Mökillä myös.Mökillä.
Sataa ja tuulee, niin eipä tänään tarvitse ulkohommia tehdä. Jos kohta grillailis ja illasta saunaan. Takka ekaksi lämpöiseksi.
SaiPan matsissa? Kaipaisin tästä nyt hieman lisätietoa.
Tuo on ihan turkulaista menoa. Jengi taputtaa sekä Tepsin että Interin maaleille. Kendossa vaihtoehtoisesti TuTolle. En ymmärtänyt sitä siellä koskaan, enkä ymmärrä tätäkään. Voi vittu. Tai sitten olen vain ahdasmielinen.Surullisinta tässä on, että veli C on hyvin todennäköisesti taputtanut hillitysti SaiPan maaleille ja saattanut jopa hivenen kannustaa SaiPaa sen sijaan että olisi tosikouvolaisten tapaan ottanut kaiken ilon irti siitä, kun SaiPan omassa päässä soi.
No, jokaisella meistä on mörköjä kaapissaan.
SaiPan matsissa? Kaipaisin tästä nyt hieman lisätietoa.
Surullisinta tässä on, että veli C on hyvin todennäköisesti taputtanut hillitysti SaiPan maaleille ja saattanut jopa hivenen kannustaa SaiPaa sen sijaan että olisi tosikouvolaisten tapaan ottanut kaiken ilon irti siitä, kun SaiPan omassa päässä soi.
Tuo "mein ukko" on kyllä upeasti sanottu. Itsekin kutsun sillä IPV:ssä pelannutta isääni. Ja se on suuri kunnianosoitus. "Mein ukko" on saatanan kova juttu. Ja iskäkin tajuaa, että se on kunnianosoitus.Mein ukon, myös @Everton :ia käsittääkseni puukäsityössä tai liikunnassa opettaneen
Niin alkaa viikonloppu Venetsiassa lähestyä loppuaan. Komea paikka on, suosittelen käymään.Venetsiassa jollain terassilla mikä ekana tuli vastaan juna asemalta lähdettyäni. Ei ole junailu, tai julkinen liikenne yleensäkkään minua varten. Epämiellyttävää on.
Hotellille pitäisi lähteä kävelemään, ehkä kuitenkin yhdet vielä.
Täältä päin tehdään näköjään kunnon invaasiota länsirannikolle, kun minä olen viikon päästä näihin aikoihin Raumalla ja varmaan suuntaamassa hotellilta kohti jäähallia. Ja viikon päästä lauantaina tietenkin SaiPaa katsomassa myös Porissa.Vaasalaisessa ravintolassa, maha täynnä.
Olisko sulla kameraa mukana niin saataisiin tunnelmakuvia paikan päältä.Dar es Salaamin stadionin ulkopuolella juomassa kaljaa.
Kohta alkaa Tansanian liigan matsi Young Africans vastaan joku rupusakki.
Meno on huimaa jo nyt.
On, mut yhteys on stadikalla huono, joten yritän ladata jonkun kuvan hotellilla.Olisko sulla kameraa mukana niin saataisiin tunnelmakuvia paikan päältä.
Mielenkiintoista, kun ei näy minun hälytyksissä lainkaan, että minut on tägätty.Täällä.
@banaaninviljelijä haluaa kuitenkin tietää.Restaurant KöD - Restaurant KöD
KöD er både navn og tema for vores syv restauranter, der er centralt beliggende i Aarhus, København, Stavanger, Oslo og London.restaurantkoed.dk
Matsin kooste on jo Youtubessa:Olisko sulla kameraa mukana niin saataisiin tunnelmakuvia paikan päältä.