P. Matikainen asuu kuulemma Seitinohuessa. Samalla seudulla sekin.Rynnäkkökänni on niistä vähän edempänä,
P. Matikainen asuu kuulemma Seitinohuessa. Samalla seudulla sekin.Rynnäkkökänni on niistä vähän edempänä,
Nurmisen Pasi on paikassa Rähmällään.P. Matikainen asuu kuulemma Seitinohuessa. Samalla seudulla sekin.
P. Väyrynen on jalasmökissä.Nurmisen Pasi on paikassa Rähmällään.
Lähellä Krepoa on ihana olla. Siinä pääsee ihan tappituntumaan.Sen takia piti kirjoittaa viesti, kun olen lähellä Krepoa.
Aivan mahtavaa! Tunnen läsnäolosi! Itse nyt Tavastialla odottamassa reilun puolen tunnin päästä alkavaa keikkaa.Minä otin huvikseni hotellihuoneen Helsingin keskustaan täksi yöksi. Olen Manhattan Steak Housella Esplanadilla nyt. Sen takia piti kirjoittaa viesti, kun olen lähellä Krepoa.
No ei ihan kaikkia sentään noin lähelle päästetä. Harvat ja valitut.Lähellä Krepoa on ihana olla. Siinä pääsee ihan tappituntumaan.
Tiedän toki että haluat laatua. Ihanaa kuulua tähän joukkoon.No ei ihan kaikkia sentään noin lähelle päästetä. Harvat ja valitut.
Lähde nyt hemmetissä edes pihalle, muuten kuolet sinne. Juuri tuon takia minäkin välttelen kotona olemista.Paikassa, jossa vietän noin 80 ajastani. Eli kotona. Kotiin on toki moni kuollutkin, että ei se välttämättä ole paras mahdollinen paikka viettää aikaansa.
Kas vain, niin olin minäkin. Vähän jälkeen seitsemän saavuimme. Kävin Tokmanilla (ostamassa esim. taimimultaa), pyörimässä Normalissa ja C. Olssonilla. Ja kauppakeskuskeikka viimeisteltiin käymällä Sittarissa. Vähän aikaa sitten tultiin kotiin. Joten olen nyt kotona.Karismassa.