Missä olet juuri nyt?

  • 251 273
  • 3 225

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Turussa. Täällä kuulemma paistaa aina aurinko. En usko.
 

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Olen juonut itseni sillan (Sydney Harbour Bridge) alle.
 

Liitteet

  • 1C415162-A1A4-479C-9FF3-92541A02AB5D.jpeg
    1C415162-A1A4-479C-9FF3-92541A02AB5D.jpeg
    90 KB · kertaa luettu: 103

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Yksinäni sairaalan psykiatrisen osaston potilashuoneessa. Normaalisti täällä olisi kaksi muuta asukasta minun lisäkseni mutta muut ovat lähteneet viikonloppulomille ja olen yksin tässä huoneessa.

En tiedä onko sairasta ajatella näin mutta viihdyn kyllä nyt yksin tässä huoneessa paljon paremmin. Nyt tämä ei tunnu edes niin paljoa ahdistavalta sairaalalta tämä paikka kun saa täysin yksin olla. Oma rauha, omat valinnat. Saa olla yksikseen miten huvittaa. Ja oma seurahan on aina se paras seura.

Olen kaivannut yksin oloa ja omaa rauhaa täällä sairaalassa ollessani ja nyt sitä on minulle tarjolla. Nautin tästä.
Tämähän tästä tuli heti mieleen:



Ja siis kaikella hyvällä urokselta urokselle.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Baarikierroksella Ugandan pääkaupunki Kampalassa.
Ei tätä turhaan sanota Afrikan bilepääkaupungiksi!
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Baarikierroksella Ugandan pääkaupunki Kampalassa.
Ei tätä turhaan sanota Afrikan bilepääkaupungiksi!
Aina halunnut käydä! Vitsistähän tuo alunperin lähti, mutta jonkinlainen kiinnostus säilynyt. Youtuben kautta olen kyllä vieraillut kaupungissa useammankin kerran. Walk In Kampala:t katsottuna kyllä. Paljoa ei vissiin vaaleaa nahkaa katukuvassa näy?
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Aina halunnut käydä! Vitsistähän tuo alunperin lähti, mutta jonkinlainen kiinnostus säilynyt. Youtuben kautta olen kyllä vieraillut kaupungissa useammankin kerran. Walk In Kampala:t katsottuna kyllä. Paljoa ei vissiin vaaleaa nahkaa katukuvassa näy?
Aivan ydinkeskustan ulkopuolella ei näy kalpeanaamoja.
Sen sijaan esimerkiksi kaupungin pramein ostari, Acacia mall, suorastaan kuhisee ulkomaalaisia.
Asuin ekan viikon Makindyessa, joka sijaitsee noin 5km keskustasta. Siellä juttelin erään baarin omistajan kanssa, jolle minä olin ensimmäinen pigmenttihäiriöinen asiakas ikinä ja baari on ollut auki vajaan vuoden.
Eilen tosiaan pyörin keskustassa ja näin päivässä enemmän valkoisia kuin Nairobissa tai Dar es Salaamissa yhteensä kuukaudessa.
Yhteenvetona näistä mainituista pääkaupungeista suosittelen ehdottomasti runsaista valkoihoisista huolimatta Kampalaa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mökillä... Jäätä pitkin tultiin.
 

Liitteet

  • IMG_20220327_144818_HDR.jpg
    IMG_20220327_144818_HDR.jpg
    700,5 KB · kertaa luettu: 55

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kävelyllä...
Aurinko meni pilveen mutta oikeastaan tuo taivas näyttää aika veikeältä (ks. liite).
 

Liitteet

  • -5929520674085385425_121.jpg
    -5929520674085385425_121.jpg
    87 KB · kertaa luettu: 43

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Nyt olen Turun jäähallissa. Gatorade Areena tämä kai on nykyään. Edellisen kerran olen käynyt katsomassa Liiga-kiekkoa 2013 tai 2014, kun Jokerit pelasi Liigaa. TPS:n voittoa tietysti toivon, mutta ei se ifk:n voittokaan maailmaa kaataisi. Olin 2011 livenä todistamassa, kun ifk voitti mestaruuden Länsi-Auto Areenalla ja siitäkin selvisin.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kotona. Pääsin taas sairaalasta kotivapaille. Ja kyllähän tämä kotoilu aina sairaalaelämän voittaa.

Nyt lätkää vaihteeksi eli Liigan välieräpeli Tappara-Kookoo. Näkisin sairaalassakin näitä pelejä älypuhelimen ruudulta mutta ei ole vielä ainakaan ollut kovin paljon kiinnostusta katsella muiden kun HPK:n pelejä niin pieneltä ruudulta.

Nyt lätkää oikein televisioruudulta ja kotona olemista. Varmaan ihan kiva ilta tulossa? Pääasia tosiaan että saa kotona olla.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Kotona aloittamassa katsomaan Akira Kurosawan Ran -leffaa. Odotettavissa on kolme tuntia pelkkää taidetta.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Tampereella nääs. Ghostin keikkaa odottelen hotellissa. Hyvä meininki!
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
No hitto. Olin keskustassa tunti sitten. Olisi @Czescku vihjannut, niin olisin piipahtanut. Enää ei viitsi. Kaukalomaisesti jo himassa.
Höh. Enpä älynnyt. Kävi sama kuin @MegaForce kanssa viime viikolla että hän ilmoitti liian myöhään ja olin juuri päässyt töistä kotiin enkä jaksanut lähteä takaisin päin. No onneksi tänään järjestyi kun sovittiin etukäteen.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Makindyen yöelämässä (Makindye - Wikipedia).
Olen asustellut alueella jo muutaman viikon, mutta vasta tänään ehdin jalkaisin mukaan bileisiin. Aiemmin olen joko mennyt mopotaksilla suoraan yökerhoon tai joutunut nukkumaan liian aikaisin.
Hyvä meno. Ruokakojut ja prostituoidut ovat ilmestyneet kadulle. Pieniä baareja avautuu vasta pimeän tultua.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Kotona toipumassa krapulasta. Istun työaseman äärellä ja kuuntelen Eppujen Ratinan keikkaa vuodelta 2016.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Tässä minä tabletti kourassa istun kotona nojatuolissa ja odotan kuumeisesti snookerin loppuottelun alkamista... Pari minuuttia vielä...

Edit: Spekuloinnit ovat jo alkaneet vartti sitten; Jimmy White ja Alan McManus lyövät löylyä alkavaan liitokseen kiitettävällä tavalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös