Missä olet juuri nyt?

  • 249 848
  • 3 210
K

Kiekkokatsoja

Omalla terassillani. Ja lähes nahka palaa. On päivien tauon jälkeen, jopa kuuma. Ja samana jatkuu koko viikko.
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Vihdoinkin takaisin kotona. Venäjällä oli ihan mukavaa. Aamulla sinnepäin kesti tulleissa joku puolisen tuntia. Oltiinhan liikkeellä jo ennen kuutta, tullissa puoli kahdeksan. Viipurin tiet ovat mielenkiintoisessa kunnossa. Sanotaanko vaikkapa näin. Kovaa siellä ajetaan. En suosittele liikkumaan omalla autolla, jos ei oikeasti osaa olla varuillaan. Reissu on ohi ja nyt väsyttää.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Marjapuskassa...
 

Liitteet

  • IMG_20190805_112944~2.jpg
    IMG_20190805_112944~2.jpg
    843,9 KB · kertaa luettu: 299

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Tein juuri avovaimolle ruoan valmiiksi töihin ja nyt istun kalsareissani tietokoneen äärellä. Toivon mukaan mielikuva minusta kalsareissani tietokoneen ääressä ei syövy jonkun alitajuntaan niin pahasti ettei saa unta.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Jumal'auta! Täällä vain kuvia pannaan eikä ihmistä!

Minä olen kotonani. Raksajätkät tuli seiskalta töihin, voin todentaa tämän, koska minulla oli ikkuna auki ja kello sängyn vieressä. 7.00 alkoi paahto. En todellakaan noussut ylös.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Aika useesti oot siellä. Mahtaa olla isot puskat?
Sunnuntaina olin, maanantaina olin ja tänään olin ja huomenna ehkä menen jos ei sitten tänä iltana poimita niitä mustia. Puskat on hyvänkokoisia ja niitä on useita. Ystävä tulee viikonloppuna keräämään loput marjat... eihän niitä puskiin voi jättää. Nyt olen sohvalla katsomassa telkkaria...
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kotona. Ei ringissä tule mieleen kännyä näprätä. No pari jamppaa saatoin sairaalaan. Enkä käyn kaupassa ennen ysiä, jos ne myy.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Omassa sängyssä. Käyn nyt nukkumaan...

Hyvää yötä puiston puut ja vanha pihlaja
Hyvää yötä siili, muista juoda maitoa
Hyvää yötä koppis, laita jalat peiton alle
Lepää Suomenlahti, uni tulee kaikkialle

Ella ja Aleksi: Hyvää yötä +Lyrics (Ellan ja Aleksin Hyvää yötä YouTubessa)
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Haminassa oluella. Kotkaan piti mennä. Liittymä meni ohi ja nyt ollaan sitten täällä tämä päivä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mökillä. Suorastaan murskannut mutsin Skipbossa voitoin 8~2. On sillä vielä kirimisen mahdollisuus. Onneksi ne lähtee aamulla himaan, saan olla ihan rauhassa muutaman päivän.
 

Stouts77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kotona. Divaanilla retkuen ja pojalle ensimmäistä autoa koitan katella nettiautosta. Sitä kun on köyhä hoitaja, niin joutuu omasta harrastuksesta luopumaan, jotta pojalle saa auton hommattua. Eli kaksipyöräistä vaihtelemassa nelipyöräiseen. Mitäpä sitä ei isi lapsiensa vuoksi tekisi. Prkl.
 

Stouts77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Sunnuntaina olin, maanantaina olin ja tänään olin ja huomenna ehkä menen jos ei sitten tänä iltana poimita niitä mustia. Puskat on hyvänkokoisia ja niitä on useita. Ystävä tulee viikonloppuna keräämään loput marjat... eihän niitä puskiin voi jättää. Nyt olen sohvalla katsomassa telkkaria...
Meillä hoiti linnut marjankeruun. Punaiset ja mustat viinimarjat ne söi kohtuullisen tarkasti. Reilusta 10 pensaasta saatiin puoli litraa punaisia viinimarjoja ja mustia tuli huikea kahvikupillinen. Onneksi valkoiset viinimarjat kuitenkin säilyivät hyvin tästä naakkojen invaasiosta. Niitä riittää.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Kotona. Divaanilla retkuen ja pojalle ensimmäistä autoa koitan katella nettiautosta. Sitä kun on köyhä hoitaja, niin joutuu omasta harrastuksesta luopumaan, jotta pojalle saa auton hommattua. Eli kaksipyöräistä vaihtelemassa nelipyöräiseen. Mitäpä sitä ei isi lapsiensa vuoksi tekisi. Prkl.

Kuinka kalliin auton ajattelit hankkia ensimmäiseksi kolhittavaksi? Tonnilla saa ihan hyviä katiskoja - parhaimmillaan näissä on vuosi leimaakin - kunhan tyytyy pieneen kauppakassiin, eikä havittele mörkömoottorista Audia tai Bemaria.
 

Stouts77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kuinka kalliin auton ajattelit hankkia ensimmäiseksi kolhittavaksi? Tonnilla saa ihan hyviä katiskoja - parhaimmillaan näissä on vuosi leimaakin - kunhan tyytyy pieneen kauppakassiin eikä havittele mörkömoottorista Audia tai Bemaria.
Sellaisen tonnin kieppeillä olevan pirssin. En todellakaan mitään pakasta revittyä audia yms. autoa. Tässä hieronut kauppaa Opel Astrasta, joka on 2003 vuosimallia. Ekan auton pitää olla sellainen, että jos ja kun vikaa tulee, saa itse harjoitella korjaamista.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mökillä. Suorastaan murskannut mutsin Skipbossa voitoin 8~2. On sillä vielä kirimisen mahdollisuus. Onneksi ne lähtee aamulla himaan, saan olla ihan rauhassa muutaman päivän.
Ei tuo mennyt ihan kuten piti. Eilen aamulla huomattiin että niiltä on toinen eturengas tyhjä (joku ruuvi sieltä jälkikäteen löyty) ja minä tietenkin vaihtamaan.

No, en päässyt kuin alkuun, niin tajusin (jälkikäteen kuultuna) olleeni kymmenisen minuuttia kouristuksissa. Itselläni seuraava mielikuva oli noin 35 min jälkeen, sen verran mökille kestää. Loppupäivä meni Päijät-Hämeen keskussairaalassa, onneksi illasta himaan. Epilepsiaa ne on epäillyt aiemminkin, mutta... no, kun to kun on seuranta Jorvissa, sais sen lääkityksen.

Tää ei ole kivaa. Näitä on ollut aiemmin, mutta pään- tai muissa kuvauksissa ei mitään löydy ja sen takia ei lääkitystä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös