsen
Verovirastossa odottelen vuoroani, vielä kuusi asiakasta ennen minua. Ihmettelin kun oli OmaVeroon tullut selvityspyyntö, mutta asiaa tutkituani jouduin nostamaan käden ylös virheen merkiksi. Mutta ei kai se nyt olisi ketään haitannut jos oisin ilmoittanut vuokraustoiminnan menot 100% itselleni vaikka 50% niistä menee exälle.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Puolukoita poimimassa suolla. Ihan mukavasti puolukoita on. Koska puolukat on pääasiassa enkä minä niin kuva ei ole selfie.
 

Liitteet

  • IMG_20190821_134454~2.jpg
    IMG_20190821_134454~2.jpg
    923,5 KB · kertaa luettu: 299
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Kesäloma alkoi, istun junassa ja olen tässä vaiheessa iltaa sopivan luovassa tilassa kirjoittaakseni Kierrätyskeskukseen.
 
K

Kiekkokatsoja

Sohvallani. Katselin sääennustetta telkusta. Lupailee ensiviikolle, että menisi helleraja rikki. Tosin harmi, kun pitää olla silloin töissä. No on tässä ensin vapaa viikonloppu, jolloin saa tehdä mitä haluaa, ja olla missä huvittaa.
Viikonloppuna olen sohvallani varsin vähän, vaikka mukavaahan tässä on olla.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Parvekkeellani istun. Odottelen kunnes tee jäähtyy niin paljon että sitä voi juoda ja kuuntelen taas musiikkia ja luen Jatkoajan keskustelupalstaa.

Täytyy nauttia nyt näistä hetkistä vielä kun parvekkeella voi istua. Kohta säät kuitenkin viilenevät ja seuraavassa asunnossani ei parveketta olekaan.
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Sohvalla. Katselin juuri kuinka Kenossa numerot oli ihan väärät. Oli ensimmäinen ja viimeinen kerta. Katsellaan mihin tästä päätyy. Nukkumaan varmaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös