Missä olet juuri nyt?

  • 251 607
  • 3 226

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kotona. Mehumaijassa porisee viimeinen satsi punaisia. Kohta voisi katsoa jotain murua rinnan alle.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Hard Rock Cafe Manila.
Duunikaverien kanssa vedettiin kaljaa ja ruokaa jossain japsiraflassa 6 tuntia heti työpäivän perään.
Jätin jengin sinne taistelemaan laskun loppusummasta, annoin pari tonttua tarjoilijalle ja lähdin kotimatkalle.
Poikkesin tänne vielä yömyssylle ja livebändi on loistava!
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Pihapatiolla. Musiikkia ja lonkeroa. Kohta seuraani liittyy pitkäaikaisin ystäväni. Ala asteen ensimmäiseltä ollaan oltu kavereita. 35 vuotta kohtsillään ollaan tunnettu. Kaimoja ollaan. Ala asteella miuta kutsuttiin nimellä iso..... Ja kaveria pikku.....
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Pihapatiolla. Musiikkia ja lonkeroa. Kohta seuraani liittyy pitkäaikaisin ystäväni. Ala asteen ensimmäiseltä ollaan oltu kavereita. 35 vuotta kohtsillään ollaan tunnettu. Kaimoja ollaan. Ala asteella miuta kutsuttiin nimellä iso..... Ja kaveria pikku.....
Iso-Krepo ja pikku-Krepo. Helppoa, kun osaa.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Tässä. Minä ja haamu. No on täällä pari kaveria, mutta eivät ne halua näyttää naamaansa.
Haamukaan ei voi, kun tuulee liikaa. Haamu muuten olisi jo Orimattilassa.
 

Liitteet

  • 8850B872-0E7A-4849-91F6-D283D4A19A03.jpeg
    8850B872-0E7A-4849-91F6-D283D4A19A03.jpeg
    66,9 KB · kertaa luettu: 84
Viimeksi muokattu:

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kohta seuraani liittyy pitkäaikaisin ystäväni. Ala asteen ensimmäiseltä ollaan oltu kavereita.
Minulla on niin että olen "tuntenut" pitkäaikaisimman ystäväni jo syntymästäni saakka. Olen ollut häntä lähellä jo ennen syntymääni koska äitini oli hänen sylikumminsa odottaessaan minua. Kyllä me olemme tuota "kastetapaamista" kerrottu monta kertaa milloin missäkin. Se on meidän yhteinen sisäpiirin juttu. ;-)

Ai niin missä minä olen juuri nyt. Kotona, omassa sängyssä. Kuuntelen musiikkia kuulokkeilla ja surffailen vähän netissä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Minulla on niin että olen "tuntenut" pitkäaikaisimman ystäväni jo syntymästäni saakka. Olen ollut häntä lähellä jo ennen syntymääni koska äitini oli hänen sylikumminsa odottaessaan minua. Kyllä me olemme tuota "kastetapaamista" kerrottu monta kertaa milloin missäkin. Se on meidän yhteinen sisäpiirin juttu. ;-)

Ai niin missä minä olen juuri nyt. Kotona, omassa sängyssä. Kuuntelen musiikkia kuulokkeilla ja surffailen vähän netissä.
Kattoisit edes jääkiekkoa.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ei jaksa, käyn kohta nukkumaan. Katson aamulla tulokset teksti-teeveestä. Onko hyvä peli?
Se selviäisi katsomalla.

No tää on näitä nuorten pelejä, viihdyttäviä. Hyvää yötä.

Me poikain kera yritetään tässä välillä käydä katsomassa tuossa laiturilla superkuuta. Ei taida tänään olla näkyvillä. Huomenna jos ei ole pilviä mennään tuohon lähettyville peltoaukealle, mistä näkee mihin vaan.

Ja kait se lauantainakin on vielä kuu.
 

Glove

Jäsen
Se selviäisi katsomalla.

No tää on näitä nuorten pelejä, viihdyttäviä. Hyvää yötä.

Me poikain kera yritetään tässä välillä käydä katsomassa tuossa laiturilla superkuuta. Ei taida tänään olla näkyvillä. Huomenna jos ei ole pilviä mennään tuohon lähettyville peltoaukealle, mistä näkee mihin vaan.

Ja kait se lauantainakin on vielä kuu.
Ei se kuu sieltä kiertoradaltaan minnekään karkaa, ole huoleti. Siitä en tiedä kuinka superina se milloinkin näkyy, mutta näkyy kuitenkin.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ei se kuu sieltä kiertoradaltaan minnekään karkaa, ole huoleti. Siitä en tiedä kuinka superina se milloinkin näkyy, mutta näkyy kuitenkin.
ei katoa ei. Kuussa on yksi huono puoli, eli kun se on täysi, en nuku. Kuuhullu(kin) olen.
Kerran tässä samassa paikassa olen superkuun nähnyt, oli hieno. Voisi nähdä tuon toiste, siitä tämä toive.

Sinä et nuku muutenkaan.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ei se kuu sieltä kiertoradaltaan minnekään karkaa, ole huoleti. Siitä en tiedä kuinka superina se milloinkin näkyy, mutta näkyy kuitenkin.
Oli se siellä.
 

Liitteet

  • 7F338FF1-BB5C-40DD-A73A-4C3A6B9DDDE5.jpeg
    7F338FF1-BB5C-40DD-A73A-4C3A6B9DDDE5.jpeg
    87,8 KB · kertaa luettu: 80

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Parturissa keskustassa. Myöhemmin illalla Flow’ssa, mahdollisesti myös humalassa.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Parturissa keskustassa. Myöhemmin illalla Flow’ssa, mahdollisesti myös humalassa.
Flow'ssa käyty. Paskaahan se oli, tulin kotiin kuuntelemaan Heartia. On se kumma kun ei hyviä bändejä saa minnekään. Heart saatana ensi kerralla Flow'hun. Ann Wilson on kaikkien aikojen paras naispuolinen laulaja, eikä sitä sukupuolta kannata nyt ottaa esille. Yksi maailman parhaita laulajia ikinä. Kun Ann Wilson laulaa, maailma pysähtyy.
 

ace

Jäsen
M/s Finlandian aurinkokannella, mutta varjon puolella.

Täällä näyttää olevan täysi ralli päällä jo heti aamusta. Kyllähän itsellekkin maistuisi, mutta edessä on 600km auton ratissa niin ei pysty.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös