Sähän alat tervehtyä......
Kyllä, suuntasin suaraan Alkoon. Nyt oon himassa ja hankkiudun humalaan. Vittu. Vähä panettaski, mutta se nyt on eri ketjun asiaa.
Tästä viästistä vois joku härömpi päätellä että veljet Czescku, Megaforce ja Punis ovat porukalla Bonon sisällä.Old irish med @MegaForce ja @Punamusta.
Kuulin, että sankarimme ovat siirtymässä Vaskipeltoon. Luulen liittyväni seuraan jossain vaiheessa. Ensin pitää juoda kaljat ja katsoa matsit.Old irish med @MegaForce ja @Punamusta.
Matkalla ollaan. Bussissa todistin aika unohtumattoman näyn, kahden vanhan naisen riitelyn. Eivätkä edes tunteneet toisiaan. Keskustelu pääsi politiikkaan asti. Loistavaa viihdettä!Karhu ministerissä. Tässä vaiheessa mukana @Krepo ja @Punamusta. Ainakin @Gennadi ja @nummenkallio ovat matkalla tänne.
Ja minä. Istun dösässä matkalla paikalle.Karhu ministerissä. Tässä vaiheessa mukana @Krepo ja @Punamusta. Ainakin @Gennadi ja @nummenkallio ovat matkalla tänne.
Olimpa onnekas, kun tänään töitä. Olisi ollut silkkaa kidutusta kuunnella kumpaakaan.Olemme Czesckulassa. Kuuntelemme Tauskia ja Teuvo Lomania.
Samoin olen oikein tyytyväinen päätökseeni lähteä matsista suoraan himaan, missä olen muuten vieläkin.Olimpa onnekas, kun tänään töitä. Olisi ollut silkkaa kidutusta kuunnella kumpaakaan.
Sali jäi tänään välistä, koska meinaa tosiaan joku tauti painaa päälle. Nukuin jotain 9-10 tuntia. Nyt istun ruokapöydän ääressä maha täynnä, kohta siirryn suihkuun ja kello kaksi iltapäivällä pitää olla työvaatteet yllä töissä. Saas nähdä, mitä työvuorossa tulee.Samoin olen oikein tyytyväinen päätökseeni lähteä matsista suoraan himaan, missä olen muuten vieläkin.
Mutta en enää piakkoin, poistun salille.
Siitä tulee jotain mahtavan menestyksen ja täydellisen katastrofin väliltä.Saas nähdä, mitä työvuorossa tulee.
Eli HPK-Sport peliin olet selvästikin menossa. Onko @banaaninviljelijä painostanut sinut Kerho-faniksi?Junassa. Hämeenlinnaan taas.
No en, eikä ole. Nyt istun taas junassa, mutta toiseen suuntaan. Toki matkalla asemalta toimistolle näin Hämpton -kyltin missä mainostettiin matsia. Täytyykin katsoa josko joku duunireissu osuisi matsipäivälle. Sitten tuun autolla ja menen matsiin. @banaaninviljelijäEli HPK-Sport peliin olet selvästikin menossa. Onko @banaaninviljelijä painostanut sinut Kerho-faniksi?
Kauniita!Kotona sohvalla ja yritän ottaa kännykällä kuvia jääkukista. Ei oikein meinaa onnistua. Pitäisi varmaan järkkäri taas kaivaa naftaliinista...