Missä olet juuri nyt?

  • 252 400
  • 3 226

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kotona. Heräsin juuri, ja tulin siihen lopputulokseen, että siirretään vähän oloja. Huomenna nämä olot vasta, kiitos. Tänään pitäisi jaksaa vielä Lala Salaman keikalle. Ja onhan se KooKoon pelikin ennen sitä.

Veli @Krepo soitti eilen, kun olin junassa menossa Mara Ballsin keikalle, ja lupasin palata asiaan. No, en palannut, sori siitä. Ei siellä keikalla olisi kuullut edes omaa ääntään.

Uuteen nousuun!
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kaikki kertovat olevansa kakalla. Minä olen poikkeus, en ole. Olen keittiön pöydän ääressä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Paskannatko itse siihen paikkaan, missä syöt?

Rohkeaahan se toki olisi.
Just eilen vedin aurarullaa kitusiin samalla kun poistin toisesta päästä. Usein on bissetölkki myös kourassa asialla. Olen multipaskaaja.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Just eilen vedin aurarullaa kitusiin samalla kun poistin toisesta päästä. Usein on bissetölkki myös kourassa asialla. Olen multipaskaaja.
Onhan tuo kieltämättä tehokasta ajankäyttöä. Toivottavasti kuitenkin teit tuon vessassa etkä keittiössä.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Kotona. Heräsin juuri, ja tulin siihen lopputulokseen, että siirretään vähän oloja. Huomenna nämä olot vasta, kiitos. Tänään pitäisi jaksaa vielä Lala Salaman keikalle. Ja onhan se KooKoon pelikin ennen sitä.

Veli @Krepo soitti eilen, kun olin junassa menossa Mara Ballsin keikalle, ja lupasin palata asiaan. No, en palannut, sori siitä. Ei siellä keikalla olisi kuullut edes omaa ääntään.

Uuteen nousuun!
Soitellaan tänään yhdessä Lappeenrantaan keikan jälkeen kun kerran minut sait sinne jo houkuteltua.

Toistaiseksi olen vielä kotona. Olo on hieman hassu kun pikkujoulut jostain syystä venähti aika myöhäiseksi.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ylöjärven Elossa joulunavauksessa. On muumia ja joulupukkia mutta jumankauta mitä tonttutyttöjä myäs... Aiiii prrrrkele!
Alkoi taas vuodenaika jolloin minimoin kauppareissut. Tänäänkin nuo joululaulut, Belszebubin kätyrit, raikasivat. Sattana. Joku voisi lanseerata jouluttoman kauppakeskuksen.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ylöjärven Elossa joulunavauksessa. On muumia ja joulupukkia mutta jumankauta mitä tonttutyttöjä myäs... Aiiii prrrrkele!
Kuulostaa siltä, että setämiähen koura saattaa yllättäen eksyä tonttutytön pepulle tai rinnalle.
 

peterra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
@vetti tuossa olisi varmaan oikeasti hyvä idea. Minäkään en tykkää joulusta ja usein olen myös ihan työ- ja koulujutuista niin väsynyt että haluan olla vaan perheen kanssa ja levätä ilman mitään lahjoja. Se on tosi vaikeaa, kun hössötys alkaa joka paikassa jo kuukautta ennen.

Mä oon bussissa kohti Tampereen keskustaa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kuulostaa siltä, että setämiähen koura saattaa yllättäen eksyä tonttutytön pepulle tai rinnalle.
Pikku Myy oli aika terhakka kans. Mutta ihan legal kyllä että elekkee ees alottako...
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Bussissa tyttären kummisedän kanssa matkalla Sörnäisiin keikalle ja setää @nummenkallio tapaamaan.
Setä @nummenkallio jäi juuri edellisestä junasta mutta käytti senkin ajan tehokkaasti viiniä maistelemalla. Nyt siinä seuraavassa junassa.

Meillä taitaa olla sama suunta, vaikkemme tiettävästi demareita olekaan.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olemme Czesckulassa. Juomme viinaa ja kuuntelemme Bluria. Maailma on oikeastaan aika kohdallaan.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Alkoi taas vuodenaika jolloin minimoin kauppareissut. Tänäänkin nuo joululaulut, Belszebubin kätyrit, raikasivat. Sattana. Joku voisi lanseerata jouluttoman kauppakeskuksen.
On muuten uskomattoman vitun ärsyttävää tuo joulun aika.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös