Älä Heinolaan asti vaivaidu. Kouvolastakin löytänee parempaa.Nyt on seksikäs tapahtuma! Ei vaan, käyn itsekin mielelläni kalamarkkinoilla. Sieltä saa hyvin ainakin kalakukkoja, joita ei muuten liiaksi asti ole pk-seudulla tarjolla.
Älä Heinolaan asti vaivaidu. Kouvolastakin löytänee parempaa.Nyt on seksikäs tapahtuma! Ei vaan, käyn itsekin mielelläni kalamarkkinoilla. Sieltä saa hyvin ainakin kalakukkoja, joita ei muuten liiaksi asti ole pk-seudulla tarjolla.
Olen minäkin kerran ollut. Olen sitä mieltä että se oli aikaa jolloin maalaiskunta oli vielä olemassa. Markkinat oli jonkun satanelikymppisen (VT 140) varrella olevan huoltoaseman pihassa (olisiko silloin ollut Kesoil, nykyään siinä taitaa olla Sale). Oikeastaan muistikuvat koko tapahtumasta on hyvin hatarat eli ei tehnyt vaikutusta nuoreen Iisoppiin. Mutta voin kuitenkin sanoa että olen käynyt. Mummoni ja hänen ystävänsä (joka oli kuskina) oli mukana... Tai lähinnä olin heidän mukanaan.Kalamerkkinoilla Heinolassa.
Oli sivupolku nuo markkinat. Oli asiaa rautakauppaan ja nuo osui matkalle niin funtsittiin että käydään nyt katsomassa. Ei olisi kannattanut. Satamassa ne tällä kertaa oli.Olen minäkin kerran ollut. Olen sitä mieltä että se oli aikaa jolloin maalaiskunta oli vielä olemassa. Markkinat oli jonkun satanelikymppisen (VT 140) varrella olevan huoltoaseman pihassa (olisiko silloin ollut Kesoil, nykyään siinä taitaa olla Sale). Oikeastaan muistikuvat koko tapahtumasta on hyvin hatarat eli ei tehnyt vaikutusta nuoreen Iisoppiin. Mutta voin kuitenkin sanoa että olen käynyt. Mummoni ja hänen ystävänsä (joka oli kuskina) oli mukana... Tai lähinnä olin heidän mukanaan.
Mistä ihmeestä tiedät kolaroivasi - tahallaanko, vai onko tämä jokin aavistus?Yöjunassa matkalla kolariin. Siitä eteteenpäin Lofooteille viettämään häämatkaa.
Eikös häämatkalla ole vähän noin niinkuin tarkoituskin.... kolaroida?Mistä ihmeestä tiedät kolaroivasi - tahallaanko, vai onko tämä jokin aavistus?
PS. Onneksi olkoon, joka tapauksessa!
Taidan olla tullut vanhaksi...Eikös häämatkalla ole vähän noin niinkuin tarkoituskin.... kolaroida?
Onnea @Purkan Jauhaja
Oishan se komeeta seistä jorpakossa ja katsella (itse aiheutettua) kunnon kokkoa...Tultiin rouvan kanssa saareen retkeilemään. Huomiseen asti meinattiin olla täällä. Harmillisesti metsäpalovaroitus päällä, jotta kovin paljon ei viitsi tulistella. Toki sen verran kriminaali olen, että makkaroita en perskeles trangialla lämmittele, vaan kyllä noille on kunnon hiillos tehtävä. Tässä on kyllä hyvä tulipaikka ihan kallion keskellä, että suuren suurta vaaraa saaren polttamisesta tuskin on.