hooceebruins
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Boston Bruins, Janette Lepistö
Justiin tulin. Vessasta.Mä oon vessassa.
Justiin tulin. Vessasta.Mä oon vessassa.
Iso-Krepo ja pikku-Krepo. Helppoa, kun osaa.Pihapatiolla. Musiikkia ja lonkeroa. Kohta seuraani liittyy pitkäaikaisin ystäväni. Ala asteen ensimmäiseltä ollaan oltu kavereita. 35 vuotta kohtsillään ollaan tunnettu. Kaimoja ollaan. Ala asteella miuta kutsuttiin nimellä iso..... Ja kaveria pikku.....
Jos niistä olisi tullut räppäreitä niin ne olisi Iso-K ja Pikku-K.Iso-Krepo ja pikku-Krepo. Helppoa, kun osaa.
Ei harmita hirmuisesti ettei tullut..Jos niistä olisi tullut räppäreitä niin ne olisi Iso-K ja Pikku-K.
Minulla on niin että olen "tuntenut" pitkäaikaisimman ystäväni jo syntymästäni saakka. Olen ollut häntä lähellä jo ennen syntymääni koska äitini oli hänen sylikumminsa odottaessaan minua. Kyllä me olemme tuota "kastetapaamista" kerrottu monta kertaa milloin missäkin. Se on meidän yhteinen sisäpiirin juttu. ;-)Kohta seuraani liittyy pitkäaikaisin ystäväni. Ala asteen ensimmäiseltä ollaan oltu kavereita.
Kattoisit edes jääkiekkoa.Minulla on niin että olen "tuntenut" pitkäaikaisimman ystäväni jo syntymästäni saakka. Olen ollut häntä lähellä jo ennen syntymääni koska äitini oli hänen sylikumminsa odottaessaan minua. Kyllä me olemme tuota "kastetapaamista" kerrottu monta kertaa milloin missäkin. Se on meidän yhteinen sisäpiirin juttu. ;-)
Ai niin missä minä olen juuri nyt. Kotona, omassa sängyssä. Kuuntelen musiikkia kuulokkeilla ja surffailen vähän netissä.
Ei jaksa, käyn kohta nukkumaan. Katson aamulla tulokset teksti-teeveestä. Onko hyvä peli?Kattoisit edes jääkiekkoa.
Se selviäisi katsomalla.Ei jaksa, käyn kohta nukkumaan. Katson aamulla tulokset teksti-teeveestä. Onko hyvä peli?
Ei se kuu sieltä kiertoradaltaan minnekään karkaa, ole huoleti. Siitä en tiedä kuinka superina se milloinkin näkyy, mutta näkyy kuitenkin.Se selviäisi katsomalla.
No tää on näitä nuorten pelejä, viihdyttäviä. Hyvää yötä.
Me poikain kera yritetään tässä välillä käydä katsomassa tuossa laiturilla superkuuta. Ei taida tänään olla näkyvillä. Huomenna jos ei ole pilviä mennään tuohon lähettyville peltoaukealle, mistä näkee mihin vaan.
Ja kait se lauantainakin on vielä kuu.
ei katoa ei. Kuussa on yksi huono puoli, eli kun se on täysi, en nuku. Kuuhullu(kin) olen.Ei se kuu sieltä kiertoradaltaan minnekään karkaa, ole huoleti. Siitä en tiedä kuinka superina se milloinkin näkyy, mutta näkyy kuitenkin.
Oli se siellä.Ei se kuu sieltä kiertoradaltaan minnekään karkaa, ole huoleti. Siitä en tiedä kuinka superina se milloinkin näkyy, mutta näkyy kuitenkin.
Flow'ssa käyty. Paskaahan se oli, tulin kotiin kuuntelemaan Heartia. On se kumma kun ei hyviä bändejä saa minnekään. Heart saatana ensi kerralla Flow'hun. Ann Wilson on kaikkien aikojen paras naispuolinen laulaja, eikä sitä sukupuolta kannata nyt ottaa esille. Yksi maailman parhaita laulajia ikinä. Kun Ann Wilson laulaa, maailma pysähtyy.Parturissa keskustassa. Myöhemmin illalla Flow’ssa, mahdollisesti myös humalassa.
Nyt on seksikäs tapahtuma! Ei vaan, käyn itsekin mielelläni kalamarkkinoilla. Sieltä saa hyvin ainakin kalakukkoja, joita ei muuten liiaksi asti ole pk-seudulla tarjolla.Kalamerkkinoilla Heinolassa.