Missä olet juuri nyt?

  • 251 182
  • 3 225

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Kaivokselan paikallisessa. En ole käynyt täällä varmaan lähes vuoteen. Tiesin kyllä että omistaja on ukrainalainen mutta en tiennyt että asiakkaatkin nykyään ovat. Koska kuitenkin enemmän naisten perään olen niin ei kyllä hirveästi haittaa. On muuten silmäniloa.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Elokuvateatterissa odottamassa Super Mario -elokuvan alkamista. Kerrankin ollaan koko perheen kesken paikalla.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Minä otin huvikseni hotellihuoneen Helsingin keskustaan täksi yöksi. Olen Manhattan Steak Housella Esplanadilla nyt. Sen takia piti kirjoittaa viesti, kun olen lähellä Krepoa.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Karismassa. En ole menossa näyttämään @Iisoppi lle helikopteria.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Kotona. Mutta kun höpösuu olen niin tuon yhden kolme kaveria tuli tänne saunomaan. Lähtevät kyllä ennen ysiä kun heidän pitää mennä vielä alkoon. Sen jälkeen me suuntammekin kohti keskustaa ja @Krepo a.
 

Glove

Jäsen
Paikassa, jossa vietän noin 80 ajastani. Eli kotona. Kotiin on toki moni kuollutkin, että ei se välttämättä ole paras mahdollinen paikka viettää aikaansa.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Minä otin huvikseni hotellihuoneen Helsingin keskustaan täksi yöksi. Olen Manhattan Steak Housella Esplanadilla nyt. Sen takia piti kirjoittaa viesti, kun olen lähellä Krepoa.
Aivan mahtavaa! Tunnen läsnäolosi! Itse nyt Tavastialla odottamassa reilun puolen tunnin päästä alkavaa keikkaa.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Paikassa, jossa vietän noin 80 ajastani. Eli kotona. Kotiin on toki moni kuollutkin, että ei se välttämättä ole paras mahdollinen paikka viettää aikaansa.
Lähde nyt hemmetissä edes pihalle, muuten kuolet sinne. Juuri tuon takia minäkin välttelen kotona olemista.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Manhattan Steak House oli niitä harvoja ravintoloita, joissa tuli käytyä kohtalaisen usein 90-luvulla faijan kanssa eli oikeastaan aina, kun käytiin Stadissa. Muistaakseni viimeinen reissu ravintolaan tehtiin juuri ennen vuosituhannen vaihtumista. Toinen ravintola, jossa kävimme muutaman kerran syömässä, oli Kynsilaukka.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Forumissa oli joskus Manhattan Steak House. Asuin teininä käytännössä keskustan kaduilla ja tuo oli meidän katupoikaporukan yksi go-to -mestoista, kiitos edullisen lasten lehtipihvin ranskalaisilla.

Hienoja aikoja.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Karismassa.
Kas vain, niin olin minäkin. Vähän jälkeen seitsemän saavuimme. Kävin Tokmanilla (ostamassa esim. taimimultaa), pyörimässä Normalissa ja C. Olssonilla. Ja kauppakeskuskeikka viimeisteltiin käymällä Sittarissa. Vähän aikaa sitten tultiin kotiin. Joten olen nyt kotona.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Saunassa...
Tai oikeastaan pukuhuoneessa istuskelemassa ja juomassa pommacia... Ja ihailemassa takkatulta...
 

Liitteet

  • IMG_20230408_184543_HDR~2.jpg
    IMG_20230408_184543_HDR~2.jpg
    300,2 KB · kertaa luettu: 77
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös