Johnny B. Goode
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, Setämiehet
Koe tarvetta kuulua joukkoon ja kakkanna pöydälle?Kaikki kertovat olevansa kakalla. Minä olen poikkeus, en ole. Olen keittiön pöydän ääressä.
Koe tarvetta kuulua joukkoon ja kakkanna pöydälle?Kaikki kertovat olevansa kakalla. Minä olen poikkeus, en ole. Olen keittiön pöydän ääressä.
Paskannatko itse siihen paikkaan, missä syöt?Koe tarvetta kuulua joukkoon ja kakkanna pöydälle?
Just eilen vedin aurarullaa kitusiin samalla kun poistin toisesta päästä. Usein on bissetölkki myös kourassa asialla. Olen multipaskaaja.Paskannatko itse siihen paikkaan, missä syöt?
Rohkeaahan se toki olisi.
Onhan tuo kieltämättä tehokasta ajankäyttöä. Toivottavasti kuitenkin teit tuon vessassa etkä keittiössä.Just eilen vedin aurarullaa kitusiin samalla kun poistin toisesta päästä. Usein on bissetölkki myös kourassa asialla. Olen multipaskaaja.
Soitellaan tänään yhdessä Lappeenrantaan keikan jälkeen kun kerran minut sait sinne jo houkuteltua.Kotona. Heräsin juuri, ja tulin siihen lopputulokseen, että siirretään vähän oloja. Huomenna nämä olot vasta, kiitos. Tänään pitäisi jaksaa vielä Lala Salaman keikalle. Ja onhan se KooKoon pelikin ennen sitä.
Veli @Krepo soitti eilen, kun olin junassa menossa Mara Ballsin keikalle, ja lupasin palata asiaan. No, en palannut, sori siitä. Ei siellä keikalla olisi kuullut edes omaa ääntään.
Uuteen nousuun!
Alkoi taas vuodenaika jolloin minimoin kauppareissut. Tänäänkin nuo joululaulut, Belszebubin kätyrit, raikasivat. Sattana. Joku voisi lanseerata jouluttoman kauppakeskuksen.Ylöjärven Elossa joulunavauksessa. On muumia ja joulupukkia mutta jumankauta mitä tonttutyttöjä myäs... Aiiii prrrrkele!
Kuulostaa siltä, että setämiähen koura saattaa yllättäen eksyä tonttutytön pepulle tai rinnalle.Ylöjärven Elossa joulunavauksessa. On muumia ja joulupukkia mutta jumankauta mitä tonttutyttöjä myäs... Aiiii prrrrkele!
Vaadin kuvia, muuten en usko.Ylöjärven Elossa joulunavauksessa. On muumia ja joulupukkia mutta jumankauta mitä tonttutyttöjä myäs... Aiiii prrrrkele!
Pikku Myy oli aika terhakka kans. Mutta ihan legal kyllä että elekkee ees alottako...Kuulostaa siltä, että setämiähen koura saattaa yllättäen eksyä tonttutytön pepulle tai rinnalle.
Vaadin kuvia, muuten en usko.
Ehdottomasti. Olen vapaaehtoinen tähän hommaan, mikäli veli @Johnny B. Goode laittaa todisteita näkyviin.Eikö kunnon joulujuhla tarvitse myös pohjaalaista pukkia?
Setä @nummenkallio jäi juuri edellisestä junasta mutta käytti senkin ajan tehokkaasti viiniä maistelemalla. Nyt siinä seuraavassa junassa.Bussissa tyttären kummisedän kanssa matkalla Sörnäisiin keikalle ja setää @nummenkallio tapaamaan.
On muuten uskomattoman vitun ärsyttävää tuo joulun aika.Alkoi taas vuodenaika jolloin minimoin kauppareissut. Tänäänkin nuo joululaulut, Belszebubin kätyrit, raikasivat. Sattana. Joku voisi lanseerata jouluttoman kauppakeskuksen.
Laita kuvia. En malta odottaa parin viikon päähän.Tauski baari Fuengirola.
Tuli vähän myöhässä. Oon himassa. Fuengirolassa.Laita kuvia. En malta odottaa parin viikon päähän.