Individual
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Post-rock/ Post-punk
Onnibussin kyydissä matkalla Helsinkiin. Pääsiäisloma vetelee viimeisiään ja ulkona on kevät parhaimmillaan, tai alullaan miten vaan. Kaukaan Pääty-podi luureissa.
On ennen- ja jälkeen-kuvia ja -tilanteita... Tää on kyllä jälkeen!!!Keskellä koivikkoa.
Olisi ollut kiva olla mukana mutta ei nyt käynyt. Huitase junalla vähän pitkäksi niin käydään topparissa.Junassa menossa himaan. Musti Laiton vei kuulon, mutta oli se hävyttömän hyvä!
En ole koskaan käynyt Kultsalla, enkä edes tiedä missä se fyysisesti on tasan tarkkaan. Musti Laittoman olen nähnyt ainakin kaksi kertaa.Junassa menossa himaan. Musti Laiton vei kuulon, mutta oli se hävyttömän hyvä!
Kuulonmenetys jäi listasta.En ole koskaan käynyt Kultsalla, enkä edes tiedä missä se fyysisesti on tasan tarkkaan. Musti Laittoman olen nähnyt ainakin kaksi kertaa.
Musti lauloi tämän myös radiossa joskus päivällä.Mitä Musti laulaa? Musti laulaa L.O.V.E. Machine!
Vittu Musti on kova!
Ei taida olla sukua Jauhojärven Mustille? Hänet olen kyllä nähnyt monta, monta kertaa, ihan livenäkin...... Musti Laittoman olen nähnyt ainakin kaksi kertaa.
Parvekkeella virittelen muurikkapannua kun meinasin lettukauden avata.
Hernekeitto toki jo nautittu tässä parvekkeella. Niin suomalaista, vaikkakin maanantaina.