Missä olet juuri nyt?

  • 249 023
  • 3 205

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mökillä maalaustalkoissa...
 

Liitteet

  • IMG_20220813_120950_HDR.jpg
    IMG_20220813_120950_HDR.jpg
    361,7 KB · kertaa luettu: 88

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Hyvässä nousussa kotona, Flow'n toinen päivä käynnistynyt. Päätin, että Florence + The Machinen näkeminen riittää, ei siellä alueella muuten jaksa olla. Ihan hirveä tungos kaikkialla. Eli Florencen käyn katsomassa, muuten olen varmaan jossain baarissa siinä Kurvin kulmilla.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kalamerkkinoilla Heinolassa.
Nyt on seksikäs tapahtuma! Ei vaan, käyn itsekin mielelläni kalamarkkinoilla. Sieltä saa hyvin ainakin kalakukkoja, joita ei muuten liiaksi asti ole pk-seudulla tarjolla.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Nyt on seksikäs tapahtuma! Ei vaan, käyn itsekin mielelläni kalamarkkinoilla. Sieltä saa hyvin ainakin kalakukkoja, joita ei muuten liiaksi asti ole pk-seudulla tarjolla.
Älä Heinolaan asti vaivaidu. Kouvolastakin löytänee parempaa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kalamerkkinoilla Heinolassa.
Olen minäkin kerran ollut. Olen sitä mieltä että se oli aikaa jolloin maalaiskunta oli vielä olemassa. Markkinat oli jonkun satanelikymppisen (VT 140) varrella olevan huoltoaseman pihassa (olisiko silloin ollut Kesoil, nykyään siinä taitaa olla Sale). Oikeastaan muistikuvat koko tapahtumasta on hyvin hatarat eli ei tehnyt vaikutusta nuoreen Iisoppiin. Mutta voin kuitenkin sanoa että olen käynyt. Mummoni ja hänen ystävänsä (joka oli kuskina) oli mukana... Tai lähinnä olin heidän mukanaan.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Vltavassa pitkästä aikaa. Silloin kun en asunut Stadissa, tämä oli tärkeä paikka. Henry Weston’s on nykyään kolme euroa kalliimpi.

Kohta lähtee juna kotia. Kolme pysäkinväliä.

Vltava on silti Stadin parhaita baareja.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Olen minäkin kerran ollut. Olen sitä mieltä että se oli aikaa jolloin maalaiskunta oli vielä olemassa. Markkinat oli jonkun satanelikymppisen (VT 140) varrella olevan huoltoaseman pihassa (olisiko silloin ollut Kesoil, nykyään siinä taitaa olla Sale). Oikeastaan muistikuvat koko tapahtumasta on hyvin hatarat eli ei tehnyt vaikutusta nuoreen Iisoppiin. Mutta voin kuitenkin sanoa että olen käynyt. Mummoni ja hänen ystävänsä (joka oli kuskina) oli mukana... Tai lähinnä olin heidän mukanaan.
Oli sivupolku nuo markkinat. Oli asiaa rautakauppaan ja nuo osui matkalle niin funtsittiin että käydään nyt katsomassa. Ei olisi kannattanut. Satamassa ne tällä kertaa oli.
 
Suosikkijoukkue
Änärin suomalaiset
Bussissa matkalla kämpille. Perjantaista asti tullut dokattua ja vielä samoilla silmillä pystyssä. Olo on varsin nahjaantunut.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Kotona taas - mukava herätä omasta sängystä!
Eilen paluumatkalla anoppilasta käytiin Väisäsen kotitilalla Iisalmessa ostamassa lihakukkoa, karitsanlihasäilykettä ja sinihomejuustomakkaroita. Makkaroita meni matkaeväänä ja kukko heti kotona - aivan huikean hyvää syötävää. Lihapurkkia ei ole vielä kokeiltu...
 

ace

Jäsen
Varsovassa hotelliaamiaisella. Tänään edessä vielä reilut 300km ja sitten olen kohteessa.

Vaikuttaa mukavalta kaupungilta tämä, olisipa ollut enemmän aikaa tutustua.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Tultiin rouvan kanssa saareen retkeilemään. Huomiseen asti meinattiin olla täällä. Harmillisesti metsäpalovaroitus päällä, jotta kovin paljon ei viitsi tulistella. Toki sen verran kriminaali olen, että makkaroita en perskeles trangialla lämmittele, vaan kyllä noille on kunnon hiillos tehtävä. Tässä on kyllä hyvä tulipaikka ihan kallion keskellä, että suuren suurta vaaraa saaren polttamisesta tuskin on.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Vielä kotona, mutta kohta lähden jaloittelemaan ja toivottavasti nauttimaan jonkinlaisesta raikkaasta tuulesta läheiseen puistoon.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Tultiin rouvan kanssa saareen retkeilemään. Huomiseen asti meinattiin olla täällä. Harmillisesti metsäpalovaroitus päällä, jotta kovin paljon ei viitsi tulistella. Toki sen verran kriminaali olen, että makkaroita en perskeles trangialla lämmittele, vaan kyllä noille on kunnon hiillos tehtävä. Tässä on kyllä hyvä tulipaikka ihan kallion keskellä, että suuren suurta vaaraa saaren polttamisesta tuskin on.
Oishan se komeeta seistä jorpakossa ja katsella (itse aiheutettua) kunnon kokkoa...
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Varusmiessoittokunnan Suomipoppia-konsertissa Hämeenlinnan Verkatehtaalla. Kokemushan se on tämäkin, aiemmin en ole ollut tämän soittokunnan konsertissa. Helvetin hyvin laulavat ja soittavat ja niitä on iso joukko täällä soittamassa ja laulamassa. On ollut myös hyviä musiikkikappalevalintoja ja hyviä tulkintoja.

Lisämaininta myös siitä että pitkästä aikaa olen täällä Verkatehtaalla. Harvemmassa ollut käyntikerrat täällä viime vuosina etenkin koronan takia. Mukavaa olla täällä taas ja positiivisten syiden vuoksi. Viimeksi taisin olla täällä koronarokotuksessa.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tavastialla. Like a monkey in the jungle.

Sitä on Nummis Tavastialla. Kuin apina viidakossa.
 

Fresh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kotona. Nyt ajattelin lämmittää saunan, ja sen lämmetessä katsoa Murron ylitykset, Raitasen juoksun ja Mäkelän loikan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös