Aika useesti oot siellä. Mahtaa olla isot puskat?Marjapuskassa...
Sunnuntaina olin, maanantaina olin ja tänään olin ja huomenna ehkä menen jos ei sitten tänä iltana poimita niitä mustia. Puskat on hyvänkokoisia ja niitä on useita. Ystävä tulee viikonloppuna keräämään loput marjat... eihän niitä puskiin voi jättää. Nyt olen sohvalla katsomassa telkkaria...Aika useesti oot siellä. Mahtaa olla isot puskat?
Työpaikan vessassa paskalla.
Paskallahan sitä. Menin ja söin, kun yllättäen kykenin jo. Vessan pesun kautta suihkuun. Kylmä kalkkuna fiilis.
Kakalla istun jälleen kerran.
Meillä hoiti linnut marjankeruun. Punaiset ja mustat viinimarjat ne söi kohtuullisen tarkasti. Reilusta 10 pensaasta saatiin puoli litraa punaisia viinimarjoja ja mustia tuli huikea kahvikupillinen. Onneksi valkoiset viinimarjat kuitenkin säilyivät hyvin tästä naakkojen invaasiosta. Niitä riittää.Sunnuntaina olin, maanantaina olin ja tänään olin ja huomenna ehkä menen jos ei sitten tänä iltana poimita niitä mustia. Puskat on hyvänkokoisia ja niitä on useita. Ystävä tulee viikonloppuna keräämään loput marjat... eihän niitä puskiin voi jättää. Nyt olen sohvalla katsomassa telkkaria...
Kotona. Divaanilla retkuen ja pojalle ensimmäistä autoa koitan katella nettiautosta. Sitä kun on köyhä hoitaja, niin joutuu omasta harrastuksesta luopumaan, jotta pojalle saa auton hommattua. Eli kaksipyöräistä vaihtelemassa nelipyöräiseen. Mitäpä sitä ei isi lapsiensa vuoksi tekisi. Prkl.
Sellaisen tonnin kieppeillä olevan pirssin. En todellakaan mitään pakasta revittyä audia yms. autoa. Tässä hieronut kauppaa Opel Astrasta, joka on 2003 vuosimallia. Ekan auton pitää olla sellainen, että jos ja kun vikaa tulee, saa itse harjoitella korjaamista.Kuinka kalliin auton ajattelit hankkia ensimmäiseksi kolhittavaksi? Tonnilla saa ihan hyviä katiskoja - parhaimmillaan näissä on vuosi leimaakin - kunhan tyytyy pieneen kauppakassiin eikä havittele mörkömoottorista Audia tai Bemaria.
Ei tuo mennyt ihan kuten piti. Eilen aamulla huomattiin että niiltä on toinen eturengas tyhjä (joku ruuvi sieltä jälkikäteen löyty) ja minä tietenkin vaihtamaan.Mökillä. Suorastaan murskannut mutsin Skipbossa voitoin 8~2. On sillä vielä kirimisen mahdollisuus. Onneksi ne lähtee aamulla himaan, saan olla ihan rauhassa muutaman päivän.
Meillä on tuota varten verkot pensaissa. En kyllä tiedä miten marjoille kävisi ilman verkkoja. Ei ole tullut vielä kokeiltua.Meillä hoiti linnut marjankeruun.
Joo, minä testasin. Pidä vaan ne verkot pensaissa. Niin mekin tehdään tästä edes. Oikeasti tähän asti ollaan pidettykin verkkoja pensaissa, mutta nyt jäi tälle kesää ne laittamatta. Ei jää enää.Meillä on tuota varten verkot pensaissa. En kyllä tiedä miten marjoille kävisi ilman verkkoja. Ei ole tullut vielä kokeiltua.