Introexpertti
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Paskallahan sitä. Menin ja söin, kun yllättäen kykenin jo. Vessan pesun kautta suihkuun. Kylmä kalkkuna fiilis.
Yo, whats poppin hoes!? Meitsi on taas kohta Helsinki-Vantaalla. Laitan kuvan, jotta paikallaolijat osaavat tulla läpsäisemään minun herkullista pyllyäni! Tulkaa moikkaa hei oikeesti, jos ootte mestoilla!
Soiko noista sämpylöistä Rainer Friman - Olen onnellinen?
Jumalauta miten muhkea etumus. Termospullojako sä piilottelet sun leviksissä?Yo, whats poppin hoes!? Meitsi on taas kohta Helsinki-Vantaalla. Laitan kuvan, jotta paikallaolijat osaavat tulla läpsäisemään minun herkullista pyllyäni! Tulkaa moikkaa hei oikeesti, jos ootte mestoilla!
Haiseekos paperitehtaat?Olen Kemissä. Toisin kuin Spinkin veljekset.
Tuota, ehkä epäkohteliasta kysyä, mutta kysyn kuitenkin. Ootkohan usein päihteissä, syntymähumala, vaiko muuten ajatuksenjuoksu persoonallinen. Ja tätä en kysynyt ilkeyttäni, vaan olen toisinaan lukenut, mitä kirjoittelet.On tullut aika, Abianoksen tuokiokuvan aika. Olen matkalla Hietsuun grillailemaan. Kuvasta näette ulkoasuni, jonka perusteella minut tunnistatte, joten tulkaa paiskaamaan kättä! Jutella en ehdi, sillä näen naisystäväni ja hänen tyttärensä ekaa kertaa puoleeentoista viikkoon ja hänen lempeä kehonsa ja mielensä lämpö tuo minulle enemmän mielihyvää kuin runollinen rupattelu palstaveljien kanssa, joten vaihdetaan vain kuulumiset ja jatketaan paremmalla ajalla juttua vaikka täällä!
E: Hetkinen! Tuumailitte ja aprikoitte miksi ihmeessä pitäisi kättä paiskata. Kerron sen teille. Siksi, koska Abianos on ilo ja Abianos on rakkaus. Juuri siksi.
Ei onneksi, kiitos kysymästä.Haiseekos paperitehtaat?
Okei. Siis jäät sinne lomailemaan. Luulin että olit menossa siitä ohi. Kemi lienee aavistuksen tuntematon kaupunki useille. Läpikulkupaikka niille jotka reissaa pohjoinen-etelä reittejä.Ei onneksi, kiitos kysymästä.
Entinen pomoni (levätköön rauhassa), jota erittäin suuresti arvostan, kysyi taannoin, tiedänkö mitä Kemissä on. Vastasin, hetken pohdittuani, että satama ainakin, mutta täsmällinen vastaus oli "_ei mitään_".
No, on täällä ainakin sentään Chisun ja Ellinooran keikat tänään, todella mukavan rauhallista, raikas meri-ilma sekä aivan ylivoimaisesti hienoin koskaan näkemäni muraali (kuva).
Kemi on siitä hyvä paikka, että sen lävitse kulkee moottoritie, joka nopeuttaa matkaan Haaparantaan - puolelle jossa ruoho on vihreämpää.Okei. Siis jäät sinne lomailemaan. Luulin että olit menossa siitä ohi. Kemi lienee aavistuksen tuntematon kaupunki useille. Läpikulkupaikka niille jotka reissaa pohjoinen-etelä reittejä.
Olepa hyvä vain!Okei. Siis jäät sinne lomailemaan. Luulin että olit menossa siitä ohi. Kemi lienee aavistuksen tuntematon kaupunki useille. Läpikulkupaikka niille jotka reissaa pohjoinen-etelä reittejä.
Muraali on kyllä taitavasti tehty. Ehkä mun makuun, jokin muu näkemäni kuva on ns. taitavin. Vaatimattomammistakin pidän. Mutta kiitos hienosta kuvasta.
Ookei. Hyvä kun löytyy "jokaiselle jotain" hyvää Suomen kaupungeista.Kemi on siitä hyvä paikka, että sen lävitse kulkee moottoritie, joka nopeuttaa matkaan Haaparantaan - puolelle jossa ruoho on vihreämpää.