Laita kuvia. En malta odottaa parin viikon päähän.Tauski baari Fuengirola.
Tuli vähän myöhässä. Oon himassa. Fuengirolassa.Laita kuvia. En malta odottaa parin viikon päähän.
Mee huomenna kattoo Málaga - Ponferradina Rosaledalle. Divarit sentään toimii eikä ole tauolla näitten paskakisojen takia.Mitä mä malagas...
Lippu hankittuna huomiselle. Suurkiitos vinkistä!Mee huomenna kattoo Málaga - Ponferradina Rosaledalle. Divarit sentään toimii eikä ole tauolla näitten paskakisojen takia.
Meillä taitaa olla sama suunta! Terveisin Antti Rinne.Topparissa työviikon jälkeisellä oluella. Noin puolen tunnin päästä matka jatkuu kohti metro areenaa. Tulee nähtyä eka mestismatsi livenä lähes 30 vuoteen (ei toki silloin ollut mestis nimellä).
Menit sitten paljastamaan henkilöllisyytesi. Eikö siitä tule kuukauden bänni?Meillä taitaa olla sama suunta! Terveisin Antti Rinne.
Kai sen saa itse paljastaa, jos haluaa. Sen sijaan toisen henkilöllisyyttä ei saa edes arvailla.Menit sitten paljastamaan henkilöllisyytesi. Eikö siitä tule kuukauden bänni?
SaiPa! SaiPa! SaiPa!Nyt metro areenalla med @nummenkallio ja @Gennadi
En ole vielä, mutta huomenna Kouvostoliitto. Oot edes vähän kateellinen kuitenkin kun valloitamme rakkaan Areenasi? Etkä varmaan ihan vähän.Meillä taitaa olla sama suunta! Terveisin Antti Rinne.
Mikäs Pelicansin kannattaja sinusta on tullut? Olen siellä toki itsekin.En ole vielä, mutta huomenna Kouvostoliitto. Oot edes vähän kateellinen kuitenkin kun valloitamme rakkaan Areenasi? Etkä varmaan ihan vähän.
Työjutut pakottaa. En muuten sitten omien peliaikojen ole ko paikassa käynyt.Mikäs Pelicansin kannattaja sinusta on tullut? Olen siellä toki itsekin.
No tervetuloa betonille tai ainakin Ratabaariin.Työjutut pakottaa. En muuten sitten omien peliaikojen ole ko paikassa käynyt.
Eikä minusta Pelicansin kannattajaa saa.